Wsparcie dla działów sprzedaży
Do podstawowych obowiązków handlowca lub przedstawiciela handlowego należą m.in. monitorowanie rynku w zakresie popytu i podaży produktu, promowanie produktu i analizowanie efektywności prowadzonej działalności handlowej. Jednak najważniejsze w jego arsenale narzędzi są te, które umożliwiają nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych oraz organizowanie sieci sprzedaży. W dobie pandemii, kiedy klasyczne wizyty handlowe w wielu przypadkach są albo mocno ograniczone albo wręcz niemożliwe, np. poprzez wymogi bezpieczeństwa panujące w wielu przedsiębiorstwach, skuteczność handlowca zależy od skuteczności narzędzi komunikacyjnych, jakie ma do dyspozycji.
Komfortowe wideorozmowy
W Impet Computers działom sprzedaży i handlowcom w czasie pandemii oferujemy rozwiązania takie jak wideotelefon Grandstream GXV3380. O jego nowoczesności i komforcie z jego korzystania decydują nie tylko zastosowane funkcjonalności, ale również dostęp do wszystkich najbardziej popularnych aplikacji do wideorozmów, wideokonferencji i wideoprezentacji. W czasach, gdy każdy klient wybiera aplikację dostosowaną do jego potrzeb, a więc jedni korzystają z ZOOM, inni z Microsoft Teams, jeszcze inni ze Skype albo Google Meet, warto mieć narzędzie, które umożliwi wygodną komunikację z każdym, bez względu na wybór aplikacji.
Dla najbardziej wymagających
Grandstream GXV3380 to rozwiązanie nawet dla najbardziej wymagających użytkowników. Ma duży, wygodny 8-calowy wyświetlacz dotykowy oraz 2 porty HDMI. Dzięki nim do urządzenia można łatwo podłączyć dodatkowy monitor albo komputer i np. odtwarzać prezentację w czasie telekonferencji. Do podłączenia słuchawek można tu skorzystać z opcji Bluetooth albo z tradycyjnych portów RJ9 lub 3.5mm stereo jack. Do dyspozycji są także port USB 2.0 oraz czytnik micro SD, dzięki którym można łatwo przenosić dane albo np. nagrywać połączenia na zewnętrznym nośniku. Wysokiej klasy mikrofony i kamera zapewniają jakość obrazu Full HD i audio HD, a dwuzakresowe WiFi umożliwia sprawną komunikację z siecią i urządzeniami sieciowymi.
Urządzenie obsługuje szeroką gamę kodeków wideo i audio, dzięki czemu pracuje w dowolnym systemie opartym o SIP 2.0. Administrator systemu otrzymuje też do dyspozycji wiele rodzajów szyfrowania i cyberzabezpieczeń. Dodatkowo można zabezpieczyć telefon przed kradzieżą za pomocą zamka Kensington Lock.
Darmowy softphone na smartfona i tablet
Dodatkowo Grandstream oferuje również aplikację Grandstream Wave, czyli darmowy softphone umożliwiający użytkownikom nawiązywanie i odbieranie połączeń głosowych za pośrednictwem służbowych lub domowych kont SIP na dowolnym urządzeniu z systemem Android i iOS (czyli na smartfonie albo tablecie). Grandstream Wave umożliwia integrację z maksymalnie 6 kontami SIP, prowadzenie sześciokierunkowych konferencji głosowych, a także wykorzystanie funkcji szybkiego wybierania z maksymalnie 24 wirtualnymi klawiszami obszaru kontrolek zajętości BLF. Dzięki Grandstream Wave możliwe jest także przekazywanie połączeń, dzielone połączenia telefoniczne (Shared call appearance — SCA), nagrywanie połączeń, integracja książki telefonicznej LDAP i wiele innych.
Skuteczne działania na rynku sprzedaży w dobie pandemii jest bardzo trudne. Nadal jednak może być efektywne, pod warunkiem, że do nowych, związanych z tym wyzwań podejdziemy z otwartym umysłem i wykorzystując dostępne na rynku nowoczesne narzędzia komunikacyjne. Z pandemią lepiej poradzą sobie Ci, którzy potrafią szybko reagować i jeszcze szybciej adaptować się do szybko zachodzących zmian. Efektywne zarządzanie, dobre inwestycje w nowoczesne i komfortowe rozwiązania, z pewnością pomogą lepiej poradzić sobie ze skutkami pandemii.
Dowiedz się więcej na www.impetcomputers.pl oraz www.grandstream.pl