News

Avaya w gronie liderów w dwóch raportach firmy Gartner

09.08.2018
Tegoroczne wyróżnienia w raportach Gartner w zakresie UC oraz CC dowodzą, że Avaya ma jasną wizję transformacji cyfrowej przedsiębiorstw.

Firma Avaya Holdings Corp. już po raz dziewiąty znalazła się w gronie liderów w raporcie Gartner Magic Quadrant for Unified Communications. Firmy uwzględniane w magicznym kwadracie liderów Gartner to firmy skutecznie realizujące swoją obecną wizję oraz dobrze przygotowane na przyszłość.

 

Jesteśmy dumni, że już po raz dziewiąty zostaliśmy uznani liderem w raporcie Magic Quadrant for Unified Communications firmy Gartner ¾ powiedział Jim Chirico, prezes i dyrektor generalny Avaya. Wyróżnienie to docenia nasz poziom innowacji oraz unikatowe rozwiązania unified communications. Ponadto wskazuje na bliskie relacje z naszymi klientami, które budujemy wsłuchując się w ich potrzeby i zapewniając im rozwiązania, dzięki którym przedsiębiorstwa mogą się dynamicznie rozwijać
w niezwykle konkurencyjnym i szybko zmieniającym się środowisku. Zostaliśmy uznani liderem również w raporcie 2018 Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide. Pokazuje to jasno, że klienci traktują Avaya jako zaufanego dostawcę rozwiązań dla firm realizujących projekty transformacji cyfrowej.

 

Avaya inwestuje w rozwój rozwiązań unified communications, tak aby klienci mogli w pełni wykorzystać nowoczesne metody komunikacji takie jak telefonia, rozmowy wideo, komunikatory internetowe oraz pracę grupową. Klienci mogą wdrażać rozwiązania Avaya w środowiskach chmurowych największych producentów obok innych usług IaaS (ang. Infrastructure as a Service).


W przyszłym roku w planach Avaya jest wprowadzenie innowacyjnych funkcji z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI) i technologii blockchain.

 

W ramach raportu 2018 Magic Quadrant for Unified Communications Firma Gartner oceniła ośmiu dostawców rozwiązań do komunikacji zintegrowanej pod względem spójności wizji i zdolności jej realizacji. Następnie Gartner umieścił dostawców w jednym z czterech kwadratów: wizjonerzy, gracze niszowi, pretendenci oraz liderzy. Gartner definiuje rozwiązania Unified communications jako sprzęt, oprogramowanie i usługi, które umożliwiają wykorzystywanie wielu metod komunikacji pozwalających realizować założone cele. Rozwiązania te integrują kanały komunikacji (media), sieci, systemy
i aplikacje biznesowe, a w niektórych przypadkach również aplikacje i urządzenia klienckie
. Gartner dzieli rozwiązania unified communications na sześć segmentów: telefonię, rozwiązania do obsługi spotkań, komunikatory internetowe, rozwiązania rozpoznające dostępność, urządzenia końcowe oraz procesy biznesowe wykorzystujące rozwiązania do komunikacji.

 

W maju firma Avaya została uznana liderem w raporcie 2018 Gartner Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide, uzyskując to wyróżnienie już po raz siedemnasty.

 

Gartner, Magic Quadrant for Unified Communications, Steve Blood, Megan Marek Fernandez, Mike Fasciani, Rafael A Benitez, 25 lipca 2018 r.

Gartner, Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide, Drew Kraus, Steve Blood, Simon Harrison, 17 maja 2018 r.

Lenovo Wydajność pracowników i wzrost jakości obsługi klientów głównymi powodami transformacji cyfrowej

Wyniki badania przeprowadzonego przez IDC na zlecenie firmy Avaya potwierdzają, że głównymi czynnikami rozwoju transformacji cyfrowej jest dbałość o wydajność pracowników i podniesienie jakości obsługi klienta. czytaj więcej

News Aplikacja do wielokanałowej komunikacji - Avaya IP Office

Aplikacja Avaya IP Office zwiększa produktywność i usprawnia współpracę w firmach, poprzez uproszczenie obsługi wszystkich kanałów komunikacji (głos, wideo, chat), spotkań, pracy grupowej i udostępniania treści. czytaj więcej

News Avaya liderem w raporcie firmy Gartner

Avaya została uznana za lidera w raporcie firmy Gartner za 2018 rok. Avaya otrzymuje to wyróżnienie już po raz siedemnasty. czytaj więcej

News Avaya o przyszłości Contact Center podczas My Customer World 2018

Firma Avaya poinformowała, że będzie złotym sponsorem pierwszej edycji konferencji My Customer World Forum & Expo, która odbędzie się w dniach 9-10 maja w Pin-Up Studio w Warszawie. Organizatorem spotkania jest Fundacja Polskie Forum Call Center. czytaj więcej

