Chmura to komfort
Cloud PBX od Yeastar to scentralizowana platforma do zarządzania komunikacją w chmurze. Rozwiązanie stworzone po to, aby elastycznie spełniać wciąż rosnące potrzeby dostawców usług PBX oraz rozwiązań telekomunikacyjnych. Dzięki niej stworzenie centrali PBX u klienta zajmuje kilka sekund i w każdej chwili można ją rozbudować.
Usprawnij komunikację biznesową, dzięki zaawansowanych funkcjom, takim jak między innymi „automatyczna sekretarka”, połączenia oczekujące, połączenia konferencyjne, dostępne są w chmurze, bez konieczności dodatkowych inwestycji.
Pozostań w kontakcie z klientami, gdziekolwiek jesteś i o każdej porze – aplikacja Linkus Unified Communication zapewnia komfort komunikacji na różnego typu urządzeniach, za pomocą połączeń głosowych, wysyłania wiadomości i połączeń konferencyjnych. Rozwiązanie jest dostępny, gdy używasz przeglądarki, gdy pracujesz w środowisku Windows i w systemie operacyjnym OS oraz Android – ułatwiając nawiązywanie kontaktów i współpracę w czasie rzeczywistym i gwarantując Twój dostęp pod jednym numerem!
Niech Twoja organizacja rozwija się razem z Tobą i Twoimi klientami – w każdej chwili możesz dodać nowych użytkowników systemu. Dodatkowo platforma jest kompatybilna z większością dostępnych na rynku rozwiązań SIP oraz telefonów IP. Organizacje wielooddziałowe, których filie rozsiane są po całym kraju lub nawet po całym świecie, mogą stworzyć ujednolicony system PBX w chmurze dla całej organizacji i wszystkich pracowników.
Zacznij od razu, bez przeszkód – platforma zapewnia intuicyjny, graficzny interfejs użytkownika dostępny z poziomu przeglądarki, dzięki któremu oszczędzasz czas, unikasz długotrwałych i skomplikowanych wdrożeń i łatwo przyznajesz użytkownikom niezbędne dostępy.
Dzięki elastycznemu modelowi zakupu i równie wygodnemu wdrożeniu, na każdym poziomie inwestycji i na każdym poziomie doświadczenia, platforma Cloud PBX zapewni rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb.
Od tradycyjnej komunikacji do IP
Yeastar to także nowoczesne bramki VoIP FXS ułatwiające małym i średnim przedsiębiorstwom łatwe przejście od komunikacji tradycyjnej do komunikacji IP.
Konfiguracja bramki z serii TA jest prosta i intuicyjna i wymaga tylko dostępu do sieci i przeglądarki internetowej. System jest stabilny, dzięki zaawansowanej architekturze oprogramowania. Rozwiązanie jest kompatybilne z innymi, popularnymi platformami i urządzeniami PBX i IP-PBX dostępnymi na rynku.
Yeastar gwarantuje wybór między 16-, 24- albo 32-portową bramką, zależnie od potrzeb. Rozwiązania pozwala podłączyć do sieci nawet starsze urządzenia, takie jak faksy. Telefony analogowe i faksy podłączone bezpośrednio do portów FXS ramek z serii TA lub adapterów telefonii analogowe z tej serii, mogą działać jako rozszerzenia IP-PBX. Dzięki temu można zrealizować wdrożenie, bez konieczności natychmiastowej inwestycji w telefony IP.
Dwustronna komunikacja VoIP
Jeśli Twoja organizacja już korzysta z najnowocześniejszych urządzeń komunikacyjnych, możesz przejść na VoIP łącząc w jedną sieć połączenia GSM, WCDMA i 4G LTE.
Seria bramek TG od Yeastar, dzięki trunkingowi GSM umożliwia przekształcanie połączeń stacjonarnych z komórkowymi w połączenia komórkowe, co może znacznie obniżyć wydatki telekomunikacyjne. Oferuje także dodatkowe funkcje takie jak wysyłanie wiadomości SMS, czy przekazywanie połączeń.
Yeastar to światowy lider na rynku dostawców systemów SME PBX. Marka zyskała zaufanie pond 350 tysięcy klientów w 100 krajach świata. Rozwiązania Yeastar dostępne są również w Polsce.
Oficjalnym dystrybutorem Yeastar w Polsce jest Impet Computers.