Jak wygląda pozycjonowanie aplikacji mobilnych i stron internetowych w 2021 roku?
News

Jak wygląda pozycjonowanie aplikacji mobilnych i stron internetowych w 2021 roku?

23.09.2021
Z roku na rok w pozycjonowaniu stopniowo zmieniają się reguły, do równania dochodzą nowe algorytmy i wytyczne Google a sami specjaliści SEM dostosowują się w różnym stopniu do wymagań wyszukiwarki. W niniejszym artykule spojrzymy na najważniejsze filary pozycjonowania stron i aplikacji a także zobaczymy, jak wyglądają nowe trendy w batalii o miejsca w wynikach wyszukiwania.

Oryginalne treści zgodne z intencjami użytkownika

 

W burzliwym roku 2021 szczególną wagę przywiązywać będziemy do odgadywania intencji internautów trafiających na naszą stronę lub do naszej aplikacji. To właśnie problemy użytkownika z krwi i kości staną się punktami w naszej strategii content marketingowej. Pozycjonowanie aplikacji mobilnych i stron internetowych nie istnieje bez unikalnych treści – to one ściągają uwagę potencjalnego klienta a publikowane systematycznie kształtują także jego nawyki i odbiór naszej marki.

 

Musimy pamiętać o tym, że tworząc content dla danej grupy odbiorców naszym zadaniem jest nie tylko zainteresować, ale także zapewnić naszemu targetowi informacje i rozwiązania, których nie znajdzie na konkurencyjnych stronach. Dopiero, kiedy odpowiednią komunikacją przekonamy internautę o naszej ekspertyzie, autorytecie i wiarygodności ten odwdzięczy się nam dokonując zakupu lub ściągając naszą aplikację. Naturalnie kampanią content marketingową u naszej konkurencji zajmują się zawodowi copywriterzy i autorzy, dlatego też i my powinniśmy postawić na pomoc fachowców. W agencji AFTERWEB na sukces Twojej strony i aplikacji pracują profesjonaliści, stąd też osiągnięcie intratnych lokat w wynikach wyszukiwania staje się tylko kwestią czasu.

 

Core Web Vitals czyli warunki, które musisz spełnić

 

Innym trendem obok nieustannie ważnego unikalnego contentu jest stawianie na pozytywne doświadczenie użytkownika (User Experience). Jest to szczególnie ważne jeśli rozpatrujemy funkcjonalność i intuicyjność aplikacji mobilnych. Otóż, jeśli chcemy uniknąć odbicia się użytkownika od naszego projektu, powinniśmy przede wszystkim skonsultować go ze specjalistami w dziedzinie UX. Oczywiście w analizie szablonu pod kątem Core Web Vitals najważniejsze będzie to jak szybko strona bądź aplikacja się ładuje, jakie jest tempo jej reakcji na działania użytkownika, a także czy obsługa jest łatwa. Liczyć będzie się również kwestia zabezpieczenia połączenia podczas przeglądania witryny. Dobrze zoptymalizowana pod komfort użytkowania strona to nie tylko wyższa lokata w wynikach Google, ale też wyższy odsetek konwersji!

 

News Profesjonalna strona internetowa - fundament sukcesu w biznesie

Dobrze zaprojektowana i zoptymalizowana witryna to dziś jeden z podstawowych elementów prowadzenia firmy. Profesjonalna strona internetowa wspiera sprzedaż, buduje zaufanie i zapewnia widoczność w sieci. Kluczowe są nie tylko estetyka i funkcjonalność, ale też odpowiednie przygotowanie pod SEO. Dlatego warto podejść do tematu kompleksowo – od projektu po promocję. czytaj więcej

News Serwery VPS: Fenomen, który zmienia oblicze hostingu

Czy zastanawialiście się kiedyś, jak działa świat online za kulisami? Wyobraźcie sobie gigantyczny komputer podzielony na mniejsze kawałki, każdy z własnymi drzwiami i kluczem. To w skrócie serwer VPS, który stał się nieodłącznym elementem przestrzeni cyfrowej. Wirtualne serwery prywatne, czyli słynne virtual private server, są niczym apartamenty w wielkim biurowcu — oferują wspólną infrastrukturę fizyczną, ale dają użytkownikom pełną kontrolę nad ich „apartamentem”. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Bakotech powiększa swoje portfolio o rozwiązania Skyhigh Security

Bakotech Sp. z o.o., krakowski dystrybutor rozwiązań cyberbezpieczeństwa, ogłosił podpisanie umowy o współpracy ze Skyhigh Security – firmą specjalizującą się w ochronie danych w chmurze. Bakotech stał się wyłącznym dystrybutorem usług Skyhigh Security w Polsce, a także w Czechach, Słowacji i Węgrzech. Dzięki temu partnerzy i ich klienci zyskają dostęp do technologii wspierających wdrożenie strategii Zero Trust. czytaj więcej

News Specyfikacja nowego Samsunga Galaxy. Co znajdziemy w środku?

Jedna z najbardziej wyczekiwanych premier tego roku właśnie nadeszła. Wraz z jej nadejściem producent wprowadza zaawansowaną technologię, która znacznie ułatwi nam korzystanie z flagowego urządzenia. Mowa oczywiście o najnowszym Samsungu Galaxy S25 w wersji podstawowej oraz ultra. Przyjrzyjmy się dokładnie specyfikacji. czytaj więcej