News Avaya i Afiniti z rozwiązaniami sztucznej inteligencji dla contact center

Firmy Avaya Holdings Corp (NYSE: AVYA), czołowa firma działająca w obszarze komunikacji biznesowej, oraz Afiniti, czołowy dostawca rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji i profilowaniu behawioralnym, poinformowały o nawiązaniu strategicznej współpracy polegającej na integracji rozwiązań AI z technologiami routingu połączeń w contact centers. Dzięki czemu możliwe będzie podniesienie jakości obsługi klienta oraz wydajności centrów obsługi. czytaj więcej

News Avaya przejmuje Spoken Communications

Najnowsza inwestycja firmy Avaya w chmurę zapewnia klientom elastyczne rozwiązania dla publicznych, prywatnych i hybrydowych środowisk przetwarzania w chmurze. czytaj więcej

News Avaya wzmacnia ochronę danych poprzez zatwierdzenie wiążących reguł korporacyjnych Unii Europejskiej (BCR)

Firma Avaya otrzymuje akceptację Unii Europejskiej wiążących reguł korporacyjnych (BCR). czytaj więcej

Lenovo Wydajność pracowników i wzrost jakości obsługi klientów głównymi powodami transformacji cyfrowej

Wyniki badania przeprowadzonego przez IDC na zlecenie firmy Avaya potwierdzają, że głównymi czynnikami rozwoju transformacji cyfrowej jest dbałość o wydajność pracowników i podniesienie jakości obsługi klienta. czytaj więcej

News Aplikacja do wielokanałowej komunikacji - Avaya IP Office

Aplikacja Avaya IP Office zwiększa produktywność i usprawnia współpracę w firmach, poprzez uproszczenie obsługi wszystkich kanałów komunikacji (głos, wideo, chat), spotkań, pracy grupowej i udostępniania treści. czytaj więcej

News Avaya liderem w raporcie firmy Gartner

Avaya została uznana za lidera w raporcie firmy Gartner za 2018 rok. Avaya otrzymuje to wyróżnienie już po raz siedemnasty. czytaj więcej

News Avaya o przyszłości Contact Center podczas My Customer World 2018

Firma Avaya poinformowała, że będzie złotym sponsorem pierwszej edycji konferencji My Customer World Forum & Expo, która odbędzie się w dniach 9-10 maja w Pin-Up Studio w Warszawie. Organizatorem spotkania jest Fundacja Polskie Forum Call Center. czytaj więcej

News Avaya i Afiniti z rozwiązaniami sztucznej inteligencji dla contact center

Firmy Avaya Holdings Corp (NYSE: AVYA), czołowa firma działająca w obszarze komunikacji biznesowej, oraz Afiniti, czołowy dostawca rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji i profilowaniu behawioralnym, poinformowały o nawiązaniu strategicznej współpracy polegającej na integracji rozwiązań AI z technologiami routingu połączeń w contact centers. Dzięki czemu możliwe będzie podniesienie jakości obsługi klienta oraz wydajności centrów obsługi. czytaj więcej

News Avaya przejmuje Spoken Communications

Najnowsza inwestycja firmy Avaya w chmurę zapewnia klientom elastyczne rozwiązania dla publicznych, prywatnych i hybrydowych środowisk przetwarzania w chmurze. czytaj więcej

News Avaya wzmacnia ochronę danych poprzez zatwierdzenie wiążących reguł korporacyjnych Unii Europejskiej (BCR)

Firma Avaya otrzymuje akceptację Unii Europejskiej wiążących reguł korporacyjnych (BCR). czytaj więcej

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Jak VR po cichu kształtuje przyszłość inteligentnych domów

Technologia wirtualnej rzeczywistości (VR) robi furorę w różnych branżach, od gier po opiekę zdrowotną. Jednak jednym z obszarów, w którym VR po cichu wywiera znaczący wpływ, jest sfera inteligentnych domów. Wraz z rozwojem połączonych urządzeń i Internetu, VR staje się niezbędnym narzędziem dla właścicieli domów do interakcji i kontrolowania ich inteligentnych domów. W tym artykule zbadamy, w jaki sposób VR kształtuje przyszłość inteligentnych domów i potencjalne korzyści, jakie oferuje właścicielom domów. czytaj więcej

News Jak rozpoznać potencjał bezlusterkowca Canon w fotografii?

Pierwsze aparaty pozbawione lustra zyskały popularność dzięki niewielkiej wadze i kompaktowym gabarytom, co umożliwiło wygodniejsze korzystanie z nich w terenie. Dziś zainteresowanie tym segmentem systematycznie rośnie, a producenci prześcigają się w udoskonalaniu kolejnych generacji. W przypadku marki Canon od kilku lat trwa intensywny rozwój nowych rozwiązań, które sprostają oczekiwaniom zarówno początkujących miłośników fotografii, jak i profesjonalistów. Nowoczesne modele oferują rewelacyjną jakość obrazu, a dostępność coraz większej liczby dedykowanych obiektywów sprawia, że można je dopasować do rozmaitych potrzeb. Dzięki temu bezlusterkowiec Canon nie jest już traktowany jako sprzęt „do torby podróżnej”, lecz pełnoprawne narzędzie kreatywnego działania. czytaj więcej