News

Avaya wzmacnia ochronę danych poprzez zatwierdzenie wiążących reguł korporacyjnych Unii Europejskiej (BCR)

26.02.2018
Firma Avaya otrzymuje akceptację Unii Europejskiej wiążących reguł korporacyjnych (BCR).

Avaya, czołowa firma działająca w obszarze komunikacji biznesowej, poinformowała, że otrzymała akceptację wiążących reguł korporacyjnych (Binding Corporate Rules, „BCR”), zarówno jako administrator danych jak i jako firma przetwarzająca dane. Avaya jest jednym z pierwszych przedsiębiorstw w sektorze firm technologicznych, które uzyskały powyższą akceptację od organów ochrony danych Unii Europejskiej.

Wiążące reguły korporacyjne  to wewnętrzne kodeksy postępowania dotyczące ochrony i przesyłania danych w ramach przedsiębiorstw międzynarodowych, bez względu na faktyczne miejsce przechowywania i przetwarzania danych. Osiągnięcie zgodności z BCR świadczy o zobowiązaniu firmy do przestrzegania podstawowych zasad prywatności, takich jak bezpieczeństwo danych, jakość i przejrzystość przetwarzania. Avaya uzyskała certyfikat BCR zarówno jako administrator, jak i jako firma przetwarzająca dane osobowe, co oznacza, że akceptacja obejmuje wszystkie formy przetwarzania danych osobowych w ramach firmy.

„Skuteczne wypełnienie zgodności z BCR jest świadectwem standardów, które firma Avaya ustanowiła w zakresie przetwarzania danych osobowych i przestrzegania podstawowych zasad prywatności, takich jak bezpieczeństwo danych, jakość i przejrzystość przetwarzania. Ochrona danych osobowych naszych interesariuszy zawsze będzie dla Avaya najwyższym priorytetem, a to potwierdzenie świadczy, że firma jest zdecydowana spełniać najwyższe standardy”, powiedział Koldo Loidi, globalny inspektor ds. ochrony danych osobowych, Avaya.

Avaya ogłosiła także, że wprowadza nowe umowy przetwarzania danych dla wszystkich klientów i partnerów objętych ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (GDPR) - nowymi ustawowymi ramami ochrony danych w UE, które wchodzą w życie w maju 2018 r. Umowy te spełniają wszystkie wymagania prawne określone przez GDPR, dając klientom i resellerom niezbędne prawa umowne do kontrolowania danych powierzonych firmie Avaya w celu ich przetwarzania.

„Jest to dla Avaya kolejny kamień milowy pokazujący zaangażowanie firmy w pomoc naszym klientom i partnerom. Uzyskawszy zgodę BCR, możemy pokazać naszym interesariuszom, jak poważnie traktujemy nasze obowiązki w zakresie ochrony danych - i jak daleko zaangażujemy się, aby je wypełniać" – komentuje Andżelika Godek, Avaya Associate General Counsel, Europa, Bliski Wschód, Afryka.

Lenovo Wydajność pracowników i wzrost jakości obsługi klientów głównymi powodami transformacji cyfrowej

Wyniki badania przeprowadzonego przez IDC na zlecenie firmy Avaya potwierdzają, że głównymi czynnikami rozwoju transformacji cyfrowej jest dbałość o wydajność pracowników i podniesienie jakości obsługi klienta. czytaj więcej

News Avaya w gronie liderów w dwóch raportach firmy Gartner

Tegoroczne wyróżnienia w raportach Gartner w zakresie UC oraz CC dowodzą, że Avaya ma jasną wizję transformacji cyfrowej przedsiębiorstw. czytaj więcej

News Aplikacja do wielokanałowej komunikacji - Avaya IP Office

Aplikacja Avaya IP Office zwiększa produktywność i usprawnia współpracę w firmach, poprzez uproszczenie obsługi wszystkich kanałów komunikacji (głos, wideo, chat), spotkań, pracy grupowej i udostępniania treści. czytaj więcej

News Avaya liderem w raporcie firmy Gartner

Avaya została uznana za lidera w raporcie firmy Gartner za 2018 rok. Avaya otrzymuje to wyróżnienie już po raz siedemnasty. czytaj więcej

News Avaya o przyszłości Contact Center podczas My Customer World 2018

Firma Avaya poinformowała, że będzie złotym sponsorem pierwszej edycji konferencji My Customer World Forum & Expo, która odbędzie się w dniach 9-10 maja w Pin-Up Studio w Warszawie. Organizatorem spotkania jest Fundacja Polskie Forum Call Center. czytaj więcej

News Avaya i Afiniti z rozwiązaniami sztucznej inteligencji dla contact center

Firmy Avaya Holdings Corp (NYSE: AVYA), czołowa firma działająca w obszarze komunikacji biznesowej, oraz Afiniti, czołowy dostawca rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji i profilowaniu behawioralnym, poinformowały o nawiązaniu strategicznej współpracy polegającej na integracji rozwiązań AI z technologiami routingu połączeń w contact centers. Dzięki czemu możliwe będzie podniesienie jakości obsługi klienta oraz wydajności centrów obsługi. czytaj więcej

