News

Konica Minolta rozszerza zakres usług IT

21.06.2018
Konica Minolta przejęła firmę Grupo Meridian, aby rozszerzyć zakres oferowanych usług IT w dziedzinie bezpieczeństwa, komunikacji, rozwoju oprogramowania oraz doradztwa technologicznego.

Postępująca informatyzacja i niedobór specjalistów z branży IT (w Polsce brakuje nawet 80 tys. pracowników[1]) sprawiają, że przedsiębiorstwa coraz częściej decydują się na korzystanie z rozwiązań udostępnianych przez podmioty zewnętrzne. Według ostatniego raportu KPMG[2] organizacje kierują się nie tylko chęcią zredukowania kosztów (26%), ale też poprawą jakości (21%) czy dostępem do specjalistycznych umiejętności, doświadczenia i wiedzy (19%).

 

W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie rynku firma Konica Minolta wykorzystuje swoje doświadczenie w zarządzaniu dokumentami i rozszerza zakres usług IT, m.in. z pomocą nabywanych firm – ostatnio Serians (Francja) i Raber+Märcker (Niemcy), a teraz również Grupo Meridian z Hiszpanii.



Praca w dobie cyfrowej transformacji

Na zmianę sposobu myślenia o charakterze i organizacji pracy szczególny wpływ ma postępująca transformacja cyfrowa. Według badań już 23% zatrudnionych wykonuje przynajmniej część obowiązków zdalnie, a pracowników mobilnych jest nawet 1,5 miliarda[3].

 

– Skupiamy się na potrzebach klienta i dążymy do wspierania go we wszystkich obszarach cyfrowej transformacji – mówi Mateusz Macierzyński, IT/ECM Services Portfolio Manager w firmie Konica Minolta Business Solutions Polska.

– W Europie obsługujemy około 200 tys. firm i dążymy do tego, aby przed 2020 rokiem 20% z nich zaufało także naszej ofercie usług IT. Wiedza i doświadczenie specjalistów z Grupo Meridian pomoże nam rozwijać segment rozwiązań dedykowanych dla nowoczesnych organizacji – dodaje Macierzyński.  
 

Założona w 1999 r. Grupo Meridian świadczy usługi IT dla klientów w całej Europie. Oferta skierowana jest do dużych korporacji (np. hiszpański oddział IKEA) i instytucji (Trybunał Konstytucyjny czy Ministerstwo Edukacji), a także dla małych i średnich firm. Wśród jej partnerów technologicznych znajdują się m.in. HP, Dell, Microsoft, Cisco, Sony czy VMware.


– Od dwóch dekad zajmujemy się wdrażaniem innowacyjnych usług IT, technologii biurowych i oprogramowania. Połączenie naszych rozwiązań z globalnym potencjałem Konica Minolta oznacza szybki rozwój i w efekcie wymierne korzyści dla naszych klientów – podsumowuje Alex Hidalgo, prezes Grupo Meridian.

 

[1] Źródło: https://biznes.newseria.pl/komunikaty/it_i_technologie/polska-jest-atrakcyjnym,b648305147

[2] Według raportu KPMG „Zupełnie nowy świat outsourcingu usług IT”

[3] Źródło https://remote.co/10-stats-about-remote-work/

Wiadomości firmowe RODO szansą na rozwój biznesu – raport Konica Minolta

Według badania opublikowanego przez Konica Minolta w pierwszym kwartale 2018 roku, aż 43% małych firm przyznaje, że nie ma wystarczającej wiedzy o RODO i sposobach przygotowania się do obowiązujących zmian. Podobnie jest w przypadku co trzeciej średniej i co piątej dużej firmy. czytaj więcej

Wiadomości firmowe RODO szansą na rozwój biznesu – raport Konica Minolta

Według badania opublikowanego przez Konica Minolta w pierwszym kwartale 2018 roku, aż 43% małych firm przyznaje, że nie ma wystarczającej wiedzy o RODO i sposobach przygotowania się do obowiązujących zmian. Podobnie jest w przypadku co trzeciej średniej i co piątej dużej firmy. czytaj więcej

News iDared Serwis - Profesjonalny Serwis Produktów Apple

W dzisiejszym świecie urządzenia Apple stały się nieodłącznym elementem codziennego życia wielu osób. iPhone’y, MacBooki czy iPady towarzyszą nam w pracy, nauce oraz rozrywce, ułatwiając komunikację i wykonywanie codziennych zadań. Ich niezawodność oraz innowacyjność sprawiają, że cieszą się ogromnym uznaniem, jednak nawet najnowocześniejsze urządzenia mogą ulec uszkodzeniu lub zużyciu. W takich momentach niezwykle ważne jest, aby mieć dostęp do sprawdzonego i profesjonalnego serwisu, który zapewni szybkie i skuteczne naprawy. iDared Serwis to firma, która od lat specjalizuje się w kompleksowej naprawie produktów Apple, oferując wysoką jakość usług oraz indywidualne podejście do każdego klienta. Naszym priorytetem jest satysfakcja użytkowników urządzeń Apple. W iDared Serwis wykonujemy zarówno podstawowe naprawy, takie jak wymiana szybki czy baterii, jak i bardziej zaawansowane działania, w tym naprawy płyt głównych oraz naprawy po zalaniu. W tym artykule szczegółowo opiszemy, dlaczego warto zaufać iDared Serwis oraz jakie korzyści płyną z wyboru naszego serwisu. Dowiesz się także, jak przebiega proces naprawy, jakie technologie stosujemy, oraz dlaczego nasza wiedza i doświadczenie gwarantują najwyższy standard obsługi. Zapraszamy do lektury, aby odkryć, jak iDared Serwis może pomóc w utrzymaniu Twoich urządzeń Apple w najlepszej kondycji! czytaj więcej

News Obsługa informatyczna - jak dobrać zakres usług it dla mojej firmy?

Dobór odpowiedniego zakresu obsługi informatycznej dla Twojej firmy jest istotny dla zapewnienia sprawnego funkcjonowania środowiska informatycznego. Jest wiele zmiennych, które decydują o kondycji infrastruktury IT w przedsiębiorstwie. W zależności od wielkości firmy, struktury organizacyjnej i spektrum potrzeb, należy dostosować zakres usług, aby bez zbędnego stresu zarządzać IT w firmie. Analiza środowiska IT jest kluczowa przy optymalizacji kosztów. Poniżej przedstawiamy kilka zagadnień, na które warto zwrócić uwagę przy wyborze podmiotu obsługującego nasze IT. czytaj więcej

News Dlaczego pomimo natłoku agencji interaktywnych, tylko kilka z nich obsługuje większość klientów?

Przeniesienie się marketingu do Internetu spowodowało, że agencje interaktywne zaczęły „wyrastać jak grzyby po deszczu”. Chociaż możemy znaleźć setki ofert takich firm, to kiedy się z nimi zapoznamy, zauważymy, że na rynku jest tylko kilku liczących się graczy. Dlaczego? czytaj więcej

Wiadomości firmowe RODO szansą na rozwój biznesu – raport Konica Minolta

Według badania opublikowanego przez Konica Minolta w pierwszym kwartale 2018 roku, aż 43% małych firm przyznaje, że nie ma wystarczającej wiedzy o RODO i sposobach przygotowania się do obowiązujących zmian. Podobnie jest w przypadku co trzeciej średniej i co piątej dużej firmy. czytaj więcej