Huawei i Groupe PSA zaprezentowały pierwszy pojazd z platformą modułową Connected Vehicle
Huawei oraz Groupe PSA zaprezentowały model DS7 – pierwszy pojazd wykorzystujący platformę modułową Connected Vehicle Modular Platform (CVMP). Jest on wyposażony w ekosystem OceanConnect IoT oraz usługi Cloud obsługiwane przez Huawei, zapewniając klientom dostęp do nowych, zintegrowanych usług. W listopadzie 2017 roku ogłoszono, że technologia CVMP obejmie wszystkie modele samochodów od Group PSA.
Korzystając z ekosystemu Huawei OceanConnect IoT, Group PSA stworzyła swoją platformę modułową Connected Vehicle Modular Platform (CVMP) dla connected car, która jest wdrażana razem z usługą Cloud. DS 7 CROSSBACK dostępny od kwietnia w Chinach to pierwszy pojazd, który korzysta z CVMP. Dzięki niemu klienci mają dostęp do nowych usług, takich jak nawigacja połączona, rozpoznawanie głosu oraz portal serwisowy zintegrowany z deską rozdzielczą samochodu. Natomiast przy pomocny smartfona będzie można odczytać stan mechaniczny pojazdu, historię podróży czy styl jazdy.
Nowe funkcje będę regularnie dodawane, dedykowane zarówno klientom prywatnym, jak i flotom. Wśród nich znajdziemy zarówno usługi informacyjno-rozrywkowe, aktualizacje map, osobistego asystenta, zdalną diagnostykę i serwis pojazdu, a także inne usługi przydatne dla wypożyczalni samochodów.
Platforma OceanConnect IoT to fundament Huawei Connected Car Solution. Pomaga w rozwoju usług connected car, inteligentnych domów i miast, co znacznie ułatwia użytkownikom codziennie życie. Wszystkie cyfrowe interakcje między samochodem a chmurą są odpowiednio zabezpieczane, a dane klientów i samochodów szyfrowane.
Huawei angażuje się w tworzenie otwartej i elastycznej platformy infrastruktury samochodowej, która może być skalowana w celu zarządzania żywotnością pojazdów. Łączy ona fizyczne zasoby aut z chmurą w bezpieczny, niezawodny i wydajny sposób, aby umożliwić kierowcom i firmom korzystanie z nowych funkcji cyfrowych. Usługi w chmurze obsługiwane przez Huawei będą wykorzystywane dla wszystkich pojazdów podłączonych do Groupe PSA w każdym regionie, w którym jej pojazdy są dostępne na rynku.
– Wdrażając nową platformę łączącą pojazd z IoT, Groupe PSA wzbogaca swoją ofertę usług i ułatwia mobilność wszystkim klientom. Razem z firmą Huawei, znaną ze swojej innowacyjności, mamy przyjemność zaprezentować dziś pierwszy rezultat naszej współpracy, dostarczający klientom nowych doświadczeń, jakie umożliwia CVMP. DS 7 CROSSBACK jest pierwszym pojazdem, który skorzysta ze wspólnego projektu, a ten ostatecznie zostanie wdrożony we wszystkich pojazdach należących do PSA – mówi Jean Leflour, SVP Connected Vehicle & Services Architecture Strategy, Groupe PSA.
– Kluczem do udanej transformacji cyfrowej wśród producentów aut jest stworzenie cyfrowej chmury obliczeniowej. W oparciu o taką platformę zarówno producenci, jak i twórcy ekosystemów oraz partnerzy odpowiedzialni za aplikacje branżowe mogą oferować wspólnie wytwarzane produkty i usługi motoryzacyjne w różnych krajach na świecie, a także świadczyć spersonalizowane usługi turystyczne dla właścicieli i użytkowników pojazdów – podkreśla Leon He, Dyrektor Działu Przemysłu Motoryzacyjnego w Huawei Enterprise Business Group.
