Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową
News

Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową

07.10.2024
Uczestnictwo w tragach branżowych to znakomita okazja zarówno do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i spotkania się z potencjalnymi klientami. W targach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą i jej ofertą, dlatego warto zadbać o jak najciekawsze stoisko. Można je stworzyć z pomocą materiałów promocyjnych drukowanych oraz trybunki wystawienniczej, która pomaga wyróżnić prezentowana ofertę i lepiej zapamiętać markę.

1. Czym jest trybunka reklamowa?
2. Trybunki reklamowe przykuwają uwagę na targach

Trybunki wystawiennicze coraz częściej pojawiają się na targach ze względu na ich łatwy montaż i możliwość szybkiego przetransportowania do każdego miejsca. Z pomocą trybunki reklamowej każda marka zwiększy swoje zasięgi i wyróżni się na tle innych, słabiej oznakowanych stoisk. Jeśli zależy Ci na jeszcze ciekawszej prezentacji produktów lub usług na targach, dowiedz się więcej o wykorzystaniu trybunek wystawienniczych.

Czym jest trybunka reklamowa?

Trybunka wystawiennicza to nic innego jest stojąca reklama, którą można wykorzystać do eksponowania stoiska. Pokrywa się nią stoliki i lady wystawiennicze, tworząc atrakcyjne wykończenie mebli na targi. Dzięki trybunce stoiska promocyjne wyróżniają się na tle innych, gdyż od razu wskazują na to, jaka firma znajduje się w danym miejscu. Równie dobrze trybunka może promować określony produkt lub usługę, np. nowość w ofercie dobrze znanej marki.

Trybunki tekstylne wykorzystywane w celach reklamowych zawsze można dostosować do specyficznych potrzeb Twojej marki. Materiał tekstylny pokrywamy wybranym przez Ciebie nadrukiem i dopasowujemy do szerokości lady wystawienniczej. Możemy przygotować z jej pomocą również efektowny pop up, który stanie za stoiskiem lub za krzesłami przeznaczonymi dla oczekujących w kolejce klientów. Ponadto możliwe jest dostosowanie trybunka poprzez umieszczenie w niej świateł LED.

Trybunka reklamowe przykuwają uwagę na targach

Nawet najprostsza trybunka reklamowa zwiększa widoczność stoiska targowego. Dzięki niej można dopasować stoisko do charakteru każdego wydarzenia i wyróżnić się na tle konkurencji. Duże logo nadrukowane na materiale łatwiej zapamiętać, co zachęca do ponownego skorzystania z oferty danej firmy usługowej lub wybierania produktów danej marki na sklepowych półkach. Większa rozpoznawalność ułatwia także prowadzenie sprzedaży w sieci, a możliwość spotkania na żywo podczas targów sprawia, że wiarygodność firmy rośnie. Ponadto trybunka może być wielokrotnie wykorzystana, gdyż cechuje się wysoką trwałością i łatwością montażu.

 

News Jak słuchać muzyki - zobacz 3 sposoby

Jak wiadomo, muzyka łagodzi obyczaje, pomaga również zrelaksować się oraz umilić wolny czas. Pytanie tylko w jaki sposób jej słuchać, tak aby było to dla nas jak najbardziej wygodne i sprawiało nam jak najwięcej przyjemności. Przedstawiamy trzy proste sposoby. czytaj więcej

News Kup tablet Galaxy - zyskasz 800 zł

Najnowsza promocja tabletów Samsung Galaxy - możliwość zakupu urządzenia ze zwrotem do 800 zł. czytaj więcej

News Niedrogie telefony z praktycznymi funkcjami: jakimi markami warto się zainteresować?

Wiadomym jest, że nie każdy posiada duży budżet na zakup smartfona. Mogłoby się wydawać, że funkcjonalny telefon musi być bardzo drogi, jednak nie jest to prawdą! Coraz więcej marek posiada w swojej ofercie budżetowe modele "na każdą kieszeń". czytaj więcej

News 5 wskazówek, jak stworzyć szybką i zoptymalizowaną stronę internetową

Jeśli chcemy, żeby naszą stronę internetową odwiedzało jak najwięcej użytkowników i żeby łatwo było znaleźć ją w wyszukiwarce, powinniśmy zadbać o to, aby spełniała kryteria wymienione we Wskazówkach dla Webmasterów Google. czytaj więcej

News O procesach, które warto przekazać zewnętrznemu partnerowi

Coraz więcej firm dostrzega korzyści płynące z outsourcingu. W zależności od profilu działalności, przedsiębiorcy decydują się przekazać w ręce specjalistów różne zadania. Jakie procesy najczęściej są przedmiotem umowy outsourcingu? czytaj więcej