„Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności S.A od lat wspiera organizację Open’er Festival, a także pozostałych festiwali muzycznych firmowanych przez Alter Art. Dostarczana przez nas technologia umożliwia, uczestniczącym w wydarzeniach setkom tysięcy osób, bezproblemowe transakcje z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań w dziedzinie płatności elektronicznych – liczby mówią same za siebie. Bardzo cieszymy się, że dzięki nam - ta wciąż rosnąca społeczność fanów znakomitej muzyki – może bezpiecznie operować swoimi środkami pieniężnymi oraz cieszyć się ze wspólnie spędzanego czasu - mówi Grzegorz Łapiński, wiceprezes ds. sprzedaży Polskich ePłatności.
Tegoroczny Open’er Festival, obok wybitnych zespołów takich jak Radiohead czy The Foo Fighters, zaskoczył także ogromną popularnością e-płatności. Według danych udostępnionych przez Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności S.A., ze wszystkich 644 290 tys. transakcji bezgotówkowych, dokonanych przez uczestników Festiwalu, aż ponad 90% z nich odbyło się w technologii zbliżeniowej (blisko 580 tys.).
Równie imponująco prezentuje się całkowita wartość transakcji bezgotówkowych, dokonanych w trakcie trwania imprezy. Szacuje się, że łącznie było to ponad 13 mln PLN, z czego największe obroty odnotowano tradycyjnie w weekend.
„Tak ogromna popularność e-płatności podczas festiwalu zawsze wymaga od nas solidności, niezawodnych rozwiązań technologicznych, a przede wszystkim znakomitego zespołu realizującego tak unikatowy projekt. Prawie 650 terminali obsługujących imprezę, to prawdopodobnie jedno z największych przedsięwzięć tego typu w Europie - dodaje Jarosław Hermann, wiceprezes ds. technologii i operacji Polskich ePłatności.
Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności S.A. specjalizuje się w procesowaniu płatności bezgotówkowych i dostarczaniu innowacyjnych usług dla biznesu z wykorzystaniem terminali POS. Spółka znajduje się w czołówce największych na polskim rynku procesorów płatności kartowych. Szeroki wachlarz usług oferowanych przez PeP obejmuje m.in. rozliczanie transakcji kartowych, cashback, DCC — płatność w walucie karty, doładowania telefonów komórkowych pre-paid oraz obsługę zaawansowanych programów lojalnościowych.