IPhone 7
W kontekście tego modelu mówi się o masowych usterkach, które zaczęły pojawiać się tuż po okresie objętym gwarancją. Problem dotyczył zapętlania się podczas restartowania. Na początku było niewinnie, pojawia się ikona notatek głosowych, nie działa funkcja trybu głośnomówiącego podczas rozmowy, a na sam koniec smartfon zawiesza się i samoczynnie restartuje.
W ten sposób prowadzi do zapętlenia. Na całe szczęście Apple szybko znalazła źródło problemu, Okazało się, że poluzowały się styki układu dźwiękowego, który położony jest obok slotu karty SIM.
Sama naprawa w serwisach jest prosta i szybka. Posiadacze jabłuszka skarżyli się również na hałas przypominający syczenie i trudności z połączeniem z siecią komórkową po zmianie z trybu samolotowego. Ceny możesz sprawdzić na tej stronie https://idream.pl/serwis/cennik/.
iPhone 8
IPhone 8 słynnie z wady fabrycznej, która dotyczyła części modeli sprzedawanych od września 2017 roku do marca 2018 roku w Chinach, Indiach, Japonii, Hongkongu, Nowej Zelandii, USA i Makao.
Firma Apple poinformowała o tym, że problem dotyczy wadliwej płyty głównej, co skutkuje nieoczekiwaniem restartowania się telefonu, wyłączaniem się urządzenia lub po prostu "zamrożeniem" ekranu. Użytkownicy mogli sprawdzić czy ich telefon ma usterkę poprzez wpisanie numery seryjnego na stronie producenta. W ramach rekompensaty, firma zapewniła darmową naprawę uszkodzonych smartfonów.
Wystarczy zgłosić telefon do serwisu w ciągu 3 lat od zakupu. Wiele osób skarżyło się również na rozszczelnienie się obudowy podczas ładowania.
IPhone X
W 2017 roku premierę miał iPhone X, na którego czekali wszyscy fani produktów Apple. Zapowiadano, że jest jednym z najlepszych i najbardziej innowacyjnych modeli smartfonów. I choć zdobył wiele zwolenników i cieszy się uznaniem, to nie jest on wolny o drobnych i bardziej poważnych usterek.
Co najczęściej psuje się w iPhone X? Użytkownicy tego modelu bardzo często skarżyli się na wady wyświetlacza. Wśród nich wymieniają brak reakcji na dotyk, zwłaszcza w czasie niskich temperatur. Na całe szczęście problem rozwiązano poprzez aktualizację oprogramowania. Niestety niektórzy posiadacze iPhone, musieli wymienić wyświetlacz. Niektóre egzemplarze posiadały wadę, a dokładnie zieloną linię po jednej stronie wyświetlacza.
Wynikało to prawdopodobnie z zastosowania nowoczesnej technologii OLED. Według użytkowników problemy dotyczyły również górnego głośnika, co skutkowało trzaskami podczas rozmów po włączeniu trybu głośnomówiącego. Pojawił się także problem z odbieraniem połączeń. telefon normalnie dzwonił lub wibrował podczas próby nawiązania połączenia, ale nie wyświetlała się ani informacji kto dzwoni, ani klawisze do odebrania bądź odrzucenia połączenia. Omazało się, że był to błędy w oprogramowaniu, w związku czym naniesiono odpowiednie poprawki.