Lead360 to usługa abonamentowa, która dzięki inteligentnemu systemowi automatycznej podmiany numerów pozwala na precyzyjną ocenę statystyczną i jakościową rozmów telefonicznych wykonywanych do firmy. Dla przykładu: jej użytkownik zyskuje wiedzę, czy klient, który zadzwonił na firmową infolinię znalazł numer na stronie internetowej, za pośrednictwem kampanii w wyszukiwarce, serwisie społecznościowym lub w reklamie prasowej.
„Wprowadzenie Lead360 do naszej oferty to logiczny krok dla AC jako operatora telekomunikacyjnego oraz integratora rozwiązań ICT. Nasi Klienci oczekują rozwiązań, które będą wspierały ich biznesy zarówno w aspekcie zwiększenie sprzedaży jak i efektywności kosztowej. Dotychczasowe aplikacje łączące ze sobą funkcje central telefonicznych z systemami CRM są niewystarczające i wymagają dodatkowych narzędzi analitycznych. Tylko taka oferta jest w stanie realizować wymogi działów sprzedaży oraz marketingu na zmieniającym się rynku” – komentuje Rafał Pietrzak, Prezes Zarządu Aiton Caldwell SA, właściciela marek FCN i Datera.
Usługa Lead360 jest dostępna zarówno dla niewielkich firm, dużych, wielooddziałowych organizacji jak i agencji marketingowych chcących oferować jej funkcje swoim klientom. Wprowadzenie Lead360 do oferty notowanej na New Connect spółki Aiton Caldwell SA jest elementem strategii, polegającej na oferowaniu nowych usług z sektora ICT.