Przedsiębiorstwa, które wykorzystują kanał telefoniczny do kontaktu z klientem w kampaniach oraz na infoliniach sprzedażowych, stale podejmują wiele działań, aby zbliżyć się do określonego progu, zwiększyć efektywność, wygrać z konkurencją i spełniać wymagania klientów.
Inwestują dodatkowe środki pieniężne w szkolenia, które mają na celu poprawienie technik sprzedaży oraz obsługę klienta. Dodatkowo skupiają się na doskonalenie sposobu mówienia, tonu głosu, artykulację oraz intonację. Większa część działań marketingowych realizowanych jest w celu zwiększenia liczby zapytań, które są kierowane przez klientów do infolinii sprzedażowych. Osoba dzwoniąca, jak to potwierdzają badania jest bardziej przekonana do zakupu, a jej decyzja znacznie szybsza, niż klienta, który wysyła zapytanie drogą e-mail. Dbanie o to jest ważne, ale może okazać się niewystarczające, gdy będziemy się prezentować niewłaściwie dobranym numerem telefonu, zarówno w przypadku, gdy dzwonimy do klienta, lub gdy to on zechce się z nami skontaktować. Dodatkowo jeśli prowadzona rozmowa nie będzie na najwyższym poziomie, to powyższe starania mogą być daremne, a finalnie prowadzona konwersacja może zostać źle oceniona. Popatrzmy na przykład: wielu klientów jest wzrokowcami posiada wypracowane stereotypy, kiedy wybiera produkty RTV AGD, to szuka solidnych i dobrych rozwiązań od profesjonalnych i sprawdzonych sprzedawców, zaś w przypadku żywności nasz wybór pada na naturalne produkty, a wizerunek firmy schodzi na dalszy tor.
Polskie firmy odnoszą coraz większe sukcesy na rynkach zagranicznych. Jednak na starcie muszą wygrać z lokalna konkurencją co nie jest łatwe, a w wielu przypadkach może stać się niemożliwe, gdyż w dużej ilości krajów można zaobserwować patriotyzm zakupowy. Duże polskie przedsiębiorstwa radzą sobie z tym poprzez przejmowanie lokalnych dostawców i posługiwanie się ich marką. W większości sytuacji takich możliwości nie mamy, ponieważ nasza działalność jest wirtualna i prowadzimy ją za pomocą słuchawki telefonu czy kanałów online. Pomocne będzie stworzenie strony internetowej we właściwie dobranym języku, a sprawdzonym dodatkiem, który dodatkowo uwiarygodni nas jest posiadanie lokalnego numeru telefonu. W kampaniach telefonicznych możemy znacznie zwiększyć skuteczność odbieralności połączeń, wybierając numer właściwy dla prowadzonej działalności klienta docelowego. Mówiąc natomiast o infoliniach sprzedażowych dla konsumentów, idealnie sprawdza się numer komórkowy, który buduje wizerunek firmy, do której można sprawnie się dodzwonić i w krótkim czasie połączyć z konsultantem. Numer stacjonarny sprawdzi się zaś doskonale w przypadku Infolinii Biur Obsługi Klienta. Reasumując, często na wybór produktu u różnych dostawców decyduje właśnie numer telefonu.
Aby dostarczyć dobrej jakości usługę telekomunikacyjną z właściwymi numerami telefonów niezbędna jest usługa SIP TRUNK, która jest nowoczesnym rozwiązaniem telekomunikacyjnym. W przeciwieństwie do tradycyjnych usług, pozwala na obsługę dowolnej liczby połączeń w jednym czasie bez znaczenia ilu konsultantów pracuje w danej chwili w call center. Usługa SIP TRUNK jest dedykowana dla firm, które chcą uniknąć drogich połączeń, inwestycji w sprzęt oraz sprawnie i szybko rozpocząć działania z dowolnego miejsca, gdzie jest zapewniony dostęp do Internetu.
Usługa SIP TRUNK ma wiele zalet i umożliwia:
- szybkie uruchomienie,
- podłączenie usługi do dowolnego rozwiązania call center,
- nadanie numerów komórkowych, krajowych z dowolnych stref numeracyjnych oraz zagranicznych
- przeniesienia numerów od obecnego operatora telekomunikacyjnego, czy zwiększenie liczby kanałów rozmownych
Prowadząc działalność sam dobrze wiesz, kto jest Twoim klientem docelowym, a dobrze dobrana usługa telekomunikacyjna z pewnością pomoże Wam nawiązać lepsze relacje biznesowe.
Chcesz porozmawiać o usłudze SIP, VoIP, poznać warunki cenowe usługi SIPTRUNK – wyślij wiadomość na adres tomasz.kowalczyk@peoplefone.com lub zadzwoń +48698678040.
Zachęcamy również do odwiedzania strony operatora: www.plfon.pl