Efektywne rozwiązania telekomunikacyjne dla firm posiadających wirtualne biura i filie
News

Efektywne rozwiązania telekomunikacyjne dla firm posiadających wirtualne biura i filie

21.10.2020
Wybór rozwiązania telekomunikacyjnego VoIP dla małej lub średniej firmy wiąże się nie tylko z decyzją o tym, jaki model telefonu zainstalować np. w recepcji, a jaki lepiej sprawdzi się w magazynie. Aby użytkowanie wszystkich tych urządzeń było jak najbardziej komfortowe, a instalacja jak najprostsza, warto zwrócić uwagę również na kwestie uniwersalności i elastyczności danej oferty.

Dlatego warto wybierać rozwiązania kompatybilne z różnymi dostawcami SIP, które pozwolą Ci w pełni wykorzystać możliwości płynące z tej technologii, połączyć aktualny system telefoniczny z siecią VoIP, a jednocześnie skutecznie zarządzać kosztami komunikacji w firmie. Dowiedz się więcej o tym jak unowocześnić procesy telekomunikacyjnie w firmie, dzięki zastosowaniu bramek VoIP marki Grandstream.

Bramki FXS od Grandstream

Oferowane przez Grandstream bramki VoIP z portami FXS to efektywne, łatwe w obsłudze i proste w konfiguracji rozwiązania dla małych i średnich przedsiębiorstw. Również dla tych, które mają filie i biura wirtualne. Urządzenia z serii GXW42xx obsługują popularne kodeki, są kompatybilne z innymi dostawcami VoIP, pozwalają na obsługę wielostronnych tele- i wideokonferencji i na bezpośrednie połączenia IP-IP.

 

Ta seria oferuje doskonałą jakość połączeń audio, możliwość korzystania z szerokiego wachlarza funkcji telekomunikacyjnych oraz silne zabezpieczenia. Konfiguracja jest automatyczna i przez to możliwe najprostsza. Urządzeniami można również zarządzać zdalnie. Do tego bramki mają kompaktową konstrukcję i są bardzo ciche.

Grandstream GXW4216 / GXW4224 / GXW4232 / GXW4248Grandstream GXW4216 / GXW4224 / GXW4232 / GXW4248

 

Najważniejsze funkcjonalności urządzenia to:

  • 16/24/32 porty FXS lub 2 porty Telco (50-pin) w modelu GXW4248
  • Port Ethernet 1Gbps
  • Obsługa 4 serwerów SIP
  • Niezależne konto SIP na każdym porcie

 

Bramki FXS/FXO od Grandstream

Użytkowników szukających silnego konwertera zainteresują bramki z portami FXS Grandstream z serii HT8xx oferujące wiodącą na rynku technologię SIP ATA (bramka z milionami urządzeń z powodzeniem wdrożonych na całym świecie). Te urządzenia wyposażone są w od 1 do 8 portów FXS. HT818 zapewnia wyjątkową jakość audio w różnych środowiskach aplikacji, silne szyfrowanie z certyfikatem bezpieczeństwa na jednostkę oraz dużą wydajność sieci w przypadku zastosowań korporacyjnych.

Grandstream HT813Grandstream HT813

 

Bramka HT813 natomiast to analogowy adapter z portem telefonicznym FXS i portem FXO linii PSTN. Integracja portu FXO i FXS umożliwia tej hybrydowej usłudze ATA obsługę zdalnego wywoływania do i z linii PSTN. Umożliwia wyjątkowo łatwe przekonwertowania technologii analogowej na VoIP, zapewniając jednocześnie jakość audio HD, zaawansowane funkcje i bezpieczeństwo i automatyczny provisioning. A to wszystko w jednym, kompaktowym urządzeniu.

