Gliwicka firma Claude ICT Poland sp. z o.o. dostawca m.in. telefonii internetowej oraz wirtualnej centrali TeleCube, wprowadziła na rynek autorski system CRM o nazwie TeleCube CRM.
TeleCube CRM służy do zarządzania relacjami z Klientami i jest nastawiony przede wszystkim na wspieranie i ułatwianie pracy osobom obsługującym i kierującym firmową infolinią. Jego główną zaletą jest możliwość agregowania informacji o Klientach, w tym historii kontaktu z nimi (odbywa się to najczęściej automatycznie). Co ważne wyselekcjonowanie konkretnych informacji związanych z określonym Klientem jest proste i wymaga niewielkiego nakładu czasu, dzięki zastosowanym filtrom oraz wyszukiwarce.
Wśród możliwości jakie oferuje TeleCube CRM znajdują się:
- Karta Klienta z informacjami o konkretnym Kliencie, którą można opracować (i edytować w dowolnym momencie) zarówno dla osób prywatnych jak i współpracujących firm oraz jej pracowników,
- historia kontaktu, zawierającą m.in. połączenia telefoniczne (np. kto dzwonił, kto odebrał, ile trwała rozmowa, które połączenia nie zostały odebrane), SMSy, efaxy, czy nagrane rozmowy,
- opcje notatek i tagów, które można wprowadzić w wybranych zdarzeniach,
- dialer tj. wewnętrzna aplikacja do realizacji połączeń telefonicznych i wysyłki SMS.
Więcej informacji o systemie i jego możliwościach można znaleźć na stronie: ccrm.pl
Integracja z telefonią VoIP i wirtualną centralą.
TeleCube CRM funkcjonuje w połączeniu z wirtualną centralą TeleCube. Wirtualna centrala jest prostym i działającym w chmurze narzędziem do zarządzania połączeniami, usługami i sprzętem telekomunikacyjnym w firmie. Wśród standardowych funkcji centralki warto wymienić: tonowe menu (IVR), kolejkowanie, przekierowania połączeń, biling online, automatyzację SMS czy wirtualnego lektora. Najtańszy pakiet wirtualnej centrali o nazwie Start dla 5 użytkowników kosztuje 39 zł netto + 23% VAT / miesiąc.
Dokupując TeleCube CRM do wirtualnej centrali zapłacimy dodatkowo 29 zł netto + 23% VAT za 1 użytkownika CRM/ miesiąc.
Zaproszenie do testów.
Dla firm, które nie korzystały dotąd z TeleCube istnieje możliwość przetestowania wirtualnej centrali oraz TeleCube CRM, w trakcie bezpłatnego i niezobowiązującego okresu próbnego.
Celem skorzystania z testów należy na stronie: telecube.pl/rejestracja pod jednym z pakietów wirtualnej centrali kliknąć w „Wypróbuj za darmo”, a następnie wypełnić i przesłać formularz rejestracyjny.
Po przesłaniu formularza TeleCube wyśle link aktywacyjny na podany w trakcie rejestracji adres mailowy. Po kliknięciu w link będzie można rozpocząć testy e-centralki oraz TeleCube CRM (po aktywacji konta na Panelu Klienta TeleCube). Okres próbny trwa 14 dni.