News Avaya przejmuje Spoken Communications

Najnowsza inwestycja firmy Avaya w chmurę zapewnia klientom elastyczne rozwiązania dla publicznych, prywatnych i hybrydowych środowisk przetwarzania w chmurze. czytaj więcej

Lenovo Wydajność pracowników i wzrost jakości obsługi klientów głównymi powodami transformacji cyfrowej

Wyniki badania przeprowadzonego przez IDC na zlecenie firmy Avaya potwierdzają, że głównymi czynnikami rozwoju transformacji cyfrowej jest dbałość o wydajność pracowników i podniesienie jakości obsługi klienta. czytaj więcej

News Avaya w gronie liderów w dwóch raportach firmy Gartner

Tegoroczne wyróżnienia w raportach Gartner w zakresie UC oraz CC dowodzą, że Avaya ma jasną wizję transformacji cyfrowej przedsiębiorstw. czytaj więcej

News Aplikacja do wielokanałowej komunikacji - Avaya IP Office

Aplikacja Avaya IP Office zwiększa produktywność i usprawnia współpracę w firmach, poprzez uproszczenie obsługi wszystkich kanałów komunikacji (głos, wideo, chat), spotkań, pracy grupowej i udostępniania treści. czytaj więcej

News Avaya liderem w raporcie firmy Gartner

Avaya została uznana za lidera w raporcie firmy Gartner za 2018 rok. Avaya otrzymuje to wyróżnienie już po raz siedemnasty. czytaj więcej

News Avaya o przyszłości Contact Center podczas My Customer World 2018

Firma Avaya poinformowała, że będzie złotym sponsorem pierwszej edycji konferencji My Customer World Forum & Expo, która odbędzie się w dniach 9-10 maja w Pin-Up Studio w Warszawie. Organizatorem spotkania jest Fundacja Polskie Forum Call Center. czytaj więcej

News Avaya i Afiniti z rozwiązaniami sztucznej inteligencji dla contact center

Firmy Avaya Holdings Corp (NYSE: AVYA), czołowa firma działająca w obszarze komunikacji biznesowej, oraz Afiniti, czołowy dostawca rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji i profilowaniu behawioralnym, poinformowały o nawiązaniu strategicznej współpracy polegającej na integracji rozwiązań AI z technologiami routingu połączeń w contact centers. Dzięki czemu możliwe będzie podniesienie jakości obsługi klienta oraz wydajności centrów obsługi. czytaj więcej

News Avaya przejmuje Spoken Communications

Najnowsza inwestycja firmy Avaya w chmurę zapewnia klientom elastyczne rozwiązania dla publicznych, prywatnych i hybrydowych środowisk przetwarzania w chmurze. czytaj więcej

News Czym jest audyt infrastruktury i bezpieczeństwa IT?

Audyt infrastruktury i bezpieczeństwa IT to kluczowy proces, który pozwala przedsiębiorstwom na zidentyfikowanie i ocenę stanu swoich systemów informatycznych oraz zabezpieczeń. W obliczu rosnących zagrożeń związanych z bezpieczeństwem danych, przeprowadzenie audytu staje się nie tylko zalecane, ale wręcz niezbędne. Dzięki audytowi IT organizacje mogą poprawić wydajność infrastruktury IT oraz zwiększyć poziom bezpieczeństwa informacji i danych osobowych. W niniejszym artykule przyjrzymy się temu, czym jest audyt infrastruktury IT oraz audyt bezpieczeństwa IT, a także jakie korzyści przynosi ich przeprowadzenie. czytaj więcej

News Unijne rozporządzenie w sprawie maszyn - jakie zmiany?

Unijne rozporządzenie w sprawie maszyn będzie obowiązywać od 20 stycznia 2027 roku. Weszło ono w życie we wszystkich państwach członkowskich 19 lipca 2023 r., 20 dni po jego opublikowaniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Producenci maszyn mają teraz czas na spełnienie nowych wymogów bezpieczeństwa dotyczących urządzeń i maszyn. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nieustanna ewolucja w ochronie danych: na tapecie BotGuard i Picus Security

Jak chronić się przed Content Scraping? Jakie jest kluczowe rozwiązanie dla CISO? W dobie, gdy dane są nową walutą, a cyberprzestępcy stają się coraz bardziej wyrafinowani, CISO (Chief Information Security Officer) muszą zmierzyć się z rosnącymi zagrożeniami. Dodatkowo co chwile powstają nowe zagrożenia, a nadążenie z wszystkimi pojęciami ze świata cybersecurity może być przytłaczające. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Jak podnieść poziom cyberbezpieczeństwa w sektorze finansowym?

Sektor finansowy stoi przed nowymi wyzwaniami w obliczu dynamicznego rozwoju technologii. Generatywna AI, automatyzacja, zarządzanie danymi i finanse zintegrowane kształtują branżę, jednocześnie zwiększając trudności w ochronie danych, prywatności oraz zarządzaniu tożsamościami cyfrowymi. Coraz większe wykorzystanie chmury i rosnąca ilość danych dodatkowo zwiększają powierzchnię ataków, wymagając lepszych strategii reagowania na incydenty. czytaj więcej