Krok pierwszy – wybierz odpowiednią wersję oprogramowania i pakiet
Esti CRM to nie tylko program dla biur nieruchomości, ale również dla deweloperów, jak i dla indywidualnie działających agentów nieruchomości. W zależności od specyfiki działalności, należy wybrać właściwą wersję oprogramowania oraz zastanowić się nad tym, który pakiet będzie najkorzystniejszy.
Przykładowo: biura nieruchomości i agenci mogą wybierać spośród czterech pakietów domyślnych (Starter, Standard, Premium i Ultimate), które różnią się ceną i zawartością albo zdecydować się na indywidualny pakiet Prestige.
By dobrać optymalny pakiet, warto porównać zawartość każdego z nich i zastanowić się, jaka funkcjonalność najbardziej przyda się w firmie.
Krok drugi – zaplanuj harmonogram prac i testów
Wdrożenie nowego oprogramowania to spore przedsięwzięcie, które wymaga czasu, ale też trzymania się ustalonych ram czasowych. Uwzględnij czas na samą implementację programu, ale też na jego solidne testy. Właśnie na etapie wdrożenia należy upewnić się, czy wybrany program dla biur nieruchomości faktycznie spełnia oczekiwania firmy i czy wszystkie jego funkcje oraz moduły działają prawidłowo.
Krok trzeci – zaplanuj wdrożenie i szkolenia dla pracowników
Profesjonalne wdrożenie oprogramowania CRM wymaga ścisłej współpracy z dostawcą programu. Jest to czas na zweryfikowanie poprawnego działania systemu, ale też na to, by pomyśleć o przeszkoleniu pracowników z nowych funkcjonalności. System Esti CRM jest zaawansowany i intuicyjny w obsłudze. By mieć pewność, że jego funkcje zostaną w pełni wykorzystane, warto jednak zdecydować się na przeszkolenie zespołu. Takie szkolenie można zrealizować we własnym zakresie, ale najlepiej skorzystać z wiedzy i doświadczenia dostawcy oprogramowania. W przypadku systemu Esti CRM klienci mogą liczyć na wsparcie powdrożeniowe oraz na pomoc zdalną.
Krok czwarty – korzystaj z programu i utrzymuj kontakt z dostawcą
Po udanym wdrożeniu oprogramowania, wystarczy już tylko w pełni wykorzystać jego potencjał. Posiadając zaawansowany system CRM, można w dużej mierze zautomatyzować swoją pracę. Najlepszym tego przykładem jest dodawanie ofert na wielu portalach z nieruchomościami. Bez programu CRM trzeba wykonywać to ręcznie – oddzielnie dla każdego serwisu. Odpisywanie na wiadomości lub modyfikowanie poszczególnych ogłoszeń wymaga mnóstwa czasu. Gdy już przeprowadzisz integrację z oprogramowaniem CRM, dodawanie ofert będzie wymagało kilku kliknięć, a z poziomu systemu możliwe będzie również utrzymywanie kontaktów z klientami.
Korzystając z oprogramowania, zwracaj uwagę na ewentualne błędy – jeśli się pojawiają. W razie problemów z działaniem systemu, utrzymuj kontakt z jego dostawcą. W przypadku oprogramowania Esti CRM możesz liczyć na profesjonalne i długofalowe wsparcie powdrożeniowe oraz na pomoc zdalną doświadczonych konsultantów, którzy pomogą w obsłudze programu i w rozwiązywaniu ewentualnych problemów.