Operator telefonii internetowej przewidział dla swoich klientów prezent w postaci upustu na abonament przez okres 3 miesięcy od podpisania umowa. Promocja jest dedykowana dla nowych klientów, oraz dla aktualnych klientów, którzy zdecydują się podpisać aneks na nowe usługi. Warto się spieszyć, gdyż promocja trwa do końca roku.
Usługa SIPTRUNK należy do nowoczesnych rozwiązań telekomunikacyjnych. W przeciwieństwie do tradycyjnych usług głosowych, pozwala na obsługę dowolnej liczby połączeń jednoczesnych. Ta funkcjonalność pozwala dostosować telefony w firmie do potrzeb konkretnych użytkowników, oraz łatwiej dokonywać zmian i rozszerzeń.
Dodatkowo w ofercie możemy wybrać numer zagraniczny z dowolnego krańca świata. Dedykowane rozwiązanie dla firm, które prowadzą lub rozpoczynają planować działalność poza granicami kraju. PLFON oferuje klientom możliwość korzystania z dowolnej numeracji zagranicznej, niezależnie od lokalizacji siedziby ich firmy. Przykładowo, przebywając w biurze w Warszawie, użytkownik będzie mógł dzwonić z takiego numeru, jakby używał telefonu stacjonarnego w Wielkiej Brytanii, Czechach czy na Litwie i na odwrót. Dzięki temu łatwiej można dotrzeć do potencjalnych klientów, gdyż będzie się mógł prezentować numerem przypisanym do ich regionu.
Po więcej szczegółów zapraszamy na stronę operatora https://www.plfon.pl/sip-trunk lub bezpośrednio pod numerem: +48 222 610 610.
News VoIP dla Biznesu – jako kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne
Posiadasz dużą firmę i stawiasz na dalszy rozwój pracowników? Szukasz ograniczenia kosztów, zachowując dobrą jakoś połączeń. VoIP od Peoplefone Polska z pewnością sprawdzi się w Twojej firmie. czytaj więcejNews Numer telefonu, który stanie się sukcesem Twojej firmy.
Sposobów oraz kanałów komunikacji z klientami jest wiele. Jednak najpopularniejszym rozwiązaniem pozostaje nadal telefon. Rozmowa telefoniczna ułatwia zdobycie klientom pożądanych informacji w zdecydowanie szybszy sposób – mówi Tomasz Kowalczyk Regionalny Kierownik Sprzedaży. czytaj więcejNews SIPTRUNK – jako przyszłość telekomunikacji
SIPTRUNK to dedykowana usługa dla firm, które chcą korzystać z telefonii VoIP. Usługa jest realizowana za pomocą protokołu SIP (Session Initiation Protocol) stad nazwa SIP Trunk. Na jednym koncie SIP można prowadzić od jednej do kilkudziesięciu rozmów jednocześnie. Przewagą SIP TRUNK jest zdecydowanie mobilność. W żaden sposób firma nie jest związana z jednym miejscem, biurowcem, do którego operator dostarcza nam usługę. Niezależnie od lokalizacji możemy skorzystać z tej oferty, gdy mamy zapewniony dostęp do internetu. czytaj więcejWiadomości firmowe Reorganizacja pracy zdalnej - z Peoplefone Polska S.A. zrobisz to w sprawny sposób!
W PLFON możesz nadal korzystać ze wszystkich funkcjonalności, nawet jeśli Twoja firma musi pracować z domu. Przewagą i zaletą telefonii VoIP jest zdecydowanie mobilność. czytaj więcejNews Peoplefone Polska S.A. złotym partnerem 3CX
Peoplefone Polska S.A. został złotym partnerem 3CX. Poziom GOLD w programie VoIP 3CX to jeden z rodzajów partnerstwa w pięciostopniowej hierarchii partnerów, który oferuje dostęp i prawo do sprzedaży pełnej oferty rozwiązań 3CX. Niesie on duże korzyści dla klientów Peoplefone Polska S.A, którzy mogą nabyć oprogramowanie 3CX z opieką wykwalifikowanego zespołu. Tytuł jest potwierdzeniem kompetencji oraz doświadczenia i wysokiej jakości usług świadczonych klientom przez operatora telekomunikacyjnego. czytaj więcejNews Zorganizuj spotkanie biznesowe przez telefon i zaoszczędź czas
Telekonferencje to przydatne narządzenie, dzięki któremu możesz nadal prowadzić rozmowy ze swoimi dostawcami, współpracownikami oraz klientami, bez względu na to w jakim miejscu aktualnie oni się znajdują. Wybrani uczestnicy, o odpowiedniej godzinie podłączają się do wspólnej rozmowy, dzięki temu mają możliwość komunikować się w taki sposób, jakby spotkali się w jednym pokoju. czytaj więcejNews PLFON na targach Electronics Show
Już w najbliższy weekend w Ptak Warsaw Expo w podwarszawskim Nadarzynie odbędą się Międzynarodowe Targi Elektroniki Użytkowej Electronics Show 2018, podczas których swoje rozwiązania pokaże firma Peoplefone Polska działająca pod marką PLFON. czytaj więcejWiadomości firmowe „Polish VoIP & Security Summit”
W dniu 09 listopada 2017 roku w siedzibie Peoplefone Polska S.A. w Warszawie odbyła się konferencja „Polish VoIP & Security Summit” To już kolejna edycja spotkania organizowanego przez firmę Peoplefone Polska, operatora telekomunikacyjnego, który oferuje kompleksowe usługi telefonii internetowej oraz innovaphone AG, eksperta profesjonalnych rozwiązań komunikacyjnych dla biznesu. czytaj więcejNews VoIP dla Biznesu – jako kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne
Posiadasz dużą firmę i stawiasz na dalszy rozwój pracowników? Szukasz ograniczenia kosztów, zachowując dobrą jakoś połączeń. VoIP od Peoplefone Polska z pewnością sprawdzi się w Twojej firmie. czytaj więcejNews Numer telefonu, który stanie się sukcesem Twojej firmy.