Huawei Huawei P10 w kolorze roku 2017 według Pantone już w sprzedaży
W lutym, podczas barcelońskich targów MWC miała miejsce premiera Huawei P10. Podczas wydarzenia zaprezentowano smartfona w wielu kolorach, w tymw Greenery – kolorze 2017 roku według Instytutu Pantone. Huawei P10, w najmodniejszym kolorze sezonu, jest już dostępny w sprzedaży. czytaj więcej
Huawei Huawei na liście najbardziej wartościowych marek 2017 roku przygotowanej przez Forbes
Magazyn Forbes opublikował w ostatnim czasie listę najcenniejszych marek świata w 2017 roku. Huawei uplasował się na 88. miejscu, osiągając wartość 7,3 miliarda dolarów, co daje wzrost o 9%w ujęciu rok do roku. Jest to jedyna chińska marka, uwzględniona w zestawieniu. czytaj więcej
Huawei Cyfrowa transformacja motywem przewodnim HUAWEI eco-CONNECT CEE & NORDIC 2017 w Pradze
Ponad 100 reprezentantów branży ICT z regionu Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii zebrało się w Pradze, aby wziąć udział w konferencji HUAWEI eco-CONNECT CEE & NORDIC 2017. Odbywające w dniach 30-31 maja spotkanie pod hasłem Leading New ICT, The Road to Digital Transformation to międzynarodowa platforma wymiany doświadczeń, trendów oraz najlepszych praktyk w zakresie cyfrowej transformacji zainicjowana przez HUAWEI. czytaj więcejHuawei Ostatnie chwile do zgłoszenia się do IV edycji konkursu „Seeds for the Future Polska”
Już tylko dwa dni mają studenci uczelni technicznych na zgłoszenie do programu Seeds for the Future. Na zwycięzców międzynarodowego konkursu czekają warsztaty technologiczne w siedzibie HUAWEI w Shenzhen oraz staż w instytucie badawczym NASK. czytaj więcejHuawei Huawei P9 lite 2017 - Smartfonowy hit 2016 roku powrócił w nowej odsłonie
Technologia mobilna rozwija się w zawrotnym tempie. Jeszcze kilka lat temu modele ze średniej półki nie mogły być porównywane z funkcjonalnością flagowych smartfonów. Dziś telefon za nieco ponad tysiąc złotych wiele funkcji współdzieli ze swoim droższym odpowiednikiem. Takim urządzeniem jest Huawei P9 lite 2017, czyli odświeżona wersja znakomicie przyjętego w 2016 roku Huawei P9 lite. czytaj więcejHuawei Huawei odkrywa drogę do cyfrowej transformacji podczas HUAWEI eco – CONNECT CEE & Nordic 2017
HUAWEI, jako wiodący dostawca rozwiązań technologii informacyjno-komunikacyjnych konsekwentnie buduje otwarty ekosystem wspierający rozwój społeczeństwa przyszłości. Podczas konferencji HUAWEI eco – CONNECT CEE & NORDIC 2017, która odbędzie się w dniach 30-31 maja w Pałacu Žofín w Pradze, firma połączy siły z globalnymi partnerami, aby wspólnie odkryć drogę do cyfrowej transformacji. czytaj więcejHuawei Huawei prezentuje nową stylową serię MateBooków
Huawei przedstawił dzisiaj trzy nowe MateBooki, poszerzając swoje portfolio urządzeń mobilnych. Huawei MateBook X, Huawei MateBook E oraz Huawei MateBook D na nowo definiują pojęcie mobilności komputerów osobistych. Nowa seria urządzeń jest kontynuacją osiągnięć Huawei we wprowadzaniu na rynek produktów klasy premium. Wśród zaprezentowanych urządzeń znajduje się nie tylko innowacyjny laptop 2 w 1, ale też pierwsze komputery osobiste marki Huawei. Najnowsza seria MateBooków pojawi się na rynku już latem 2017 roku. czytaj więcejHuawei Ruszyła przedsprzedaż Huawei Watch 2 z bezprzewodowymi słuchawkami Huawei Sport w prezencie
W przedsprzedaży pojawił się Huawei Watch 2 - nowa odsłona inteligentnego zegarka Huawei z zaawansowanymi funkcjami sportowymi. Nic tak nie uprzyjemnia treningu jak ulubiona muzyka, dlatego w zestawie przedsprzedażowym znajdą się bezprzewodowe słuchawki Huawei Sport, dzięki którym każda nuta zabrzmi głęboko i czysto. czytaj więcejHuawei Jak Polacy korzystają z tabletów - Badania na zlecenie Huawei Polska
Huawei sprawdził, w jakich okolicznościach i w jaki sposób Polacy korzystają z tabletów. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez SW Research, tablet to świetny pomysł na zapewnienie rozrywki całej rodzinie. Wśród nowych urządzeń Huawei każdy znajdzie coś dla siebie. Od stylowego i idealnego do odtwarzania multimediów modelu MediaPad M3 lite do przystosowanych dla rodziny tabletów z linii T3. czytaj więcejHuawei Wystartowała IV edycja konkursu „Seeds for the Future Polska”
„Seeds for the Future” to międzynarodowy konkurs firmy HUAWEI organizowany w Polsce po razy czwarty. Jego celem jest wyłonienie uzdolnionych studentów na uczelniach wyższych i zapewnienie im możliwości zdobycia praktycznego doświadczenia w zakresie nowych technologii. czytaj więcejHuawei Huawei P10 w kolorze roku 2017 według Pantone już w sprzedaży
W lutym, podczas barcelońskich targów MWC miała miejsce premiera Huawei P10. Podczas wydarzenia zaprezentowano smartfona w wielu kolorach, w tymw Greenery – kolorze 2017 roku według Instytutu Pantone. Huawei P10, w najmodniejszym kolorze sezonu, jest już dostępny w sprzedaży. czytaj więcej
Huawei Huawei na liście najbardziej wartościowych marek 2017 roku przygotowanej przez Forbes
Magazyn Forbes opublikował w ostatnim czasie listę najcenniejszych marek świata w 2017 roku. Huawei uplasował się na 88. miejscu, osiągając wartość 7,3 miliarda dolarów, co daje wzrost o 9%w ujęciu rok do roku. Jest to jedyna chińska marka, uwzględniona w zestawieniu. czytaj więcej