Seria central Grandstream UCM63XX
Seria central UCM63XX to gotowe rozwiązanie do współpracy w organizacji, dostosowane do aktualnych potrzeb i wyzwań związanych między innymi z pandemią, pracą zdalną w pełnym lub czasowym wymiarze.
W serii dostępne są 4 centrale: UCM6301, UCM6302, UCM6304, UCM6308. To system, który spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających zespołów. Centrale obsługują do 500, do 1000, do 2000 a nawet aż do 3000 użytkowników. Liczba jednocześnie obsługiwanych połączeń waha się od 75 do nawet 450, a w przypadku połączeń szyfrowanych od 50 do 300. W zależności od wyboru centrali można korzystać z 2, 3, 4 lub 8 pokoi konferencyjnych, przy maksymalnej liczbie uczestników konferencji głosowej od 75 do 300, a w przypadku konferencji wideo od 12 aż do 60 osób. Wbudowane w centrale rozwiązanie do spotkań internetowych i wideokonferencji umożliwia pracownikom łączenie się z komputera stacjonarnego, telefonu komórkowego, urządzeń z serii GVC i telefonów IP. A dzięki funkcji RemoteConnect można zestawiać bezpieczne połączenia zdalne lub zarządzać centralą w chmurze GDMS.
To rozwiązania idealne dla małych, średnich oraz dużych przedsiębiorstw.
Urządzenia gwarantują zaawansowaną ochronę z funkcją bezpiecznego rozruchu, unikalnym certyfikatem i losowym domyślnym hasłem w celu ochrony połączeń i kont. Zautomatyzowana usługa przechodzenia przez firewall NAT ułatwia zaś bezpieczne połączenia zdalne.
To rozwiązanie do osób poszukujących najbardziej dopasowanego rozwiązania w jak najbardziej korzystnej cenie. Elastyczność i wydajność centralom VoIP z tej serii zapewniają korzystanie z Asterisk.
Dzięki zastosowaniu central z tej serii Grandstream oferuje usługi transmisji głosu, wideo i danych oraz usługi mobilne, a także zaawansowany interfejs internetowy umożliwiający zdalne zarządzanie w niespotykanie korzystnej cenie oferuje.
To rozwiązanie idealne dla małych i średnich przedsiębiorstw, a także kompleksów mieszkalnych, szpitali, placówek handlowych i ośrodków zdrowia, W serii dostępne są 3 modele central, różniące się pod względem liczby portów FXO, liczby obsługiwanych użytkowników i liczby jednoczesnych połączeń.
Jaka jest podstawowa korzyść z uruchomienia centrali IP z serii UCM?
Koniec z opłatami licencyjnymi oraz opłatami za dodatkowe funkcje i aktualizacje oprogramowania wewnętrznego! Centrala VoIP UCM to gotowe rozwiązanie oferujące małym i średnim firmom funkcje biznesowe bez żadnych dodatkowych kosztów. Koszt całego sprzętu i oprogramowania jest wliczony w cenę zakupu zestawu. Oprogramowanie central jest cały czas aktualizowane pod kątem bezpieczeństwa, nowych funkcjonalności i rozwiązań na rynku telekomunikacyjnym. A klienci Grandstream mają pełen dostęp do aktualizacji bezpłatnie.
Dlaczego firmy wybierają te centrale?
Bo oprócz skrojonego pod małe i średnie przedsiębiorstwa zestawu funkcjonalności, instalacja, konfiguracja i zarządzanie wymagają tylko kilku kliknięć przy użyciu niezwykle prostego i intuicyjnego interfejsu użytkownika. Interfejs internetowy centrali VoIP oferuje funkcję Zero Configuration, umożliwiającą automatyczną konfigurację punktów końcowych, dzięki czemu stworzenie kompletnego systemu IP PBX zajmuje nie więcej niż kilka minut.
Zaawansowany zestaw funkcji
Tak! Seria central zawiera zaawansowany zestaw funkcji głosowych, dostępnych zazwyczaj w systemach wdrażanych przez duże przedsiębiorstwa. Obsługuje wszystkie najważniejsze kodery/dekodery głosu, liczne funkcje połączeń i ochronę przy użyciu najnowocześniejszych algorytmów szyfrowania, dzięki czemu stanowi idealne rozwiązanie dla małych i średnich firm troszczących się o prywatność połączeń głosowych.
Centrale UCM to również doskonały sposób na modernizację firmowej sieci. Gdy sieć telekomunikacyjna nie jest budowane jest budowana od zera i istnieją w niej już rozwiązania korzystające z starszych technologii [nawet analogowe]. Centrale UCM można łatwo łączyć z starszymi telefonami za pomocą bram, których bardzo bogatą ofertę posiada Impet Computers [porty BRI, PRI, GSM, FXS, FXO].
Jak wspomagać produktywność?
Dzięki oferowanym przez tę serię central połączeniom wideo w czasie rzeczywistym z klientami i pracownikami – centrale obsługują połączenia wideo pomiędzy dowolnymi urządzeniami zgodnymi z protokołem SIP: wideotelefonami, kamerami-wizjerami, urządzeniami do wideokonferencji czy kamerami do monitoringu.
Jak mądrze kontrolować?
Centrala umożliwia monitorowanie zachowań użytkowników i rejestrację historii połączeń dzięki obsłudze szczegółowych raportów połączeń (CDR). Obsługuje również książki telefoniczne LDAP, które mogą być konfigurowane przez PBX zamiast w każdym telefonie IP oddzielnie), pocztę głosową i przekierowanie faksów na adresy e-mail oraz automatyczne tworzenie kopii zapasowych systemu.
Platforma umożliwia dostęp do firmy z każdego miejsca na świecie. Przy użyciu zgodnych aplikacji softphone można wykonywać i odbierać połączenia w firmowej sieci telefonicznej bezpośrednio na smartfonie, mieć podgląd firmowych kamer monitoringu i otrzymywać powiadomienia niezależnie od miejsca pobytu.
Funkcjonalności central UCM marki Grandstream można dodatkowo rozbudować, dzięki łatwej integracji z programami typu CTI, PMS, czy CRM. Można skorzystać z gotowych rozwiązań [HMobile, Microsoft Lync Server, Mitel, HSC, Salesforce, Sugar, Zoho, CTI Solutions] lub z interfejsów API, lub AMI.
Wejdź na www.grandstream.pl lub skontaktuj się z Działem Handlowym Impet Computers – oficjalnym dystrybutorem urządzeń marki Grandstream w Polsce.