Wiadomości firmowe

Snow Software wprowadza rozwiązanie GDPR Risk Assessment

12.10.2017
Szybka identyfikacja obszarów ryzyka związanych z GDPR dzięki całkowitej widoczności zasobów

Snow Software („Snow”) wprowadził na rynek rozwiązanie GDPR Risk Assessment, które umożliwia organizacjom na całym świecie przyspieszenie programów zgodności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (General Data Protection Regulation, GDPR) poprzez ujawnienie ryzyka utraty danych osobowych.

Firma Snow rozszerzyła wiodącą ofertę w zakresie wykrywania sieci, rozpoznawania oprogramowania i zarządzania, wprowadzając nowe rozwiązanie związane z GDPR. Zapewnia ono widoczność urządzeń, użytkowników i aplikacji, pozwalając na wskazanie, które aplikacje stanowią potencjalne ryzyko utraty danych, niezależnie od tego, czy działają one lokalnie, w chmurze, czy na urządzeniu przenośnym.

Dziś rozwiązanie GDPR Risk Assessment firmy Snow identyfikuje ponad 23 000 wersji aplikacji, które przechowują lub przesyłają dane osobowe i może oflagować urządzenia, które nie są wystarczająco chronione, na przykład ze względu na brak szyfrowania i/lub oprogramowania antywirusowego. Rozwiązanie nieustannie analizuje aplikacje i wykrywa problemy poprzez niestandardowe raporty zarządzania, dzięki czemu organizacje mogą widzieć, rozumieć i minimalizować ryzyko.

„Każda organizacja, która prowadzi działalność w Europie musi przestrzegać ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (GDPR) do maja 2018 roku. W innym wypadku organizacje te mogą liczyć się z grzywnami w wysokości maksymalnie 4% swojego rocznego przychodu lub 20 mln euro, zależnie od tego, która wartość jest większa. Pomimo tego wiele organizacji nie wie, na jakich obszarach skoncentrować swoje działania. Rozwiązanie GDPR Risk Assessment firmy Snow oferuje niezwykle szybki i oszczędny sposób rozpoczęcia kompleksowego programu zgodności z GDPR”twierdzi Matt Fisher, SVP Product Strategy, Snow Software.

Rozwiązanie GDPR Risk Assessment dostępne jest od ręki. Aby uzyskać informacje na temat cen, skontaktuj się z regionalnym biurem lub preferowanym partnerem firmy Snow.

Więcej informacji o rozwiązaniu można znaleźć na stronie: https://www.snowsoftware.com/int/products/snow-gdpr-risk-assessment.

News Jak skutecznie wdrożyć ISO 9001 w organizacji: krok po kroku

ISO 9001 to międzynarodowy standard zarządzania jakością, który zapewnia przejrzystą strukturę procesów oraz pozwala na ciągłe doskonalenie przedsiębiorstwa. Jednym z najpopularniejszych tematów związanych z tym standardem jest wdrażanie iso 9001 krok po kroku, ponieważ dzięki właściwej implementacji normy firma staje się bardziej konkurencyjna, a jej usługi oraz produkty – bardziej wiarygodne dla klientów. W poniższym artykule przedstawimy, jakie korzyści płyną z wdrożenia systemu ISO 9001, na co zwrócić szczególną uwagę na każdym etapie prac oraz jakie działania są kluczowe, aby cały proces przebiegał zgodnie z planem i zakończył się sukcesem. czytaj więcej

News Jak wybrać idealną kamerę sportową dla początkującego filmowca?

Sportowe kamery to narzędzia, które pozwalają uchwycić wyjątkowe chwile podczas aktywności, niezależnie od tego, czy to górska wspinaczka, surfing, czy jazda na rowerze. Dla początkującego filmowca wybór odpowiedniego modelu może być wyzwaniem, zwłaszcza przy tak szerokim rynku. W tym artykule podpowiemy, na co zwrócić uwagę, aby znaleźć sprzęt idealnie dopasowany do swoich potrzeb. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nieustanna ewolucja w ochronie danych: na tapecie BotGuard i Picus Security

Jak chronić się przed Content Scraping? Jakie jest kluczowe rozwiązanie dla CISO? W dobie, gdy dane są nową walutą, a cyberprzestępcy stają się coraz bardziej wyrafinowani, CISO (Chief Information Security Officer) muszą zmierzyć się z rosnącymi zagrożeniami. Dodatkowo co chwile powstają nowe zagrożenia, a nadążenie z wszystkimi pojęciami ze świata cybersecurity może być przytłaczające. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej