Warszawskie ZOO cieszy się ogromną popularnością, szczególnie w miesiącach wiosennych i letnich. Stąd kolejki po bilety to widok spotykany niemal w każdy weekend oraz dzień wolny od pracy. Obecnie jedynym sposobem na ich ominięcie jest zakup biletów przez Internet, co wymaga jednak wcześniejszego zaplanowania wizyty. Już od najbliższego weekendu, dzięki uruchomieniu sprzedaży za pośrednictwem aplikacji mobilnej mPay, długie kolejki przestaną być jakimkolwiek problemem. Zakupu można będzie dokonać w drodze lub tuż przed samą wizytą w ZOO. Po dotarciu na jego teren posiadacze mobilnych biletów będą mogli całkowicie ominąć kolejki do kas i od razu udać się w kierunku bramek wejściowych. Tam wystarczy okazać obsłudze ekran telefonu z uruchomioną aplikacją mPay i zapisanym w niej kodem QR.
Kupowanie biletów do Warszawskiego ZOO w aplikacji mPay będzie wyglądało podobnie, jak płacenie za przejazdy komunikacją miejską czy nabywanie wejściówek do Tatrzańskiego Parku Narodowego. Wystarczy, że użytkownik określi rodzaj i liczbę kupowanych biletów, a następnie zatwierdzi płatność kodem PIN, który ustalił samodzielnie podczas rejestracji w systemie. Tak jak w przypadku innych usług mPay, za bilety do ZOO można będzie zapłacić kartą płatniczą lub środkami zgromadzonymi w elektronicznej portmonetce.
- Nasza aplikacja jest elastycznym rozwiązaniem, które może zostać wykorzystane do usprawnienia sprzedaży wszelkiego rodzaju biletów. Od komunikacji miejskiej, przez festiwale i wydarzenia sportowe, po instytucje takie jak parki narodowe czy właśnie ogrody zoologiczne - mówi Jacek Bykowski, prezes zarządu mPay S.A. - Mobilny kanał sprzedaży to przede wszystkim oszczędność czasu i ogromne ułatwienie dla osób odwiedzających ZOO. Wizyty nie trzeba planować z wyprzedzeniem, a same bilety są zawsze w zasięgu ręki – dodaje.
Bilety do warszawskiego ZOO będą dostępne w aplikacji mPay już od 21 lipca. Za jej pomocą będzie można nabyć bilety normalne, ulgowe oraz rodzinne. Do standardowej ceny każdego biletu będzie doliczana prowizja w wysokości 2,69 proc.
Aplikację mPay można pobrać za darmo w Google Play i App Store, jak również po wpisaniu w przeglądarce internetowej telefonu adresu app.mpay.pl.
mPay Bilety do Tatrzańskiego Parku Narodowego za złotówkę
Ruszyła wspólna akcja promocyjna mPay i Mastercard adresowana do osób odwiedzających Tatrzański Park Narodowy. Na turystów czeka 20 tys. biletów, spośród których każdy kosztuje tylko 1 zł. Wystarczy kupować je za pomocą aplikacji mobilnej i dowolnej karty płatniczej. czytaj więcejNews mPay z biletami do Tatrzańskiego Parku Narodowego
Tatrzański Park Narodowy uruchomił sprzedaż biletów za pośrednictwem mPay - systemu płatności przy użyciu telefonów komórkowych. Turyści korzystający z aplikacji mobilnej mogą rozpocząć zwiedzanie parku znacznie szybciej, bez konieczności stania w kolejkach do kas. czytaj więcejNews Płatności mPay w Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej
System płatności mobilnych mPay uruchomił sprzedaż biletów na przejazdy pociągami Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej. Pasażerowie znajdą w aplikacji bilety na wszystkie połączenia obsługiwane przez przewoźnika. czytaj więcejmPay mPay i Mastercard podwajają pulę 100 tys. biletów za 1 zł
Pula biletów za złotówkę, z których mogą korzystać użytkownicy aplikacji mobilnej mPay powiększyła się o dodatkowe 100 tys. Uruchomiona na początku października akcja promocyjna obowiązuje we wszystkich miastach, w których mPay udostępnia płatności za bilety komunikacji miejskiej. Warunkiem udziału jest dokonywanie płatności przy użyciu karty zarejestrowanej w portfelu cyfrowym Masterpass. czytaj więcejmPay Bilety komunikacji miejskiej za 1 zł od mPay i Mastercard
System płatności mobilnych mPay zbija ceny biletów komunikacji miejskiej. Dzięki promocji zorganizowanej wspólnie z Mastercard pasażerowie mogą kupować je za symboliczną złotówkę. Warunkiem jest dokonanie zakupu w aplikacji mPay, z wykorzystaniem portfela cyfrowego Masterpass. Celem inicjatywy jest zachęcenie użytkowników komórek do tej wygodnej formy płatności bez kolejek i poszukiwania drobnych. czytaj więcejmPay Bilety do Tatrzańskiego Parku Narodowego za złotówkę
Ruszyła wspólna akcja promocyjna mPay i Mastercard adresowana do osób odwiedzających Tatrzański Park Narodowy. Na turystów czeka 20 tys. biletów, spośród których każdy kosztuje tylko 1 zł. Wystarczy kupować je za pomocą aplikacji mobilnej i dowolnej karty płatniczej. czytaj więcejNews mPay z biletami do Tatrzańskiego Parku Narodowego
Tatrzański Park Narodowy uruchomił sprzedaż biletów za pośrednictwem mPay - systemu płatności przy użyciu telefonów komórkowych. Turyści korzystający z aplikacji mobilnej mogą rozpocząć zwiedzanie parku znacznie szybciej, bez konieczności stania w kolejkach do kas. czytaj więcejNews Płatności mPay w Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej
System płatności mobilnych mPay uruchomił sprzedaż biletów na przejazdy pociągami Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej. Pasażerowie znajdą w aplikacji bilety na wszystkie połączenia obsługiwane przez przewoźnika. czytaj więcejmPay mPay i Mastercard podwajają pulę 100 tys. biletów za 1 zł
Pula biletów za złotówkę, z których mogą korzystać użytkownicy aplikacji mobilnej mPay powiększyła się o dodatkowe 100 tys. Uruchomiona na początku października akcja promocyjna obowiązuje we wszystkich miastach, w których mPay udostępnia płatności za bilety komunikacji miejskiej. Warunkiem udziału jest dokonywanie płatności przy użyciu karty zarejestrowanej w portfelu cyfrowym Masterpass. czytaj więcejmPay Bilety komunikacji miejskiej za 1 zł od mPay i Mastercard
System płatności mobilnych mPay zbija ceny biletów komunikacji miejskiej. Dzięki promocji zorganizowanej wspólnie z Mastercard pasażerowie mogą kupować je za symboliczną złotówkę. Warunkiem jest dokonanie zakupu w aplikacji mPay, z wykorzystaniem portfela cyfrowego Masterpass. Celem inicjatywy jest zachęcenie użytkowników komórek do tej wygodnej formy płatności bez kolejek i poszukiwania drobnych. czytaj więcejNews Jak wybrać najlepszego operatora?
Co najmniej raz na dwa lata nadchodzi moment, w którym chcemy zweryfikować, czy nasz dotychczasowy operator sieci komórkowej rzeczywiście jest najlepszym wyborem.Spójrzmy prawdzie w oczy – jeśli masz dosyć obecnego dostawcy, na pewno nie chciałbyś przechodzić kolejnego rozczarowana.
Jakie są więc sposoby na to, żeby znaleźć dla siebie najlepszą ofertę i mieć pewność, że tym razem będzie to udany związek? czytaj więcej