- To już trzecia edycja Kontel Partner Summit i cieszy nas, że za każdym razem uczestniczy w nim tak liczne grono osób, w tym roku frekwencja na konferencji wzrosła o ponad 20%. Zależy nam na utrzymywaniu pogłębionych relacji z partnerami. Jako firma chcemy być pewni, że znamy potrzeby swoich klientów i razem z resellerami realizujemy te same cele - mówi Karolina Chomicka, organizator konferencji i Marketing Manager w firmie Kontel.
Konferencja została podzielona tematycznie na dwa dni, a tematyka obejmowała najnowsze rozwiązania branży telco i AV: pierwszy dzień (27 września) dotyczył rozwiązań do sal konferencyjnych, zaś drugi (28 września) poświecono na omówienie usług i technologii VoIP. Goście mogli na żywo zobaczyć działanie wielu rozwiązań i sami przetestować ich jakość – czekały na nich stoiska po brzegi wypełnione działającymi nowościami sprzętowymi. Wśród nowości odznaczały się systemy rezerwacji sal konferencyjnych i publikujące na duże ekrany zawartość urządzeń mobilnych, zgodnie z trendem BYOD. Do dyspozycji były również prywatne sale spotkań, które umożliwiały gościom i producentom swobodne prowadzenie rozmów i negocjacji biznesowych.
Yealink pochwalił się swoimi dokonaniami na rynku europejskim i światowym oraz pokazał najnowsze terminale drugiej generacji: VC800 i VC500. Plantronics poruszył temat zdalnej konfiguracji ustawień i uaktualnienia inteligentnych zestawów słuchawkowych w dużych organizacjach, dzięki chmurowej usłudze Plantronics Manager Pro. Zaś przedstawiciel Ascom przedstawił Telligence - nowy system do komunikacji w szpitalach, wspomagający efektywność i organizację pracy personelu, a także podnoszący bezpieczeństwo i jakość usług dla pacjenta.
W tym roku event Kontel wspierali sponsorzy: Plantronics, Yealink, Ascom, Alcatel Business, Edgewater Networks, Konftel, Patton oraz Innovaphone.
Kontel nie tylko uczył, pokazywał nowości i inspirował swoich partnerów handlowych, ale także bawił! Poza główną częścią konferencji, odbyła się część mniej oficjalna - gra terenowa i kolację z rozdaniem nagród.
- Kontel Partner Summit to idealna okazja, żeby spotkać się w jednym miejscu z kluczowymi partnerami współpracującymi z Kontel. Dla nas, jako producentów, to świetna okazja do zaprezentowania swojej firmy, pokazania nowości w naszym portfolio i zacieśnienia relacji biznesowych. Dla firm, które uzyskały najlepsze wyniki w sprzedaży produktów Plantronics w tym roku, przygotowaliśmy specjalne statuetki, które miałam przyjemność wręczać - dodaje Magdalena Wąsiewicz z Plantronics.
Nagrody przyznano w kategorii rozwiązań Wireless, rozwiązań UC (Unified Communications), rozwiązań CC (Contact Center).