Zadanie firmowej strony internetowej
Strona internetowa firmy musi być przede wszystkim jasna i czytelna. Potencjalni klienci trafiają na nią zazwyczaj, gdy szukają konkretnego typu produktów lub usług. Z tego względu strona musi od początku jasno informować, że firma ma dokładnie to, czego klient szuka. Zasada jest tutaj prosta: im dłużej potencjalny klient pozostanie na stronie, tym większa szansa, że skorzysta z oferowanych usług lub dokona zakupu produktów.
Jaka powinna być dobra strona firmowa?
Dobra strona internetowa firmy powinna spełniać kilka bardzo ważnych założeń. Dopiero wtedy będzie użyteczna i zacznie generować kliknięcia oraz, co za tym idzie, zysk. Jaka powinna być dobra strona firmowa?
- Dobrze pozycjonowana - od pozycjonowania w Google zależy liczba wejść na stronę. Jeśli strona nie będzie wyświetlana wysoko w wyszukiwarce, nie będzie generować praktycznie żadnych wejść.
- Intuicyjna i przejrzysta - jeśli odwiedzający będzie gubił się na stronie internetowej firmy lub będzie miał problem w odnalezieniu tego, czego szuka, szybko się zniechęci i opuści witrynę.
- Informacyjna - strona musi wyjaśniać cel usług lub zastosowanie produktów. W tym celu coraz częściej na stronach firmowych stosuje się zakładkę z blogiem firmy.
Jak stworzyć profesjonalną stronę internetową firmy?
Tworzenie stron internetowych to bardzo odpowiedzialne zadanie i waro powierzyć je sprawdzonej firmie. Choć niektórzy przedsiębiorcy porywają się na samodzielne stworzenie strony internetowej od podstaw, lepiej zatrudnić do tego zadania profesjonalną agencję kreatywną. Strony internetowe, szczególnie te firmowe, wymagają zdecydowanie więcej niż popularne blogi. Z założenia mają przyciągać nie tyle atrakcyjną treścią, co przydatnymi produktami i usługami. Z tego względu zachęcenie klienta do pozostania na stronie firmowej jest o wiele trudniejsze. Profesjonalne strony internetowe zatrzymują potencjalnych klientów swoją przejrzystością, estetyką i świetną prezencją. Taki efekt z pewnością łatwiej osiągnąć z profesjonalną pomocą.
Pozycjonowanie stron w Google
Google to największa wyszukiwarka internetowa na świecie, dlatego bardzo ważnym jest zadbanie o jej przychylność. Google musi wiedzieć, że biznes oferowany przez daną stronę jest dla poszukujących absolutnie najlepszy. Właśnie na przekazaniu tej informacji skupia się pozycjonowanie stron internetowych. Dobra strona internetowa firmy musi być jak najwyższej w wynikach wyszukiwania Google. Bez tego będzie bezużyteczna.
Aby zapewnić sobie dobre pozycjonowanie stron w Google, trzeba mieć pojęcie o SEO i samym działaniu algorytmu wyszukiwarek internetowych. Na szczęście większość z nich działa w zbliżony sposób. Dobra strona internetowa według Google musi spełnić jedno zadanie - wyczerpująco odpowiedzieć na pytanie użytkownika wpisane w wyszukiwarkę. W wypełnieniu tego celu pomaga agencja Web Development, która zajmuje się tworzeniem profesjonalnych stron internetowych dla różnych przedsiębiorstw. Warto sprawdzić jej ofertę, by zapewnić sobie solidną stronę internetową firmy.