Świąteczne promocje od TeleCube
Wiadomości firmowe

Świąteczne promocje od TeleCube

15.12.2020
Telefonia internetowa TeleCube przygotowała dla swoich użytkowników promocję „Świąteczna Piątka”, która będzie obowiązywać od 15.12.br. do 05.01.21 r. Promocją zostało objętych 5 usług TeleCube, które będzie można nabyć z rabatami od 20% do 30%. A już 18.12.br. TeleCube zaprezentuje „Przełomową Promocję” na wirtualną centralę telefoniczną. W jej ramach firmy, które nie korzystały z TeleCube będą mogły przetestować e-centralę przez 20 dni, a następnie zakupić ją do 30% taniej.

Świąteczna Piątka – aż 5 usług z rabatami do 30%

W związku ze zbliżającymi się świętami telefonia TeleCube zorganizowała promocję o nazwie „Świąteczna Piątka”. Promocja jest skierowana do aktualnych użytkowników i dotyczy 5 usług z oferty TeleCube. Uczestnik promocji może skorzystać z każdej z nich, albo tylko z wybranych.

Promocją zostały objęte następujące usługi:

  • Nagrania Lektorskie

Komunikaty bądź zapowiedzi na centralkę telefoniczną, nagrane przez profesjonalnych lektorów i oferowane w ramach promocji ze zniżką 20% (dotyczy lektorów TeleCube z grupy 1).

  • Telekonferencje

Grupowe rozmowy telefoniczne do 30 osób, odbywające się w wirtualnych pokojach. Można je nabyć z rabatem 30% tj. w cenie 21 zł netto/30 dni.

  • TeleCube API

API to swego rodzaju łącznik pomiędzy aplikacjami bądź oprogramowaniami. Pomaga on w integracji telefonii TeleCube z konkretnym oprogramowaniem np. systemem CRM wykorzystywanym przez użytkownika TeleCube. Uczestnik „Świątecznej Piątki” może zakupić API (w podstawowej wersji) ze zniżką 20%.

  • Monitorowanie rozmów (Claude Control)

Opcja, dzięki której można na odległość i w czasie rzeczywistym przysłuchiwać się rozmowom prowadzonym przez pracownika firmy z klientem, a także w razie konieczności udzielać zdalnie pracownikowi  porad i podpowiedzi (których klient nie będzie słyszał). W ramach promocji obowiązuje rabat 30% na tą usługę.

  • Automatyczne przesyłanie nagranych rozmów na serwer Klienta

TeleCube w ramach wirtualnej centrali oferuje nagrywanie rozmów. Nagrane rozmowy są dostępne w Panelu Klienta przez 30 dni. Klient TeleCube może je w każdej chwili przesłać na swój serwer. Aby nie trzeba było o tym pamiętać i robić tego samodzielnie można skorzystać z automatyzacji tego procesu. W takiej sytuacji nagrania będą w określonym czasie przesyłane automatycznie na serwer klienta. Usługę automatyzacji przesyłania nagranych rozmów można zakupić z rabatem 20%, który dotyczy opłaty aktywacyjnej oraz abonamentu.

Jak skorzystać z Promocji?

Promocja jest skierowana wyłącznie do obecnych użytkowników TeleCube. Celem wzięcia w niej udziału należy  przesłać, w terminie jej obowiązywania, na adres mailowy: info|telecube.pl| target="_blank"|info|telecube.pl specjalny kod promocyjny wraz z konkretnymi informacjami.

Szczegóły dotyczące „Świątecznej Piątki” w tym kod promocyjny oraz regulamin są dostępne na stronie: telecube.pl/swiateczna-5

Już niebawem „Przełomowa Promocja” na wirtualną centralę telefoniczną

TeleCube postanowił przygotować promocję również dla firm, które nie miały jeszcze okazji korzystać z jej usług. Od 18 grudnia br. obowiązywać będzie tzw. „Przełomowa Promocja”. Jej uczestnicy będą mogli przetestować wirtualną centralę telefoniczną TeleCube przez 20 dni, a po okresie testowym odebrać zniżkę na nią tj. 25% lub 30%. Wysokość zniżki będzie zależna od terminu rejestracji. Rejestrujący się do 31 grudnia br. otrzymają wyższy rabat, a zarejestrowani po Nowym Roku (najpóźniej 11 stycznia 21 r.) mogą liczyć na zniżkę – 25%.

Szczegółowe informacje dotyczące promocji oraz dedykowany kod promocyjny będą dostępne od 18 grudnia na stronie: telecube.pl/event

 

 

Wiadomości firmowe Przetestuj TeleCube CRM. Za darmo, aż do 31.08.br.

