News

Avaya wzmacnia ochronę danych poprzez zatwierdzenie wiążących reguł korporacyjnych Unii Europejskiej (BCR)

26.02.2018
Firma Avaya otrzymuje akceptację Unii Europejskiej wiążących reguł korporacyjnych (BCR).

Avaya, czołowa firma działająca w obszarze komunikacji biznesowej, poinformowała, że otrzymała akceptację wiążących reguł korporacyjnych (Binding Corporate Rules, „BCR”), zarówno jako administrator danych jak i jako firma przetwarzająca dane. Avaya jest jednym z pierwszych przedsiębiorstw w sektorze firm technologicznych, które uzyskały powyższą akceptację od organów ochrony danych Unii Europejskiej.

Wiążące reguły korporacyjne  to wewnętrzne kodeksy postępowania dotyczące ochrony i przesyłania danych w ramach przedsiębiorstw międzynarodowych, bez względu na faktyczne miejsce przechowywania i przetwarzania danych. Osiągnięcie zgodności z BCR świadczy o zobowiązaniu firmy do przestrzegania podstawowych zasad prywatności, takich jak bezpieczeństwo danych, jakość i przejrzystość przetwarzania. Avaya uzyskała certyfikat BCR zarówno jako administrator, jak i jako firma przetwarzająca dane osobowe, co oznacza, że akceptacja obejmuje wszystkie formy przetwarzania danych osobowych w ramach firmy.

„Skuteczne wypełnienie zgodności z BCR jest świadectwem standardów, które firma Avaya ustanowiła w zakresie przetwarzania danych osobowych i przestrzegania podstawowych zasad prywatności, takich jak bezpieczeństwo danych, jakość i przejrzystość przetwarzania. Ochrona danych osobowych naszych interesariuszy zawsze będzie dla Avaya najwyższym priorytetem, a to potwierdzenie świadczy, że firma jest zdecydowana spełniać najwyższe standardy”, powiedział Koldo Loidi, globalny inspektor ds. ochrony danych osobowych, Avaya.

Avaya ogłosiła także, że wprowadza nowe umowy przetwarzania danych dla wszystkich klientów i partnerów objętych ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (GDPR) - nowymi ustawowymi ramami ochrony danych w UE, które wchodzą w życie w maju 2018 r. Umowy te spełniają wszystkie wymagania prawne określone przez GDPR, dając klientom i resellerom niezbędne prawa umowne do kontrolowania danych powierzonych firmie Avaya w celu ich przetwarzania.

„Jest to dla Avaya kolejny kamień milowy pokazujący zaangażowanie firmy w pomoc naszym klientom i partnerom. Uzyskawszy zgodę BCR, możemy pokazać naszym interesariuszom, jak poważnie traktujemy nasze obowiązki w zakresie ochrony danych - i jak daleko zaangażujemy się, aby je wypełniać" – komentuje Andżelika Godek, Avaya Associate General Counsel, Europa, Bliski Wschód, Afryka.

Lenovo Wydajność pracowników i wzrost jakości obsługi klientów głównymi powodami transformacji cyfrowej

Wyniki badania przeprowadzonego przez IDC na zlecenie firmy Avaya potwierdzają, że głównymi czynnikami rozwoju transformacji cyfrowej jest dbałość o wydajność pracowników i podniesienie jakości obsługi klienta. czytaj więcej

News Avaya w gronie liderów w dwóch raportach firmy Gartner

Tegoroczne wyróżnienia w raportach Gartner w zakresie UC oraz CC dowodzą, że Avaya ma jasną wizję transformacji cyfrowej przedsiębiorstw. czytaj więcej

News Aplikacja do wielokanałowej komunikacji - Avaya IP Office

Aplikacja Avaya IP Office zwiększa produktywność i usprawnia współpracę w firmach, poprzez uproszczenie obsługi wszystkich kanałów komunikacji (głos, wideo, chat), spotkań, pracy grupowej i udostępniania treści. czytaj więcej

News Avaya liderem w raporcie firmy Gartner

Avaya została uznana za lidera w raporcie firmy Gartner za 2018 rok. Avaya otrzymuje to wyróżnienie już po raz siedemnasty. czytaj więcej

News Avaya o przyszłości Contact Center podczas My Customer World 2018

Firma Avaya poinformowała, że będzie złotym sponsorem pierwszej edycji konferencji My Customer World Forum & Expo, która odbędzie się w dniach 9-10 maja w Pin-Up Studio w Warszawie. Organizatorem spotkania jest Fundacja Polskie Forum Call Center. czytaj więcej

News Avaya i Afiniti z rozwiązaniami sztucznej inteligencji dla contact center

Firmy Avaya Holdings Corp (NYSE: AVYA), czołowa firma działająca w obszarze komunikacji biznesowej, oraz Afiniti, czołowy dostawca rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji i profilowaniu behawioralnym, poinformowały o nawiązaniu strategicznej współpracy polegającej na integracji rozwiązań AI z technologiami routingu połączeń w contact centers. Dzięki czemu możliwe będzie podniesienie jakości obsługi klienta oraz wydajności centrów obsługi. czytaj więcej