 

Bramki E1/T1 od Grandstream

Integrację cyfrowych łączy PSNT i ISDN z sieciami VoIP umożliwiają bramki Grandstream z serii GXW4501, GXW4502 i GXW4504. Łącząc urządzenia z tej serii z siecią VoIP i tradycyjnym dostawą PBX lub E1/T1/J1 firmy mogą znacznie zwiększyć liczbę łączy PSNT / ISDN zintegrowanych z siecią. Modele z tej serii zapewniają 1, 2 albo 4 porty T1/E1/J1 i obsługują 30, 60 lub 120 jednoczesnych połączeń. Zaspokajają więc potrzeby VoIP większości średnich, a także dużych przedsiębiorstw.

Grandstream GXW4501 GXW4502 GXW4504

Grandstream GXW4501/4502/4504

 

Funkcjonalności urządzeń obejmują m.in.:

  • Konfigurowalne programowo porty E1 / T1 / J1
  • Dwa porty sieciowe RJ45 z automatyczną detekcją Gigabit Ethernet oraz zintegrowanym routerem NAT
  • Technologię szyfrowania zabezpieczeń TLS i SRTP w celu ochrony połączeń i danych
  • Obsługę wielojęzycznych komunikatów głosowych

 

Oferowane przez Grandstream rozwiązania, m.in. bramki VoIP (ale również centralki, punkty dostępu WiFi, telefony IP, wideotelefony, systemy konferencyjne i domofony) tworzą kompatybilny i łatwy w obsłudze system. Zastosowanie jednego z rozwiązań z oferty Grandstream nie wymaga wymiany całej infrastruktury.

 

Grandstream to marka znana i uznana na całym świecie. Pierwszy wideotelefon IP zaoferowała już w 2005 roku. Dzisiaj jest jednym z największych dostawców rozwiązań z zakresu telekomunikacji. Dostarcza kilkadziesiąt produktów z rodziny VoIP, prze konferencje po rozwiązania sieciowe. Jest globalnie jednym z największych producentów telefonów IP.

 

Grandstream jest jedną z niewielu firm, które zapewniają kompleksową obsługę wszystkich potrzeb związanych z komunikacją biznesową.

 

Więcej informacji na www.grandstream.pl  

News Korzyści z posiadania wirtualnego numeru telefonu

W dobie cyfryzacji i rosnącej potrzeby mobilności, wirtualne numery telefonów zyskują na popularności. Ich wszechstronność oraz liczne korzyści sprawiają, że stają się one atrakcyjnym rozwiązaniem zarówno dla firm, jak i osób prywatnych. Wirtualny numer telefonu, który działa za pośrednictwem Internetu, umożliwia odbieranie połączeń i wiadomości SMS bez potrzeby posiadania fizycznej karty SIM. To nowoczesne rozwiązanie oferuje wiele zalet, które warto poznać. czytaj więcej

News Kto realizuje pozyskiwanie klientów przez telefon i jakie dodatkowe usługi może oferować?

Przedsiębiorstwo oferując dane usługi bądź produkty, kieruje je w stronę konsumenta. Klient jest zatem kluczowym czynnikiem, który generuje zysk danej firmy. Pozyskiwanie klientów przez telefon to skuteczna metoda na budowanie bazy konsumentów zainteresowanych sprzedażą. Kto zajmuje się realizowaniem czynności tego typu i z jakich dodatkowych usług przedsiębiorca może skorzystać? czytaj więcej

News VoIP dla Biznesu – jako kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne

Posiadasz dużą firmę i stawiasz na dalszy rozwój pracowników? Szukasz ograniczenia kosztów, zachowując dobrą jakoś połączeń. VoIP od Peoplefone Polska z pewnością sprawdzi się w Twojej firmie. czytaj więcej

News Dlaczego warto wprowadzić zarządzanie usługami mobilnymi w firmie?

Czasy, gdy pracownicy korzystali tylko i wyłącznie z komputerów stacjonarnych, dawno już minęły. Dziś używają do pracy także smartfonów, laptopów czy podpiętych do sieci elementów Internetu Rzeczy (IoT). Zadaniem firm jest odpowiednie zarządzanie tym sprzętem i zapewnienie mu bezpieczeństwa. Do tego służy system MDM. czytaj więcej