Unikatowe logo gamingowe – projekt, który pomoże Ci zaistnieć
Chcesz zaistnieć na rynku graczy, wyróżnić swój zespół i zbudować profesjonalną markę? Na początek potrzebne będzie wyraźne, mocne i sugestywne logo gamingowe. Projekt można przygotować samemu (jeśli mamy takie umiejętności) bądź skorzystać z darmowego kreatora. Pamiętajmy jednak, że możliwości gotowych narzędzi są ograniczone i raczej nie ma co liczyć na spektakularne efekty wizualne. Istnieje też duże prawdopodobieństwo, że konkurencja skorzysta z podobnego zestawu, a nasze marzenia o unikatowości legną w gruzach. O wiele rozsądniej będzie poszukać pomocy profesjonalnych grafików, szczególnie że taka współpraca może przydać się na kolejnych etapach rozwoju. Gdy będziemy potrzebować promocji lub marketingowego wsparcia oraz kiedy zaczniemy odnosić sukcesy, nasz firmowy znak będzie można zaprezentować szerzej – na bilbordach, kubkach i gadżetach.
Animacje 2D – żywe i dynamiczne logo z potencjałem
Ponieważ nie jest łatwo zaistnieć w społeczności internetowej, może się okazać, że samo logo, nawet doskonale opracowane, nie wystarcza, by skupić wokół siebie tłumy. Wówczas świetnym pomysłem może okazać się ożywienie naszego znaczka, które zdynamizuje przekaz i wzbogaci go o nową jakość. Ciekawe animacje 2D to rozwiązanie nieszablonowe, a więc z całą pewnością również przykuwające uwagę. Tego typu „filmiki” doskonale sprawdzą się w social mediach, a jeśli będą wyjątkowo kreatywne i trafią do szerokiego grona odbiorów, będą mieć szansę na szybki awans do postaci, choćby viralu. W ten sposób nasze początkowo niepozorne gamingowe logo może z czasem, i wraz z rozwojem marki, nawet przekształcić się w popularne, lubiane i cenione, klasyczne brand hero.
Projektowanie billboardów z logo – reklama zewnętrzna
Realna wartość projektu naszego logo gamingowego sprawdzi się, gdy będziemy chcieli przeskalować je do wielkości tablic i ogłoszeń ulicznych. Jeśli mamy znaczek pochodzący wprost z darmowego kreatora, najprawdopodobniej trzeba będzie przygotować projekt od początku. W przeciwnym razie efekt druku bardzo negatywnie nas zaskoczy, głównie sporą utratą jakości i zmianą kolorów. Dlatego, nawet jeśli początkowo nie planowaliśmy szerszych kampanii, tworzenie logo już na początku drogi najlepiej jest powierzyć specjalistom, zabezpieczając w ten sposób potencjalną dłuższą współpracę z biurem projektowym. Jeśli to graficy (fachowcy) wykonali dla nas wcześniej logo, projektowanie billboardów z jego wykorzystaniem będzie znacznie prostsze, efektywniejsze oraz również znacznie tańsze.
Logo na kubkach i koszulkach? Poproś o mock up!
Jeśli jesteśmy już posiadaczami rozchwytywanego logo, czas na ukłon w stronę fanów i stworzenie gadżetów, którymi obdarujemy miłośników naszej gamingowej marki. Profesjonalnie przygotowany projekt będzie można bez trudu umieścić na niemal wszystkim, po co chętnie sięgają kibice – kubkach, smyczach i długopisach, podkładkach pod myszkę, przypinkach i pendrive’ach, torbach i koszulkach. Jak będzie prezentować się nasz emblemat na płaskich powierzchniach łatwo sobie wyobrazić, jednak w przypadku obiektów trójwymiarowych sprawa nie jest już taka prosta. Gdy jednak współpracujesz z fachową agencją graficzną, jak na przykład studio Fesido, poza stworzeniem wyjątkowego logo i wszelkiej maści materiałów promocyjnych możesz liczyć także na profesjonalny mock up – wizualizację, również 3D, dzięki której wygląd nadruków nie będzie tajemnicą.