Firma Avaya Holdings Corp. (NYSE:AVYA) czołowa firma działająca w obszarze komunikacji biznesowej, poinformowała o sfinalizowaniu przejęcia firmy Spoken Communications (dalej: „Spoken”). Spoken jest jednym z największych innowatorów w dziedzinie centrów obsługi telefonicznej udostępnianych w formie usługi (ang. Contact Center as a Service ― CCaaS) oraz aplikacji do zarządzania obsługą klienta opartych na konwersacyjnej sztucznej inteligencji. Inowacje firmy Spoken będą dodatkowym bodźcem do rozwoju Avaya w dziedzinie rozwiązań opartych o chmurę, udostępniając klientom każdej wielkości niezawodną i skalowalną platformę przetwarzania. Klienci na całym świecie mogą przechodzić do chmury w tempie dostosowanym do ich indywidualnych potrzeb, w oparciu o funkcjonalność swoich dotychczasowych rozwiązań.
Spoken nieustannie inwestuje w innowacyjne, przyszłościowe rozwiązania. Oferuje przełomową platformę z wieloma wbudowanymi funkcjami, które dziś wymagają narzędzi od różnych dostawców. Ten znacząco uproszczony model ułatwia klientom i partnerom współpracę z Avaya. Dzięki ponad 170 przyznanym patentom oraz wnioskom patentowym własność intelektualna Spoken będzie doskonałym akceleratorem rozwoju rozwiązań Avaya w dziedzinach, takich jak analiza wielkich zbiorów danych, uczenie maszynowe i sztuczna inteligencja.
Architektura Spoken, działająca w chmurze i obsługująca wielu użytkowników, jest już w pełni zintegrowana z technologiami Avaya do obsługi klienta. W efekcie powstała zaawansowana platforma przetwarzania w chmurze do obsługi rozwiązań typu „omni-channel” firmy Avaya. Przez ponad rok Avaya i Spoken współpracowali nad stworzeniem kilku elastycznych rozwiązań w zakresie przetwarzania w chmurze, które dziś są gotowe do wprowadzenia na rynek. Dzięki tej nowej akwizycji firmy Avaya klienci uzyskają dostęp do innowacyjnych aplikacji i usług Spoken dla wyspecjalizowanych pracowników oraz do rozwiązań IntelligentWire automatyzujących centra obsługi telefonicznej. Rozwiązania te wykorzystują sztuczną inteligencję i tzw głębokie uczenie w konwersacjach głosowych na żywo, co pozwala zredukować ilość pracy niezbędnej do wykonania po zakończeniu rozmowy, generować inteligentniejsze odpowiedzi oraz dokładniej analizować odczucia i doświadczenia klientów.
„Przejęcie Spoken Communications to najnowszy przykład zawrotnego tempa, w jakim rozwija się Avaya. Inwestujemy w przyszłość w celu zapewnienia klientom i partnerom innowacyjnych rozwiązań w zakresie przetwarzania w chmurze. Witamy pracowników Spoken w rodzinie Avaya i wierzymy, że wspólnie osiągniemy wielki sukces” ¾ powiedział Jim Chirico, prezes i dyrektor generalny Avaya.