Sposobów oraz kanałów komunikacji z klientami jest wiele. Jednak najpopularniejszym rozwiązaniem pozostaje nadal telefon. Rozmowa telefoniczna ułatwia zdobycie klientom pożądanych informacji w zdecydowanie szybszy sposób – mówi Tomasz Kowalczyk Regionalny Kierownik Sprzedaży. czytaj więcejNews SIPTRUNK – jako przyszłość telekomunikacji
SIPTRUNK to dedykowana usługa dla firm, które chcą korzystać z telefonii VoIP. Usługa jest realizowana za pomocą protokołu SIP (Session Initiation Protocol) stad nazwa SIP Trunk. Na jednym koncie SIP można prowadzić od jednej do kilkudziesięciu rozmów jednocześnie. Przewagą SIP TRUNK jest zdecydowanie mobilność. W żaden sposób firma nie jest związana z jednym miejscem, biurowcem, do którego operator dostarcza nam usługę. Niezależnie od lokalizacji możemy skorzystać z tej oferty, gdy mamy zapewniony dostęp do internetu. czytaj więcejWiadomości firmowe Reorganizacja pracy zdalnej - z Peoplefone Polska S.A. zrobisz to w sprawny sposób!
W PLFON możesz nadal korzystać ze wszystkich funkcjonalności, nawet jeśli Twoja firma musi pracować z domu. Przewagą i zaletą telefonii VoIP jest zdecydowanie mobilność. czytaj więcejNews Peoplefone Polska S.A. złotym partnerem 3CX
Peoplefone Polska S.A. został złotym partnerem 3CX. Poziom GOLD w programie VoIP 3CX to jeden z rodzajów partnerstwa w pięciostopniowej hierarchii partnerów, który oferuje dostęp i prawo do sprzedaży pełnej oferty rozwiązań 3CX. Niesie on duże korzyści dla klientów Peoplefone Polska S.A, którzy mogą nabyć oprogramowanie 3CX z opieką wykwalifikowanego zespołu. Tytuł jest potwierdzeniem kompetencji oraz doświadczenia i wysokiej jakości usług świadczonych klientom przez operatora telekomunikacyjnego. czytaj więcejNews Zorganizuj spotkanie biznesowe przez telefon i zaoszczędź czas
Telekonferencje to przydatne narządzenie, dzięki któremu możesz nadal prowadzić rozmowy ze swoimi dostawcami, współpracownikami oraz klientami, bez względu na to w jakim miejscu aktualnie oni się znajdują. Wybrani uczestnicy, o odpowiedniej godzinie podłączają się do wspólnej rozmowy, dzięki temu mają możliwość komunikować się w taki sposób, jakby spotkali się w jednym pokoju. czytaj więcejNews PLFON na targach Electronics Show
Już w najbliższy weekend w Ptak Warsaw Expo w podwarszawskim Nadarzynie odbędą się Międzynarodowe Targi Elektroniki Użytkowej Electronics Show 2018, podczas których swoje rozwiązania pokaże firma Peoplefone Polska działająca pod marką PLFON. czytaj więcejWiadomości firmowe „Polish VoIP & Security Summit”
W dniu 09 listopada 2017 roku w siedzibie Peoplefone Polska S.A. w Warszawie odbyła się konferencja „Polish VoIP & Security Summit” To już kolejna edycja spotkania organizowanego przez firmę Peoplefone Polska, operatora telekomunikacyjnego, który oferuje kompleksowe usługi telefonii internetowej oraz innovaphone AG, eksperta profesjonalnych rozwiązań komunikacyjnych dla biznesu. czytaj więcejNews Obsługa informatyczna - jak dobrać zakres usług it dla mojej firmy?
Dobór odpowiedniego zakresu obsługi informatycznej dla Twojej firmy jest istotny dla zapewnienia sprawnego funkcjonowania środowiska informatycznego. Jest wiele zmiennych, które decydują o kondycji infrastruktury IT w przedsiębiorstwie. W zależności od wielkości firmy, struktury organizacyjnej i spektrum potrzeb, należy dostosować zakres usług, aby bez zbędnego stresu zarządzać IT w firmie. Analiza środowiska IT jest kluczowa przy optymalizacji kosztów. Poniżej przedstawiamy kilka zagadnień, na które warto zwrócić uwagę przy wyborze podmiotu obsługującego nasze IT. czytaj więcejNews Szybka naprawa usterek IT dla Twojej firmy. Poznaj IT Service Management
Monitorowanie sieci informatycznej w firmie i sprawne usuwanie usterek to podstawa, by zapewnić optymalne warunki pracy dla każdego działu. Bez prawidłowo działającego systemu IT trudno zbudować duże przedsiębiorstwo i zadbać o jego dalszy rozwój zgodnie z nowoczesnymi standardami. Usługi informatyczne są zatem kluczowe dla współczesnych firm. Jeśli w przedsiębiorstwie nie ma jeszcze działu IT, warto stworzyć nowoczesny servicedesk, który zajmie się bieżącym monitorowaniem sieci i usuwaniem usterek.
1. IT service management a ciągłość działania systemów informatycznych
2. Intuicyjny helpdesk do zarządzania usługami IT