Dlaczego Twoja firma powinna inwestować w aplikacje mobilne?
News

Dlaczego Twoja firma powinna inwestować w aplikacje mobilne?

23.09.2022
Większość firm usługowych czy sklepów posiada własną aplikację. Dzisiaj „apka” to już standard i wizytówka dla przedsiębiorcy, a wygoda dla klienta. Opracowanie i wypuszczenie aplikacji na telefon nie jest ani inwestycją ponad budżet ani nie zajmuje tak dużo czasu, jak wydaje się wielu właścicielom firm. Poniżej znajdziesz szczegóły.

Aplikacja mobilna wizytówką firmy

Mobile marketing to jeden z wiodących trendów w branży handlowej, marketingowej oraz IT. Ma z pewnością ogromny potencjał. Potrzeby i oczekiwania klientów cały czas się zmieniają, a nowe technologie rozwijają. Dlatego nieustannie trzeba oferować użytkownikom nowoczesne narzędzia, które usprawnią komunikację potencjalnych klientów z firmą. Cyfrowa transformacja staje się faktem i wiele firm chętnie wdraża nowe rozwiązania, by umocnić lub poprawić swoją pozycję na rynku.

Aplikacja mobilna wizytówką firmy

Klienci przywykli już do różnych aplikacji, dzięki którym szybko złożą zamówienie z poziomu telefonu. Korzystanie na co dzień z takich apek jak Facebook, Bolt, Uber, Answear, Allegro czy Glovo ułatwia funkcjonowanie. Dzięki nim można szybko zrobić zakupy, zamówić lunch, kupić bilet na pociąg czy przejazd taksówką. Marketing aplikacji mobilnych jest must have w prawie każdej branży.

Mniejsze firmy także decydują się na własne apki

Jednak dzisiaj nie tylko duże brandy dbają o to, by przygotować własne aplikacje. Małe i średnie firmy także wiedzą, że własna i dobrze zaprojektowana apka to pierwszy krok do sukcesu. Wahania nad jej opracowaniem wynikają jednak z przeświadczenia, że będzie to praca bardzo czasochłonna oraz kosztowna.

Każda aplikacja musi jak najlepiej wpisywać się w oczekiwania i spełniać wymagania odbiorców. Szybka, atrakcyjna wizualnie i prosta w obsłudze aplikacja mobilna z przemyślanym user experience nie musi przekraczać budżetu firmy.

Poza tym szybko może zwrócić poniesione koszty, jeśli zostanie stworzona przez zespół programistów, specjalistów UX oraz copywriterów, by była wygodna, intuicyjna i czytelna dla użytkowników. Nie może być trudna i nieintuicyjna, gdyż na pewno nie zyska wielu użytkowników, którzy przejdą wtedy do konkurencji.

Trend na aplikacje mobilne

Mobile marketing rozwija się niezwykle prężnie i ma wiele zalet. Dobra aplikacja mobilna wpływa na wiarygodność firmy, pomaga zwiększyć świadomość istnienia danej marki i pozwala dotrzeć do szerokiej grupy klientów.

Wsparcie przy projektach z zakresu mobile marketing

W nowoczesnych projektach mobilnych ważne jest doświadczenie. Dobrym rozwiązaniem dla wielu przedsiębiorców jest nawiązanie współpracy z firmą zapewniającą pełne wsparcie w ich przygotowywaniu oraz realizacji – od koncepcji wpisującą się w konkretną strategię biznesową po gotową aplikację oraz jej testy.

Szczegóły na temat tworzenia aplikacji mobilnych znajdziesz tutaj: https://www.euvic.com/pl/aplikacje-mobilne/.

 

News Wizytówki dla branży IT - zaprojektuj je sam w kreatorze!

Stwórz wyjątkowe wizytówki dla swojej firmy IT w kilka minut! Skorzystaj z intuicyjnego kreatora i zaprojektuj profesjonalne wizytówki, które wyróżnią Twoją markę! czytaj więcej

News 20 najlepszych pomysłów na aplikacje dla startupów w 2025

Rok 2024 to czas dynamicznego rozwoju technologii, w którym branża aplikacji mobilnych odgrywa kluczową rolę w transformacji cyfrowej biznesów na całym świecie. Właściciele firm, inwestorzy oraz przedsiębiorcy zwracają uwagę na ogromny potencjał, jaki niesie za sobą tworzenie oprogramowania mobilnego. czytaj więcej

News Efektywne Zarządzanie Infrastrukturą IT: Kluczowe Wyzwania i Rozwiązania

Zarządzanie infrastrukturą IT to jeden z najważniejszych elementów funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw. Dynamiczny rozwój technologii oraz rosnące wymagania rynku wymuszają na firmach ciągłe dostosowywanie się do nowych realiów. W artykule omówimy, jakie wyzwania stoją przed działami IT oraz jakie rozwiązania mogą przyczynić się do ich efektywnego przezwyciężenia. czytaj więcej

News KSeF Connector - czym jest ta usługa i dlaczego warto ją wdrożyć w swojej firmie?

W erze cyfryzacji kluczowe dla przedsiębiorstw staje się efektywne zarządzanie dokumentacją finansową, zwłaszcza fakturami. Ważną rolę w tej przemianie odgrywa Krajowy System e-Faktur (KSeF) – platforma opracowana przez Ministerstwo Finansów. KSeF umożliwia wystawianie i odbieranie faktur w formie elektronicznej, rewolucjonizując dotychczasowe metody pracy z dokumentami finansowymi. Platforma KSeF odpowiada na potrzebę usprawnienia procesów związanych z fakturami, oferując bezpieczne i standaryzowane środowisko dla elektronicznych dokumentów finansowych. Jest to system umożliwiający wystawianie faktur ustrukturyzowanych w formacie XML, zgodnych ze strukturą logiczną e-Faktury. Takie ustrukturyzowane dokumenty umożliwiają automatyczne przetwarzanie i analizę danych, co jest kluczowe dla efektywności operacyjnej. KSeF został wprowadzony jako opcjonalne rozwiązanie, dając przedsiębiorcom możliwość wyboru między nowym systemem a tradycyjnymi metodami. W przyszłości jednak planuje się, by KSeF stał się obowiązkowym standardem. Faktury w ramach tego systemu można wystawiać za pomocą narzędzi udostępnionych przez Ministerstwo Finansów lub za pomocą komercyjnych oprogramowań, co zapewnia elastyczność dostosowania do różnych potrzeb biznesowych. Wdrażanie KSeF to odpowiedź na globalne tendencje cyfryzacji i zwiększania bezpieczeństwa w obrocie dokumentami. To krok ku przyszłości w obszarze elektronicznych dokumentów finansowych, który wpisuje się w globalne trendy digitalizacji biznesu. W kontekście KSeF, KSeF Connector to narzędzie ułatwiające integrację obecnych systemów księgowych firm z nowym systemem e-faktur. To rozwiązanie dla przedsiębiorstw, które chcą sprawnie zarządzać elektronicznymi dokumentami finansowymi i płynnie przejść do nowego systemu. czytaj więcej