Najbliższy piątek, sobota i niedziela (13-15 kwietnia) to dni podczas których szerokie grono publiczności będzie mogło zapoznać się z najnowszymi trendami obowiązującymi w dziedzinie elektroniki użytkowej. W jednym miejscu spotkają się wystawcy, producenci, fascynaci, fani, przedstawiciele biznesu i konsumenci, dla których wspólnym mianownikiem jest cyfrowy świat elektroniki i technologie, które towarzyszą nam w codziennym życiu, a których bardzo często nie zauważamy.
Oprócz konferencji, seminariów i spotkań ze specjalistami, organizatorzy targów zadbają o udostępnienie specjalnych stref tematycznych, w których zainteresowane osoby będą mogły w interaktywny sposób zapoznać się ogromnymi możliwościami współczesnej, nowoczesnej technologii. Jedną z takich stref będzie Miasteczko B2B, w którym swoje rozwiązania dla biznesu zaprezentuje marka PLFON.
Cieszymy się, że jako firma telekomunikacyjna będziemy obecni na tym prestiżowym wydarzeniu i w gronie wiodących światowych marek zaprezentujemy również naszą ofertę dla biznesu – powiedział Paweł Żelazny, Regionalny Kierownik Sprzedaży w Peoplefone Polska SA – z niecierpliwością czekamy na naszych gości, którym wyjaśnimy i pokażemy, jak dzięki nowoczesnym technologiom telekomunikacyjnym można usprawnić komunikację w firmie, obniżyć koszty jej funkcjonowania oraz unowocześnić posiadaną infrastrukturę telekomunikacyjną.
PLFON jest marką oferującą biznesowe rozwiązania do komunikacji telefonicznej dla biur i przedsiębiorstw, które chciałyby skorzystać z rozwiązania wirtualnej centrali telefonicznej działającej na bazie technologii chmury cyfrowej i Internetu. Połączenie tych elementów daje przewagę nad tradycyjnymi rozwiązaniami służącymi do obsługi połączeń telefonicznych, obniża koszty funkcjonowania biznesu i daje dużą elastyczność w komunikacji z klientami firm.
PLFON i jego rozwiązania znajdziesz w hali E w strefie B2B we wspólnej lokalizacji z Partnerem Strategicznym tegorocznego Electronics Show: siecią handlową MediaMarkt.