Naprawy gwarancyjne urządzeń od Apple
Naprawy gwarancyjne wykonuje zawsze serwis iPhone, który posiada stosowną autoryzację od producenta. Firma, która chce naprawiać urządzenia tego producenta znajdujące się na gwarancji musi otrzymać od firmy Apple stosowne zezwolenie. Autoryzacja dokonywana jest po sprawdzeniu działalności serwisu, wiąże się z bezpośrednim dostępem do oryginalnych części oraz informacji na temat budowy poszczególnych urządzeń, tak by naprawa była wykonywana zgodnie z tym jak sprzęt był przygotowany przez producenta. W przypadku naprawy po gwarancyjnej nie będzie już wymagana autoryzacja ze strony producenta.
Naprawa urządzeń po gwarancji
W przypadku naprawy pogwarancyjnej użytkownik musi liczyć się z tym, że sam decyduje o tym jaki serwis Apple wybrać, nie jest to mu narzucone jak przy naprawie na gwarancji. Nie trzeba więc decydować się na serwis autoryzowany. W tym przypadku trzeba wybrany serwis dobrze sprawdzić i zobaczyć czy jest w stanie profesjonalnie naprawić urządzenie. Naprawa w serwisie, który nie ma autoryzacji może być tańsza niż w serwisie producenta, jednak musimy postawić sobie pytanie czy będzie jakościowo na odpowiednim poziomie czy naprawa będzie dla urządzenia bezpieczna.