Konferencja i towarzysząca jej wystawa to znakomita okazja do poznania nowych rozwiązań, które pozwalają lepiej odgadywać potrzeby klientów i szybko na nie reagować. To także możliwość uzyskania z pierwszej ręki informacji na temat takich innowacyjnych technologii, jak blockchain i interfejsy konwersacyjne oparte na platformach mobilnych, które w przyszłości będą tworzyć centra obsługi klienta, – powiedział Artur Chmielewski, dyrektor zarządzający Avaya Poland.
Podczas konferencji firma Avaya zaprezentuje swoje najnowsze rozwiązania w obszarze Contact Center, z których korzystają przedsiębiorstwa o różnej wielkości i działające w różnych branżach. Będą to m.in.:
- Avaya Oceana – oparte na platformie Avaya Breeze nowatorskie, modułowe i w pełni omnikanałowe rozwiązanie realizujące Customer Journey, czyli obsługę klienta poprzez różne kanały kontaktu, i udostępniające kontaktującym się z nim konsultantom pełen kontekst wcześniejszych interakcji. Webowa aplikacja konsultanta obsługuje wszystkie współczesne metody komunikacji, współpracuje też z czat botami i ze wszystkimi portalami społecznościowymi. Zwiedzający będą też mieli możliwość obserwowania na żywo funkcjonowania rozwiązania Avaya Oceana podłączonego do działającego systemu Contact Center. Na stoisku firmy Avaya zostaną też udostępnione filmy przedstawiające przebieg interakcji konsultanta z klientem realizowanych przy pomocy tego rozwiązania.
- Avaya Proactive Outreach Manager (POM) – platforma, która pozwala na generowanie kontaktów głosowych, SMS-owych i e-mailowych w ramach jednej kampanii multimedialnej.
- Avaya Live Assist - system z pogranicza komunikacji biurowej (UC) i Contact Center (CC), który umożliwia wymianę dokumentów i wspólną pracę nad nimi podczas rozmowy lub czatu z klientem czy współpracownikami
- Avaya Workforce Optimization – zaawansowana platforma z modułem dogłębnej analizy mowy działającym w czasie rzeczywistym (Realtime Speech Analytics), która umożliwia wykorzystanie analizy danych pochodzących z aplikacji Contact Center do doskonalenia obsługi klienta.
Zapraszamy do odwiedzenia stoiska firmy Avaya, wysłuchania prelekcji oraz rozmów z ekspertami z firmy Avaya, którzy będą do Państwa dyspozycji przez cały czas trwania konferencji (9-10 maja 2018).
Poniżej lista wystąpień przedstawicieli firmy Avaya:
- 9 maja, 10:25 - 10:50 Współdziałanie w cyfrowym świecie Prelegent: Artur Chmielewski: Expo
- 9 maja, 12:25 - 12:45 Happiness Index Prelegent: Maciej Parvi: Forum
Więcej informacji na temat My Customer World 2018 można znaleźć na stronie konferencji: https://mycustomer.world/pl/