ELASTYCZNOŚĆ
Chociaż smartfony są dzisiaj powszechne, w wielu małych i średnich przedsiębiorstwach wciąż wykorzystywane są również tzw. telefony stacjonarne. Co więcej z kontaktu z firmą za pomocą numeru telefonu do biura wciąż korzysta wielu klientów. Zarządzanie i konserwacja niekiedy przestarzałych, analogowych central telefonicznych bywa jednak nie lada wyzwaniem. A firmy chcą zachować kontrolę nad telekomunikacją, co w przypadku sieci komórkowej jest bardzo utrudnione i kosztowne. Odpowiedzią Grandstream na ten problem jest elastyczna i bardzo wydajna centrala IP UCM6510, która w wyjątkowo korzystnej cenie oferuje usługi transmisji głosu, wideo i danych, a także usługi mobilne. To wszystko w połączeniu z zaawansowanym, lecz intuicyjnym i prostym w obsłudze, interfejsem internetowym umożliwiającym zdalne zarządzanie. Zakup tego urządzenia jest jednoznaczny z uwolnieniem się od wszelkiego rodzaju opłat licencyjnych, dopłat za dodatkowe funkcje czy aktualizację oprogramowania wewnętrznego. Koszt całego niezbędnego sprzętu oraz oprogramowania wliczony jest bowiem w cenę.
Grandstream UCM6510 – elastyczna centrala IP
PROSTA KONFIGURACJA I ZARZĄDZANIE
Dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, których zespoły często ograniczone są do niezbędnego minimum, zawsze ważne jest, by rozwiązania, które wdrażają w organizacji jak najmniej angażowały pracowników. Właśnie z myślą o nich powstał interfejs internetowy centrali Grandstream UCM6510, który oferuje funkcję Zero Configuration. To oznacza, że instalacja, konfiguracja i zarządzanie wymagają zaledwie kilku kliknięć. Konfiguracja punktów końcowych odbywa się automatycznie, co jest ogromnym ułatwieniem, bo centrala może obsługiwać do 2000 użytkowników, do 200 równoczesnych połączeń i 8 mostków konferencyjnych z maksymalnie 64 uczestnikami. Dodatkowo obsługuje nie tylko połączenia głosowe, ale także połączenia wideo pomiędzy dowolnymi urządzeniami zgodnymi z protokołem SIP, nie tylko wideotelefonami, ale także np. kamerami do monitoringu, czy domofonami IP.
Grandstream GRP2616 – wysokiej klasy telefon IP telefon IP klasy operatorskiej
ELEGANCJA I WYGODA
Grandstream to nie tylko centrale, do których podłączyć można już działające w firmie urządzenia telekomunikacyjne, to także eleganckie i nowoczesne telefony i wideotelefony IP. Firmy z sektora MŚP często wybierają serię telefonów GRP gwarantująca pakiet funkcji nowej generacji, m.in. dźwięk jakości HD, bezpieczeństwo i szyfrowanie przechowywanych danych oraz telefony przenośne z serii WP810, gwarantujące komfortową komunikację i do 6 godzin non stop na jednym ładowaniu baterii. To komfortowe rozwiązanie przede wszystkim dla tych, których praca wymaga nieustannego przemieszczania się po biurze albo magazynie. WP810 nie potrzebuje bazy – korzysta z firmowej sieci WiFi. Dodając punkty dostępu WiFi możemy łatwo zwiększyć zasięg nawet o miejsca, gdzie jest problem z przesyłaniem fal radiowych.
WP810 – przenośny telefon WiFi
BEZPIECZEŃSTWO
W związku z panującą pandemią jednym z filarów firmowej komunikacji stały się wideorozmowy i spotkania online. Z pomocą wideotelefonów z oferty Grandstream można spotykać się nie tylko bezpiecznie, ale wyjątkowo łatwo. Dzięki pracy w ogólnodostępnym nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie, systemie Android urządzenia te gwarantują dostęp do sklepu Google Play i do wszystkich najbardziej popularnych aplikacji, takich jak Teams™, Skype™, Microsoft Lync™, Salesforce1™ czy GoToMeeting™.
Grandstream GXV3380 – innowacyjny wideotelefon z wyświetlaczem dotykowym
DOSTĘPNOŚĆ
Aby móc bezproblemowo korzystać z rozwiązań VoIP i oszczędzać na kosztach telekomunikacyjnych na co dzień niezbędny jest dostęp do sieci i silny sygnał. Zasięg do 300 m, dwuzakresowe WiFi i wysoką przepustowość z możliwością podłączenia nawet 200 urządzeń bezprzewodowych oferują punkty dostępu Grandstream. Ich podłączenie i użytkowanie jest wyjątkowo proste, bo odbywa się w chmurze. Dzięki technologii QoS z bardzo niskim opóźnieniom doskonale sprawdzają się w komunikacji głosowej przez WiFi (VoWiFi). Funkcjonalność PoE – Power over Ethernet pozwala na podłączanie urządzeń jednym przewodem.
Grandstream GWN7630 – wydajny punkt dostępu WiFi
UNIWERSALNOŚĆ
Oferowane przez Grandstream rozwiązania od central, przez punkty dostępu WiFi po telefony IP, wideotelefony, systemy konferencyjne i domofony tworzą kompatybilny i łatwy w obsłudze system. Co jednak jeszcze ważniejsze, zastosowanie jednego z rozwiązań z oferty Grandstream nie wymaga wymiany całej infrastruktury. System jest uniwersalny i można go stosować w połączeniu z urządzaniami innych producentów, jeśli są oparte o otwarty protokół SIP 2.0
Więcej informacji na www.grandstream.pl
Wiadomości firmowe Czy pracownicy potrzebują szkoleń w zakresie cyberbezpieczeństwa?
Odpowiedź na to pytanie jest oczywista. W sieci nie brakuje porad, wskazówek, nakazów i wytycznych dla każdego pracownika. Często jednak język, w którym są przekazywane jest mylący, niezrozumiały lub skomplikowany, zalecenia nie wiążą się z codziennymi priorytetami, z którymi spotykamy się w codziennym życiu oraz nie mamy pojęcia, dlaczego i w jaki sposób przyjęcie sugerowanych środków będzie miało pozytywny wpływ na naszą pracę. czytaj więcejNews Szybka naprawa usterek IT dla Twojej firmy. Poznaj IT Service Management
Monitorowanie sieci informatycznej w firmie i sprawne usuwanie usterek to podstawa, by zapewnić optymalne warunki pracy dla każdego działu. Bez prawidłowo działającego systemu IT trudno zbudować duże przedsiębiorstwo i zadbać o jego dalszy rozwój zgodnie z nowoczesnymi standardami. Usługi informatyczne są zatem kluczowe dla współczesnych firm. Jeśli w przedsiębiorstwie nie ma jeszcze działu IT, warto stworzyć nowoczesny servicedesk, który zajmie się bieżącym monitorowaniem sieci i usuwaniem usterek.
1. IT service management a ciągłość działania systemów informatycznych
2. Intuicyjny helpdesk do zarządzania usługami IT