News Avaya przejmuje Spoken Communications

Najnowsza inwestycja firmy Avaya w chmurę zapewnia klientom elastyczne rozwiązania dla publicznych, prywatnych i hybrydowych środowisk przetwarzania w chmurze. czytaj więcej

Lenovo Wydajność pracowników i wzrost jakości obsługi klientów głównymi powodami transformacji cyfrowej

Wyniki badania przeprowadzonego przez IDC na zlecenie firmy Avaya potwierdzają, że głównymi czynnikami rozwoju transformacji cyfrowej jest dbałość o wydajność pracowników i podniesienie jakości obsługi klienta. czytaj więcej

News Avaya w gronie liderów w dwóch raportach firmy Gartner

Tegoroczne wyróżnienia w raportach Gartner w zakresie UC oraz CC dowodzą, że Avaya ma jasną wizję transformacji cyfrowej przedsiębiorstw. czytaj więcej

News Aplikacja do wielokanałowej komunikacji - Avaya IP Office

Aplikacja Avaya IP Office zwiększa produktywność i usprawnia współpracę w firmach, poprzez uproszczenie obsługi wszystkich kanałów komunikacji (głos, wideo, chat), spotkań, pracy grupowej i udostępniania treści. czytaj więcej

News Avaya liderem w raporcie firmy Gartner

Avaya została uznana za lidera w raporcie firmy Gartner za 2018 rok. Avaya otrzymuje to wyróżnienie już po raz siedemnasty. czytaj więcej

News Avaya o przyszłości Contact Center podczas My Customer World 2018

Firma Avaya poinformowała, że będzie złotym sponsorem pierwszej edycji konferencji My Customer World Forum & Expo, która odbędzie się w dniach 9-10 maja w Pin-Up Studio w Warszawie. Organizatorem spotkania jest Fundacja Polskie Forum Call Center. czytaj więcej

News Avaya i Afiniti z rozwiązaniami sztucznej inteligencji dla contact center

Firmy Avaya Holdings Corp (NYSE: AVYA), czołowa firma działająca w obszarze komunikacji biznesowej, oraz Afiniti, czołowy dostawca rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji i profilowaniu behawioralnym, poinformowały o nawiązaniu strategicznej współpracy polegającej na integracji rozwiązań AI z technologiami routingu połączeń w contact centers. Dzięki czemu możliwe będzie podniesienie jakości obsługi klienta oraz wydajności centrów obsługi. czytaj więcej

News Avaya przejmuje Spoken Communications

Najnowsza inwestycja firmy Avaya w chmurę zapewnia klientom elastyczne rozwiązania dla publicznych, prywatnych i hybrydowych środowisk przetwarzania w chmurze. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Jak podnieść poziom cyberbezpieczeństwa w sektorze finansowym?

Sektor finansowy stoi przed nowymi wyzwaniami w obliczu dynamicznego rozwoju technologii. Generatywna AI, automatyzacja, zarządzanie danymi i finanse zintegrowane kształtują branżę, jednocześnie zwiększając trudności w ochronie danych, prywatności oraz zarządzaniu tożsamościami cyfrowymi. Coraz większe wykorzystanie chmury i rosnąca ilość danych dodatkowo zwiększają powierzchnię ataków, wymagając lepszych strategii reagowania na incydenty. czytaj więcej

News Efektywne Zarządzanie Infrastrukturą IT: Kluczowe Wyzwania i Rozwiązania

Zarządzanie infrastrukturą IT to jeden z najważniejszych elementów funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw. Dynamiczny rozwój technologii oraz rosnące wymagania rynku wymuszają na firmach ciągłe dostosowywanie się do nowych realiów. W artykule omówimy, jakie wyzwania stoją przed działami IT oraz jakie rozwiązania mogą przyczynić się do ich efektywnego przezwyciężenia. czytaj więcej

Wiadomości firmowe MOVEit w języku polskim: Progress prezentuje nową wersję konsoli

Progress MOVEit to zaawansowane rozwiązanie do zarządzania i automatyzacji transferu plików, które zapewnia pełną widoczność i kontrolę nad plikami wysyłanymi do partnerów, klientów i pracowników w firmie. MOVEit gwarantuje bezpieczeństwo plików zarówno podczas transferu, jak i w bazie danych, spełniając przy tym wewnętrzne polityki oraz zewnętrzne regulacje takie jak NIS2 i DORA. czytaj więcej

News Zadbaj o bezpieczeństwo i ochronę danych osobowych

Cyberbezpieczeństwo to nasza wspólna odpowiedzialność. Raport „Incydenty ochrony danych osobowych 2022” przygotowany przez Związek Firm Ochrony Danych Osobowych potwierdza, że naruszenia dotyczą wielu branż. W szczególności narażony jest handel, e-commerce, finanse, ubezpieczenia, zdrowie oraz przemysł. W tym kontekście bezpieczeństwo i ochrona danych stanowią powszechne wyzwanie, które wymaga nowoczesnych rozwiązań. czytaj więcej