Na początku czerwca br. telefonia VoIP TeleCube w ramach promocji „Tanie dzwonienie na polskie numery” wprowadziła niższe opłaty za połączenia na polską numerację. Wynoszą one:
- 4 grosze netto + VAT za 1 minutę rozmowy z polskim numerem stacjonarnym,
- 9 groszy netto + VAT za 1 minutę rozmowy z polskim numerem komórkowym.
Promocja obejmie firmy, które w dniach od 1 czerwca do 31 lipca br. zarejestrują się na okres testowy dowolnego pakietu usługi wirtualna centrala TeleCube. Z okresu próbnego można korzystać przez 14 dni, a po jego zakończeniu rozpocząć współpracę z TeleCube w opcji prepaid lub postpaid. Niższe stawki za połączenia obowiązują przez cały okres nieprzerwanego korzystania przez uczestnika promocji z wybranego do testów pakietu wirtualnej centrali.
Więcej informacji o warunkach promocji można znaleźć na stronie: telecube.pl/promocje/tanie-dzwonienie-na-polskie-numery/
Co to jest wirtualna centrala?
Wirtualna centrala jest narzędziem do zarządzania (przy użyciu intuicyjnego Panelu klienta) połączeniami oraz usługami telekomunikacyjnymi w firmie. TeleCube oferuje 4 pakiety e-centrali, które różni cena oraz ilość i rodzaj dostępnych w jej ramach numerów i funkcji (w tym np. IVR, rejestrowanie rozmów, kolejkowanie, automatyzacja SMS czy widget call back Ringy).
Najtańszy pakiet centralki kosztuje 39 zł netto + VAT / miesiąc i jest przeznaczony dla max. 5 użytkowników. Co warte zaznaczenia wirtualną centralę można zintegrować z autorskim systemem CRM oferowanym przez TeleCube (już od 29 zł netto / miesiąc / 1 użytkownika). Szczegółowe informacje na temat centralki znajduja się na stronie: telecube.pl.