Szybka naprawa usterek IT dla Twojej firmy. Poznaj IT Service Management
News

Szybka naprawa usterek IT dla Twojej firmy. Poznaj IT Service Management

28.05.2023

Monitorowanie sieci informatycznej w firmie i sprawne usuwanie usterek to podstawa, by zapewnić optymalne warunki pracy dla każdego działu. Bez prawidłowo działającego systemu IT trudno zbudować duże przedsiębiorstwo i zadbać o jego dalszy rozwój zgodnie z nowoczesnymi standardami. Usługi informatyczne są zatem kluczowe dla współczesnych firm. Jeśli w przedsiębiorstwie nie ma jeszcze działu IT, warto stworzyć nowoczesny servicedesk, który zajmie się bieżącym monitorowaniem sieci i usuwaniem usterek.



1. IT service management a ciągłość działania systemów informatycznych

2. Intuicyjny helpdesk do zarządzania usługami IT

Świadczenie usług informatycznych, takich jak: lan monitoring i usuwanie usterek systemów wewnętrznych w firmie, zapobiega problemom z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa z powodu niesprawnego systemu IT. Współcześnie systemy IT są niezbędne do sprawnego kontrolowania stanów magazynowych, wysyłania dokumentów zakupowych i zamawiania surowców. Zarządzanie usługami IT warto zatem oprzeć o nowoczesne standardy obsługi, które zapewniają o stabilność systemów wewnętrznych i monitoring sieci.

IT service management a ciągłość działania systemów informatycznych

Umowa na świadczenie usług IT przez IT Man zapewnia ciągłość działania systemów informatycznych i sieci firmowej. Profesjonalny helpdesk i jasno określony zakres usług działu IT sprawia, że monitoring sieci odbywa się przez całą dobę. Klient zamawiający usługę nie musi znać się na infrastrukturze IT, gdyż serwisanci dbają o wszystkie aspekty jej funkcjonowania. Servicedesk zajmuje się usługami informatycznymi od razu po zgłoszeniu. Dzięki temu ogranicza czas trwania napraw i prac serwisowych, dbając o maksymalny poziom zadowolenia użytkowników i skrócenie czasu niedostępności systemów firmowych.

Intuicyjny helpdesk do zarządzania usługami IT

Dzięki ofercie ITSM monitorowanie sieci i innych procesów IT w firmie oraz zarządzanie incydentami staje się łatwiejsze. Klienci mogą korzystać z intuicyjnego helpdesku, w którym błyskawicznie zgłasza się awarie. Stosowanie się do zasady single point of contact dodatkowo umożliwia obsługiwanie kilku zgłoszeń w ramach jednego zlecenia. Zgłoszenia awarii trafiają bezpośrednio do wyznaczonego opiekuna. Usługi IT w takiej formie zapobiegają tym samym utracie możliwości korzystania z sieci firmowej w celu wykonywania obowiązków zawodowych. Monitoring zmniejsza również ryzyko związane z atakami na sieć, które mogą doprowadzić do wycieku danych klientów lub innych wrażliwych danych.

 

News 5 kluczowych strategii dla zwiększenia produktywności biura

Zatroszcz się o swoich pracowników oraz ich miejsce pracy, a przełoży się to na wymierne korzyści dla Ciebie i Twojej firmy. Poznaj najważniejsze elementy, od których warto zacząć maksymalizację efektywności w biurze. czytaj więcej

News Obsługa informatyczna - jak dobrać zakres usług it dla mojej firmy?

Dobór odpowiedniego zakresu obsługi informatycznej dla Twojej firmy jest istotny dla zapewnienia sprawnego funkcjonowania środowiska informatycznego. Jest wiele zmiennych, które decydują o kondycji infrastruktury IT w przedsiębiorstwie. W zależności od wielkości firmy, struktury organizacyjnej i spektrum potrzeb, należy dostosować zakres usług, aby bez zbędnego stresu zarządzać IT w firmie. Analiza środowiska IT jest kluczowa przy optymalizacji kosztów. Poniżej przedstawiamy kilka zagadnień, na które warto zwrócić uwagę przy wyborze podmiotu obsługującego nasze IT. czytaj więcej

News Jakie są zalety terminala płatniczego?

Płacenie za zakupy kartą lub telefonem staje się coraz bardziej powszechne. Jaki terminal płatniczy wybrać? I w jaki sposób można otrzymać go za darmo i jednocześnie w pełni korzystać z jego możliwości? czytaj więcej

News Obsługa informatyczna firmy – nie tylko serwis sprzętu

Każda firma wykorzystująca rozwiązania informatyczne powinna zadbać także o swoje bezpieczeństwo IT. czytaj więcej