Wiadomości firmowe

Nowości w TeleCube CRM. Poczta e-mail i kalendarz.

22.05.2023
Operator telefonii i dostawca wirtualnej centrali TeleCube wprowadził nowe funkcje w swoim systemie TeleCube CRM. Są nimi poczta e-mail i kalendarz.

W maju zeszłego roku miała miejsce premiera TeleCube CRM, narzędzia (zintegrowanego z centralką TeleCube) do zarządzania relacjami z klientami, którego właścicielem jest firma Claude ICT Poland sp. z o.o. Od tamtego czasu do systemu dodano wiele nowych opcji, jak chociażby: wewnętrzny komunikator, API, okno obsługi rozmowy, dynamiczne konta SIP czy integracje z BaseLinker i Talkie.ai. oraz monitorowanie rozmów. W ostatnich dniach w systemie wdrożono dwie kluczowe funkcjonalności, którymi są poczta mailowa oraz kalendarz.

Poczta mailowa

W TeleCube CRM można obecnie zaimplementować swoją pocztę mailową. Dzięki temu można wysyłać korespondencję mailową, a także mieć dostęp do wszystkich wiadomości email, bezpośrednio w systemie CRM. Jest to bardzo duże udogodnienie, zwłaszcza gdy chcemy mieć szybki dostęp do pełnej historii kontaktu z danym klientem. Wiadomości mailowe uzupełnią zatem dane, które dotychczas były dostępne do podglądu m.in. połączenia telefoniczne, SMSy, nagrane rozmowy, e-faxy, tagi czy notatki.

Kalendarz do zarządzania zadaniami i wydarzeniami

Kolejną nowością w TeleCube CRM, która ujrzała światło dzienne w zeszłym tygodniu, jest kalendarz. Przy jego użyciu można zarządzać zadaniami i wydarzeniami. Przy wprowadzaniu zadania bądź wydarzenia (czy późniejszej jego edycji) mamy do wyboru różne możliwości m.in. ustalenie terminu realizacji (również w opcji cyklicznej), przypisanie dodatkowych pracowników, nadanie konkretnego priorytetu, ustalenie preferencyjnych przypomnień czy przyporządkowanie zasobów. Ostatnia z wymienionych możliwości pozwala na powiązanie konkretnego działania z określonym zasobem firmy np. samochodem czy salą konferencyjną. Dzięki temu np. planując konkretne zadanie, w którym chcemy skorzystać z danego zasobu, możemy od razu sprawdzić, czy nie jest on wykorzystywany w danym momencie przez innego pracownika. Co istotne, kalendarz pozwala zarządzać i kontrolować swoimi działaniami, a w przypadku managerów, również działaniami podległych im pracowników.

Przetestuj TeleCube CRM

Jeśli chciałbyś się przekonać jak działa TeleCube CRM oraz wirtualna centrala telefoniczna, zachęcamy do bezpłatnych i niezobowiązujących testów. Szczegółowe informacje na temat okresu próbnego znajdują się na stronie: ccrm.pl/jak-przetestowac/

 

Wiadomości firmowe Przetestuj TeleCube CRM. Za darmo, aż do 31.08.br.

Dostawca systemu CRM o nazwie TeleCube CRM, zintegrowanego z wirtualną centralą i telefonią VoIP TeleCube wdrożył z dniem 5 lipca br. promocję „Wakacyjne testowanie TeleCube CRM”. czytaj więcej

Wiadomości firmowe 8 groszy za połączenie na numer komórkowy w TeleCube

Operator telefonii VoIP TeleCube obniżył stawki na połączenia z polskimi numerami komórkowymi oraz stacjonarnymi dla nowych Klientów. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Przenieś numer komórkowy do telefonii VoIP TeleCube

Telefonia TeleCube wdrożyła możliwość przenoszenie do niej polskich, firmowych numerów komórkowych. Po przeniesieniu, używając danego numeru można realizować rozmowy telefoniczne oraz wysyłać i odbierać wiadomości SMS już w ramach telefonii internetowej. czytaj więcej

News Rozmowy w TeleCube od 4 groszy netto

Operator telefonii internetowej i dostawca wirtualnej centrali TeleCube obniżył stawki cenowe na połączenia na polskie numery stacjonarne i komórkowe. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowy system CRM od telefonii TeleCube