Dostawca systemu CRM o nazwie TeleCube CRM, zintegrowanego z wirtualną centralą i telefonią VoIP TeleCube wdrożył z dniem 5 lipca br. promocję „Wakacyjne testowanie TeleCube CRM”. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowości w TeleCube CRM. Poczta e-mail i kalendarz.

Operator telefonii i dostawca wirtualnej centrali TeleCube wprowadził nowe funkcje w swoim systemie TeleCube CRM. Są nimi poczta e-mail i kalendarz. czytaj więcej

Wiadomości firmowe 8 groszy za połączenie na numer komórkowy w TeleCube

Operator telefonii VoIP TeleCube obniżył stawki na połączenia z polskimi numerami komórkowymi oraz stacjonarnymi dla nowych Klientów. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Przenieś numer komórkowy do telefonii VoIP TeleCube

Telefonia TeleCube wdrożyła możliwość przenoszenie do niej polskich, firmowych numerów komórkowych. Po przeniesieniu, używając danego numeru można realizować rozmowy telefoniczne oraz wysyłać i odbierać wiadomości SMS już w ramach telefonii internetowej. czytaj więcej

News Rozmowy w TeleCube od 4 groszy netto

Operator telefonii internetowej i dostawca wirtualnej centrali TeleCube obniżył stawki cenowe na połączenia na polskie numery stacjonarne i komórkowe. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowy system CRM od telefonii TeleCube

Claude ICT Poland sp. z o.o., dostawca m.in. telefonii VoIP oraz wirtualnej centrali TeleCube wprowadziła na rynek swój autorski system CRM o nazwie TeleCube CRM. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Przenieś firmowe numery i przybij 5 z Telecube

„Przybij 5 z TeleCube” to najnowsza promocja operatora telefonii internetowej i dostawcy wirtualnej centrali TeleCube. Promocja jest skierowana do firm, które nigdy nie korzystały z usług TeleCube i zdecydują się na przetestowanie jednego z pakietów wirtualnej centrali telefonicznej. Po okresie testowym uczestnik promocji może uzyskać do 30% zniżki na abonament e-centrali oraz inne bonusy. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Wiosenna promocja w telefonii TeleCube

Telefonia TeleCube od 23 marca br. wprowadza „Wiosenną promocję” dla firm, które zarejestrują się na okres próbny dowolnego pakietu wirtualnej centrali telefonicznej i w trakcie rejestracji podadzą dedykowany kod promocyjny. Po okresie testowym uczestnicy promocji mogą uzyskać 15% rabatu na stałą, miesięczną opłatę testowanego pakietu. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Zintegruj MS Teams z telefonią TeleCube, teraz w niższej cenie

W dniach od 20 stycznia do 10 lutego br. można zintegrować wybrane usługi telefonii TeleCube z MS Teams i skorzystać z przysługującego rabatu - 20% czytaj więcej

Wiadomości firmowe „Globalny TeleCube” – promocja dla nowych Klientów telefonii TeleCube

Od 8 listopada (od godz. 14:00) do 2 grudnia br. TeleCube oferuje 10% rabatu na stałą opłatę abonamentową na dowolny pakiet Wirtualnej Centrali lub pakiet Mini VoIP dla noworejestrujących się firm. Ponadto operator wprowadza obniżone, o około 30% opłaty za numery zagraniczne. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Przetestuj TeleCube CRM. Za darmo, aż do 31.08.br.

Dostawca systemu CRM o nazwie TeleCube CRM, zintegrowanego z wirtualną centralą i telefonią VoIP TeleCube wdrożył z dniem 5 lipca br. promocję „Wakacyjne testowanie TeleCube CRM”. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowości w TeleCube CRM. Poczta e-mail i kalendarz.

Operator telefonii i dostawca wirtualnej centrali TeleCube wprowadził nowe funkcje w swoim systemie TeleCube CRM. Są nimi poczta e-mail i kalendarz. czytaj więcej

Wiadomości firmowe 8 groszy za połączenie na numer komórkowy w TeleCube

Operator telefonii VoIP TeleCube obniżył stawki na połączenia z polskimi numerami komórkowymi oraz stacjonarnymi dla nowych Klientów. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Przenieś numer komórkowy do telefonii VoIP TeleCube

Telefonia TeleCube wdrożyła możliwość przenoszenie do niej polskich, firmowych numerów komórkowych. Po przeniesieniu, używając danego numeru można realizować rozmowy telefoniczne oraz wysyłać i odbierać wiadomości SMS już w ramach telefonii internetowej. czytaj więcej

