Na rynku mamy miliony produktów w każdej kategorii cenowej. Jednak nie wszystkie sprawdzają się i dobrze spełniają swoje funkcje. Nie ma nic gorszego niż rysa na nowo kupionym smartfonie. Pamiętajmy też o tym, że każdy telefon jest inny. Jeden ma bardziej zaokrąglone rogi drugi nie. Etui, folie ochronne, szkła hartowane. Tylko co wybrać? Na początku warto zastanowić się jaki mamy ekran i na jakiej ochronie najbardziej nam zależy. Jeśli masz zaokrąglony ekran w telefonie najlepiej kupić szkło lub folie z dopiskiem „3D” lub „edge” to ochroni twój telefon, oczywiście w jakimś stopniu, przed upadkiem, a siła uderzenia rozłoży się równomiernie.
Twoja torebka jest pełna różnych gadżetów większych i mniejszych i wrzucasz tam jeszcze swój telefon. Wiadomo że wtedy będzie bardziej podatny na rożnego rodzaju zarysowania i zadrapania. Ochrona ekranu w postaci szkła hartowanego różni się stopniem zarysowań. Szkła maja różne skale twardości od 4 do 7 Mohs. Natomiast często producent wyolbrzymia nam skale ołówkową z oznaczeniem H, która jest mało precyzyjna i różni się wieloma innymi czynnikami. Szkło hartowane jest nieco grubsze od szkła hybrydowego czy folii ochronnej i nieco mniej elastyczne. Cieńsze materiały lepiej przylegają i łatwiej dopasowują się do zaokrąglonych ekranów.
Często wypadający telefon z reki też można ochronić go w odpowiedni sposób. W tym przypadku doskonale się sprawdzi szkło hybrydowe lub folia antyuderzeniową. Istnieje na rynku również połączenie szkła hybrydowego i folii, IMPACT GLASS. Pozwala to na zmaksymalizowanie zalet i zminimalizowanie niedoskonałości klasycznego szkła i folii. Taka ochrona jest na tyle cienka, a przez to mnie odczuwalna podczas codziennego użytkowania, że zachowuje odpowiednią elastyczność, nie wpływając przy tym na wygląd i działanie telefonu. Nie kruszy się i nie pęka, chroni zarówno przed stłuczeniem, jak i zarysowaniem.
MyScreenPROTECTOR to marka oferująca szeroki wybór szkieł hartowanych i hybrydowych oraz folii chroniących ekrany, a także produktów zabezpieczających całą powierzchnię urządzeń mobilnych. Pierwsze produkty ochronne marki pojawiły się na targach CEBIT w Hanowerze,