Claude ICT Poland sp. z o.o., dostawca m.in. telefonii VoIP oraz wirtualnej centrali TeleCube wprowadziła na rynek swój autorski system CRM o nazwie TeleCube CRM. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Przenieś firmowe numery i przybij 5 z Telecube

„Przybij 5 z TeleCube” to najnowsza promocja operatora telefonii internetowej i dostawcy wirtualnej centrali TeleCube. Promocja jest skierowana do firm, które nigdy nie korzystały z usług TeleCube i zdecydują się na przetestowanie jednego z pakietów wirtualnej centrali telefonicznej. Po okresie testowym uczestnik promocji może uzyskać do 30% zniżki na abonament e-centrali oraz inne bonusy. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Wiosenna promocja w telefonii TeleCube

Telefonia TeleCube od 23 marca br. wprowadza „Wiosenną promocję” dla firm, które zarejestrują się na okres próbny dowolnego pakietu wirtualnej centrali telefonicznej i w trakcie rejestracji podadzą dedykowany kod promocyjny. Po okresie testowym uczestnicy promocji mogą uzyskać 15% rabatu na stałą, miesięczną opłatę testowanego pakietu. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Zintegruj MS Teams z telefonią TeleCube, teraz w niższej cenie

W dniach od 20 stycznia do 10 lutego br. można zintegrować wybrane usługi telefonii TeleCube z MS Teams i skorzystać z przysługującego rabatu - 20% czytaj więcej

Wiadomości firmowe Świąteczne promocje od TeleCube

Telefonia internetowa TeleCube przygotowała dla swoich użytkowników promocję „Świąteczna Piątka”, która będzie obowiązywać od 15.12.br. do 05.01.21 r. Promocją zostało objętych 5 usług TeleCube, które będzie można nabyć z rabatami od 20% do 30%. A już 18.12.br. TeleCube zaprezentuje „Przełomową Promocję” na wirtualną centralę telefoniczną. W jej ramach firmy, które nie korzystały z TeleCube będą mogły przetestować e-centralę przez 20 dni, a następnie zakupić ją do 30% taniej. czytaj więcej

Wiadomości firmowe „Globalny TeleCube” – promocja dla nowych Klientów telefonii TeleCube

Od 8 listopada (od godz. 14:00) do 2 grudnia br. TeleCube oferuje 10% rabatu na stałą opłatę abonamentową na dowolny pakiet Wirtualnej Centrali lub pakiet Mini VoIP dla noworejestrujących się firm. Ponadto operator wprowadza obniżone, o około 30% opłaty za numery zagraniczne. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Przetestuj TeleCube CRM. Za darmo, aż do 31.08.br.

Dostawca systemu CRM o nazwie TeleCube CRM, zintegrowanego z wirtualną centralą i telefonią VoIP TeleCube wdrożył z dniem 5 lipca br. promocję „Wakacyjne testowanie TeleCube CRM”. czytaj więcej

Wiadomości firmowe 8 groszy za połączenie na numer komórkowy w TeleCube

Operator telefonii VoIP TeleCube obniżył stawki na połączenia z polskimi numerami komórkowymi oraz stacjonarnymi dla nowych Klientów. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Przenieś numer komórkowy do telefonii VoIP TeleCube

Telefonia TeleCube wdrożyła możliwość przenoszenie do niej polskich, firmowych numerów komórkowych. Po przeniesieniu, używając danego numeru można realizować rozmowy telefoniczne oraz wysyłać i odbierać wiadomości SMS już w ramach telefonii internetowej. czytaj więcej

News Rozmowy w TeleCube od 4 groszy netto

Operator telefonii internetowej i dostawca wirtualnej centrali TeleCube obniżył stawki cenowe na połączenia na polskie numery stacjonarne i komórkowe. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowy system CRM od telefonii TeleCube

Claude ICT Poland sp. z o.o., dostawca m.in. telefonii VoIP oraz wirtualnej centrali TeleCube wprowadziła na rynek swój autorski system CRM o nazwie TeleCube CRM. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Przenieś firmowe numery i przybij 5 z Telecube

„Przybij 5 z TeleCube” to najnowsza promocja operatora telefonii internetowej i dostawcy wirtualnej centrali TeleCube. Promocja jest skierowana do firm, które nigdy nie korzystały z usług TeleCube i zdecydują się na przetestowanie jednego z pakietów wirtualnej centrali telefonicznej. Po okresie testowym uczestnik promocji może uzyskać do 30% zniżki na abonament e-centrali oraz inne bonusy. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Wiosenna promocja w telefonii TeleCube

Telefonia TeleCube od 23 marca br. wprowadza „Wiosenną promocję” dla firm, które zarejestrują się na okres próbny dowolnego pakietu wirtualnej centrali telefonicznej i w trakcie rejestracji podadzą dedykowany kod promocyjny. Po okresie testowym uczestnicy promocji mogą uzyskać 15% rabatu na stałą, miesięczną opłatę testowanego pakietu. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Zintegruj MS Teams z telefonią TeleCube, teraz w niższej cenie

W dniach od 20 stycznia do 10 lutego br. można zintegrować wybrane usługi telefonii TeleCube z MS Teams i skorzystać z przysługującego rabatu - 20% czytaj więcej

Wiadomości firmowe Świąteczne promocje od TeleCube

Telefonia internetowa TeleCube przygotowała dla swoich użytkowników promocję „Świąteczna Piątka”, która będzie obowiązywać od 15.12.br. do 05.01.21 r. Promocją zostało objętych 5 usług TeleCube, które będzie można nabyć z rabatami od 20% do 30%. A już 18.12.br. TeleCube zaprezentuje „Przełomową Promocję” na wirtualną centralę telefoniczną. W jej ramach firmy, które nie korzystały z TeleCube będą mogły przetestować e-centralę przez 20 dni, a następnie zakupić ją do 30% taniej. czytaj więcej

Wiadomości firmowe „Globalny TeleCube” – promocja dla nowych Klientów telefonii TeleCube

Od 8 listopada (od godz. 14:00) do 2 grudnia br. TeleCube oferuje 10% rabatu na stałą opłatę abonamentową na dowolny pakiet Wirtualnej Centrali lub pakiet Mini VoIP dla noworejestrujących się firm. Ponadto operator wprowadza obniżone, o około 30% opłaty za numery zagraniczne. czytaj więcej

News iPhone nie reaguje na dotyk? Sprawdź, jak rozwiązać problem

Ekran dotykowy to jeden z najważniejszych elementów każdego telefonu, w tym oczywiście iPhone’a. To właśnie ekran umożliwia sprawne korzystanie z urządzenia, nawigację po systemie oraz obsługę aplikacji. Niestety, zdarza się, że ekran przestaje reagować na dotyk. Przyczyny tego problemu mogą być różne – od drobnych błędów systemowych po poważniejsze uszkodzenia sprzętowe. Jak rozwiązać problem w sytuacji, gdy iPhone nie reaguje na dotyk? Co zrobić? Sprawdź koniecznie nasze wskazówki. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Hakerzy wkraczają do gry: Krakowskie MPK na celowniku cyberprzestępców

Wyobraźcie sobie poranek, kiedy zmarznięci i zaspani próbujecie kupić bilet na tramwaj przez aplikację MPK, ale zamiast tego na ekranie pojawia się komunikat: "Twój system został shackowany". Tak wyglądał 3 grudnia 2024 roku dla krakowian, którzy padli ofiarą... no dobra, może nie oni bezpośrednio, ale ich ulubiony przewoźnik – MPK. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Motywacja pracowników, pozyskiwanie specjalistów - Zwiększanie sukcesu firmy dzięki większej przejrzystości

Sindelfingen, 21 listopada 2024 – Każdy chce korzystać z przejrzystej komunikacji: Zarówno kadra zarządzająca, jak i pracownicy oczekują jasnej, zrozumiałej komunikacji, ponieważ przejrzystość to nie tylko ideał, ale i istotny czynnik sukcesu. W swoim nowym raporcie firma innovaphone AG specjalizująca się w komunikacji, pokazuje, w jaki sposób odpowiednie strategie przejrzystości mogą nie tylko zwiększyć sukces przedsiębiorstwa, ale także podnieść jego atrakcyjność jako pracodawcy. czytaj więcej

Wiadomości firmowe „Globalny TeleCube” – promocja dla nowych Klientów telefonii TeleCube

Od 8 listopada (od godz. 14:00) do 2 grudnia br. TeleCube oferuje 10% rabatu na stałą opłatę abonamentową na dowolny pakiet Wirtualnej Centrali lub pakiet Mini VoIP dla noworejestrujących się firm. Ponadto operator wprowadza obniżone, o około 30% opłaty za numery zagraniczne. czytaj więcej