W maju zeszłego roku miała miejsce premiera TeleCube CRM, narzędzia (zintegrowanego z centralką TeleCube) do zarządzania relacjami z klientami, którego właścicielem jest firma Claude ICT Poland sp. z o.o. Od tamtego czasu do systemu dodano wiele nowych opcji, jak chociażby: wewnętrzny komunikator, API, okno obsługi rozmowy, dynamiczne konta SIP czy integracje z BaseLinker i Talkie.ai. oraz monitorowanie rozmów. W ostatnich dniach w systemie wdrożono dwie kluczowe funkcjonalności, którymi są poczta mailowa oraz kalendarz.
Poczta mailowa
W TeleCube CRM można obecnie zaimplementować swoją pocztę mailową. Dzięki temu można wysyłać korespondencję mailową, a także mieć dostęp do wszystkich wiadomości email, bezpośrednio w systemie CRM. Jest to bardzo duże udogodnienie, zwłaszcza gdy chcemy mieć szybki dostęp do pełnej historii kontaktu z danym klientem. Wiadomości mailowe uzupełnią zatem dane, które dotychczas były dostępne do podglądu m.in. połączenia telefoniczne, SMSy, nagrane rozmowy, e-faxy, tagi czy notatki.
Kalendarz do zarządzania zadaniami i wydarzeniami
Kolejną nowością w TeleCube CRM, która ujrzała światło dzienne w zeszłym tygodniu, jest kalendarz. Przy jego użyciu można zarządzać zadaniami i wydarzeniami. Przy wprowadzaniu zadania bądź wydarzenia (czy późniejszej jego edycji) mamy do wyboru różne możliwości m.in. ustalenie terminu realizacji (również w opcji cyklicznej), przypisanie dodatkowych pracowników, nadanie konkretnego priorytetu, ustalenie preferencyjnych przypomnień czy przyporządkowanie zasobów. Ostatnia z wymienionych możliwości pozwala na powiązanie konkretnego działania z określonym zasobem firmy np. samochodem czy salą konferencyjną. Dzięki temu np. planując konkretne zadanie, w którym chcemy skorzystać z danego zasobu, możemy od razu sprawdzić, czy nie jest on wykorzystywany w danym momencie przez innego pracownika. Co istotne, kalendarz pozwala zarządzać i kontrolować swoimi działaniami, a w przypadku managerów, również działaniami podległych im pracowników.
Przetestuj TeleCube CRM
Jeśli chciałbyś się przekonać jak działa TeleCube CRM oraz wirtualna centrala telefoniczna, zachęcamy do bezpłatnych i niezobowiązujących testów. Szczegółowe informacje na temat okresu próbnego znajdują się na stronie: ccrm.pl/jak-przetestowac/