News Rozmowy w TeleCube od 4 groszy netto

Operator telefonii internetowej i dostawca wirtualnej centrali TeleCube obniżył stawki cenowe na połączenia na polskie numery stacjonarne i komórkowe. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowy system CRM od telefonii TeleCube

Claude ICT Poland sp. z o.o., dostawca m.in. telefonii VoIP oraz wirtualnej centrali TeleCube wprowadziła na rynek swój autorski system CRM o nazwie TeleCube CRM. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Przenieś firmowe numery i przybij 5 z Telecube

„Przybij 5 z TeleCube” to najnowsza promocja operatora telefonii internetowej i dostawcy wirtualnej centrali TeleCube. Promocja jest skierowana do firm, które nigdy nie korzystały z usług TeleCube i zdecydują się na przetestowanie jednego z pakietów wirtualnej centrali telefonicznej. Po okresie testowym uczestnik promocji może uzyskać do 30% zniżki na abonament e-centrali oraz inne bonusy. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Wiosenna promocja w telefonii TeleCube

Telefonia TeleCube od 23 marca br. wprowadza „Wiosenną promocję” dla firm, które zarejestrują się na okres próbny dowolnego pakietu wirtualnej centrali telefonicznej i w trakcie rejestracji podadzą dedykowany kod promocyjny. Po okresie testowym uczestnicy promocji mogą uzyskać 15% rabatu na stałą, miesięczną opłatę testowanego pakietu. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Zintegruj MS Teams z telefonią TeleCube, teraz w niższej cenie

W dniach od 20 stycznia do 10 lutego br. można zintegrować wybrane usługi telefonii TeleCube z MS Teams i skorzystać z przysługującego rabatu - 20% czytaj więcej

Wiadomości firmowe „Globalny TeleCube” – promocja dla nowych Klientów telefonii TeleCube

Od 8 listopada (od godz. 14:00) do 2 grudnia br. TeleCube oferuje 10% rabatu na stałą opłatę abonamentową na dowolny pakiet Wirtualnej Centrali lub pakiet Mini VoIP dla noworejestrujących się firm. Ponadto operator wprowadza obniżone, o około 30% opłaty za numery zagraniczne. czytaj więcej

News iPhone nie reaguje na dotyk? Sprawdź, jak rozwiązać problem

Ekran dotykowy to jeden z najważniejszych elementów każdego telefonu, w tym oczywiście iPhone’a. To właśnie ekran umożliwia sprawne korzystanie z urządzenia, nawigację po systemie oraz obsługę aplikacji. Niestety, zdarza się, że ekran przestaje reagować na dotyk. Przyczyny tego problemu mogą być różne – od drobnych błędów systemowych po poważniejsze uszkodzenia sprzętowe. Jak rozwiązać problem w sytuacji, gdy iPhone nie reaguje na dotyk? Co zrobić? Sprawdź koniecznie nasze wskazówki. czytaj więcej

News Czym jest audyt infrastruktury i bezpieczeństwa IT?

Audyt infrastruktury i bezpieczeństwa IT to kluczowy proces, który pozwala przedsiębiorstwom na zidentyfikowanie i ocenę stanu swoich systemów informatycznych oraz zabezpieczeń. W obliczu rosnących zagrożeń związanych z bezpieczeństwem danych, przeprowadzenie audytu staje się nie tylko zalecane, ale wręcz niezbędne. Dzięki audytowi IT organizacje mogą poprawić wydajność infrastruktury IT oraz zwiększyć poziom bezpieczeństwa informacji i danych osobowych. W niniejszym artykule przyjrzymy się temu, czym jest audyt infrastruktury IT oraz audyt bezpieczeństwa IT, a także jakie korzyści przynosi ich przeprowadzenie. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Hakerzy wkraczają do gry: Krakowskie MPK na celowniku cyberprzestępców

Wyobraźcie sobie poranek, kiedy zmarznięci i zaspani próbujecie kupić bilet na tramwaj przez aplikację MPK, ale zamiast tego na ekranie pojawia się komunikat: "Twój system został shackowany". Tak wyglądał 3 grudnia 2024 roku dla krakowian, którzy padli ofiarą... no dobra, może nie oni bezpośrednio, ale ich ulubiony przewoźnik – MPK. czytaj więcej

Wiadomości firmowe „Globalny TeleCube” – promocja dla nowych Klientów telefonii TeleCube

Od 8 listopada (od godz. 14:00) do 2 grudnia br. TeleCube oferuje 10% rabatu na stałą opłatę abonamentową na dowolny pakiet Wirtualnej Centrali lub pakiet Mini VoIP dla noworejestrujących się firm. Ponadto operator wprowadza obniżone, o około 30% opłaty za numery zagraniczne. czytaj więcej