Wiadomości firmowe

Snow Software wprowadza rozwiązanie GDPR Risk Assessment

12.10.2017
Szybka identyfikacja obszarów ryzyka związanych z GDPR dzięki całkowitej widoczności zasobów

Snow Software („Snow”) wprowadził na rynek rozwiązanie GDPR Risk Assessment, które umożliwia organizacjom na całym świecie przyspieszenie programów zgodności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (General Data Protection Regulation, GDPR) poprzez ujawnienie ryzyka utraty danych osobowych.

Firma Snow rozszerzyła wiodącą ofertę w zakresie wykrywania sieci, rozpoznawania oprogramowania i zarządzania, wprowadzając nowe rozwiązanie związane z GDPR. Zapewnia ono widoczność urządzeń, użytkowników i aplikacji, pozwalając na wskazanie, które aplikacje stanowią potencjalne ryzyko utraty danych, niezależnie od tego, czy działają one lokalnie, w chmurze, czy na urządzeniu przenośnym.

Dziś rozwiązanie GDPR Risk Assessment firmy Snow identyfikuje ponad 23 000 wersji aplikacji, które przechowują lub przesyłają dane osobowe i może oflagować urządzenia, które nie są wystarczająco chronione, na przykład ze względu na brak szyfrowania i/lub oprogramowania antywirusowego. Rozwiązanie nieustannie analizuje aplikacje i wykrywa problemy poprzez niestandardowe raporty zarządzania, dzięki czemu organizacje mogą widzieć, rozumieć i minimalizować ryzyko.

„Każda organizacja, która prowadzi działalność w Europie musi przestrzegać ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (GDPR) do maja 2018 roku. W innym wypadku organizacje te mogą liczyć się z grzywnami w wysokości maksymalnie 4% swojego rocznego przychodu lub 20 mln euro, zależnie od tego, która wartość jest większa. Pomimo tego wiele organizacji nie wie, na jakich obszarach skoncentrować swoje działania. Rozwiązanie GDPR Risk Assessment firmy Snow oferuje niezwykle szybki i oszczędny sposób rozpoczęcia kompleksowego programu zgodności z GDPR”twierdzi Matt Fisher, SVP Product Strategy, Snow Software.

Rozwiązanie GDPR Risk Assessment dostępne jest od ręki. Aby uzyskać informacje na temat cen, skontaktuj się z regionalnym biurem lub preferowanym partnerem firmy Snow.

Więcej informacji o rozwiązaniu można znaleźć na stronie: https://www.snowsoftware.com/int/products/snow-gdpr-risk-assessment.

News iPhone nie reaguje na dotyk? Sprawdź, jak rozwiązać problem

Ekran dotykowy to jeden z najważniejszych elementów każdego telefonu, w tym oczywiście iPhone’a. To właśnie ekran umożliwia sprawne korzystanie z urządzenia, nawigację po systemie oraz obsługę aplikacji. Niestety, zdarza się, że ekran przestaje reagować na dotyk. Przyczyny tego problemu mogą być różne – od drobnych błędów systemowych po poważniejsze uszkodzenia sprzętowe. Jak rozwiązać problem w sytuacji, gdy iPhone nie reaguje na dotyk? Co zrobić? Sprawdź koniecznie nasze wskazówki. czytaj więcej

News Jak naładować telefon szybciej?

W dzisiejszym dynamicznym świecie smartfony stały się dla nas nieodłącznym towarzyszem. Czy to do komunikowania się z bliskimi, organizacji naszego dnia, czy też pracy zawodowej – telefonu używamy przez większość dnia. Niestety, im więcej korzystamy z urządzenia, tym szybciej zużywa się jego bateria. Nic więc dziwnego, że mamy potrzebę ładowania telefonów co najmniej raz dziennie. Ale co, jeśli się spieszymy, a bateria znów jest na wyczerpaniu? Poniżej znajdziesz kilka sprawdzonych sposobów, które pomogą Ci naładować telefon szybciej. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nieustanna ewolucja w ochronie danych: na tapecie BotGuard i Picus Security

Jak chronić się przed Content Scraping? Jakie jest kluczowe rozwiązanie dla CISO? W dobie, gdy dane są nową walutą, a cyberprzestępcy stają się coraz bardziej wyrafinowani, CISO (Chief Information Security Officer) muszą zmierzyć się z rosnącymi zagrożeniami. Dodatkowo co chwile powstają nowe zagrożenia, a nadążenie z wszystkimi pojęciami ze świata cybersecurity może być przytłaczające. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej