Telewizja mobilna – co proponują najpopularniejsi dostawcy telewizji?
Do obsługi telewizji mobilnej niezbędne jest dobre łącze internetowe. Mogą je zapewnić wyłącznie Ci dostawcy, którzy oferują najszybszy Internet w Polsce. Owszem, znajdziemy na rynku aplikacje, takie jak na przykład pilot WP, ale jest to oferta, która obejmuje wyłącznie dużą liczbę programów, a nie na przykład cały pakiet z Internetem.
Dlatego warto zobaczyć, którzy dostawcy telewizji i Internetu mają najciekawszą ofertę, aby móc skorzystać ze wszystkich zalet takiego połączenia i zakupić pakiet, który obejmuje zarówno telewizję mobilną, jak i szybkie łącze.
Najlepszy dostawca usług internetowych – jaki pakiet telewizji można u nich otrzymać?
Do ofert, które obejmują zarówno Internet, jak i telewizję mobilną, należą te od Vectry, UPC i INEA. W pierwszym przypadku klient ma do wyboru 140 kanałów, w tym 120 kanałów telewizyjnych dostępnych właśnie w wersji pozadomowej – mobilnej. Oferta telewizji mobilnej UPC obejmuje 150 kanałów. W przypadku INEA mamy do dyspozycji aż 100 kanałów w sieci i ponad 80 kanałów TV poza siecią INEA.
Który pakiet telewizji mobilnej wybrać?
Dostawcy telewizji mobilnej oferują dość podobne usługi, jeżeli chodzi o dodatkowe opcje. Jest to na przykład opcja pozwalająca na oglądanie wybranych programów nawet do 7 dni wstecz czy przewijanie ich do tyłu – w przypadku wydarzeń na żywo. Są jednak pewne różnice, które mogą ułatwić wybór.
W przypadku telewizji mobilnej Vectry, UPC i INEA to właśnie ten ostatni dostawca oferuje największy pakiet kanałów, ale również najszybszy Internet. W tym aspekcie najkorzystniejszym rozwiązaniem wydaje się telewizja mobilna od INEA.
Dlaczego szybki Internet jest ważną kwestią w telewizji mobilnej?
Według rankingu portalu Speedtest.pl, INEA zapewnia najszybszy Internet w Polsce. Jest to łącze światłowodowe symetryczne, które gwarantuje taką samą prędkość wysyłania i pobierania danych na poziomie wielokrotnie wyższym niż 1 Gb/s. To właśnie na tym łączu opiera się działalność dostawcy, co pozwala mu oferować najszybszą i najbardziej stabilną telewizję mobilną.
W porównaniu z ofertami Vectry i UPC INEA ma także przewagę, jeżeli chodzi o dodatkowe funkcje. Jedną z nich jest technologia Miracast, dzięki której można oglądać INEA Online TV bezpośrednio na ekranie telewizora. Oprócz tego, wszystkie dostępne kanały można uruchomić nawet na trzech urządzeniach jednocześnie.
News Telewizja na studiach - jakie rozwiązanie wybrać?
Dostęp do telewizji na studiach to temat, który może zainteresować osoby zaczynające swoją przygodę akademicką. To ze względu na fakt, że nie w każdym akademiku czy wynajętym mieszkaniu mamy dostęp do telewizji kablowej. Ponadto istotną rolę odgrywają koszty – większości studentów zależy na tym, aby telewizja była jak najtańsza, ale oferowała duży wybór kanałów. Czy to możliwe do osiągnięcia? Jak najbardziej! czytaj więcejNews Sieci komórkowe w Polsce - jak wybrać najlepszą ofertę?
Wybór odpowiedniej sieci komórkowej może być wyzwaniem, biorąc pod uwagę liczbę operatorów działających na rynku i różnorodność dostępnych ofert. Dla użytkowników, którzy szukają atrakcyjnych warunków abonamentowych, kluczowe są takie parametry jak cena, pakiet internetowy, dostępne promocje oraz czas trwania umowy. Na stronie www.wskoczpokase.pl znajduje się ranking sieci komórkowych, który umożliwia dokładne porównanie ofert dostępnych na polskim rynku. Dzięki temu każdy może szybko sprawdzić, która oferta najlepiej odpowiada jego potrzebom. czytaj więcejNews Jak wybrać internet światłowodowy do domu?
Szybkie i stabilne połączenie stało się niezbędne w dzisiejszym, cyfrowym świecie, umożliwiając płynną pracę zdalną, rozrywkę na najwyższym poziomie oraz efektywną komunikację. Zapoznaj się z naszym kompleksowym przewodnikiem, aby dokonać świadomego wyboru spośród ofert wiodących operatorów i cieszyć się niezawodnym internetem światłowodowym dostosowanym do Twoich potrzeb. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej