Zarządzanie wizytówką Google - na co zwrócić szczególną uwagę?
News

Zarządzanie wizytówką Google - na co zwrócić szczególną uwagę?

02.08.2024
Wizytówka w Google to nieodłączny element każdego biznesu działającego lokalnie. Fryzjer, restauracja, sklep obuwniczy, weterynarz – każdy z tych podmiotów nie tylko powinien posiadać profil Google Moja Firma, ale i aktywnie go prowadzić. Przekonaj się, co się pod tym kryje!

Prezentacja produktów

W profilu GMF istnieje możliwość dodania produktów, które oferujesz czy też usług, jakie świadczysz. Przyłóż się i przedstaw potencjalnym klientom swoją ofertę. Przygotuj unikalną, interesującą treść oraz adekwatną grafikę dla każdego opisywanego produktu. Ciekawym pomysłem jest zaprojektowanie kafelków utrzymanych w jednej stylistyce – najlepiej, by tworzyły one spójną oprawę graficzną wraz z logo i innymi elementami, które identyfikują Twoją firmę. Wpłynie to pozytywnie zarówno na odbiór wizualny, jak i odczucia odbiorców, którzy – uwaga – już w tym momencie wyrabiają sobie wstępną opinię na temat Twojego biznesu.

Dodawanie wpisów

W Google Moja Firma możesz skutecznie komunikować się z klientami i promować swoją działalność bezpłatnie. Dokładnie tak, jak robisz to w Social Mediach, dodając rożnego rodzaju posty. W przypadku GMF wpisy podzielone są tematycznie i mogą dotyczyć: nowości (aktualności), wydarzeń, ofert i produktów. Ogranicza Cię zatem tylko wyobraźnia! Postaraj się publikować przynajmniej 2 razy w tygodniu – taka aktywność niewątpliwie pomoże zwiększyć widoczność Twojej firmy w wynikach wyszukiwania Google, a także przyczyni się do lepszej interakcji z klientem.

Odpowiadanie na opinie

Współcześnie prowadzenie biznesu to coś więcej niż tylko dostarczenie produktu czy też wykonanie usługi i odebranie zapłaty. Coraz częściej klienci dzielą się swoimi wrażeniami i spostrzeżeniami w sieci. Pozostawiają opinie na profilu firmy na Facebooku, w rozmaitych aplikacjach, takich jak Booksy, ale głównie w wizytówce Google. Zauważ, że po wpisaniu nazwy firmy do wyszukiwarki, to właśnie ona – wizytówka Twojej firmy – ukazuje się jako pierwsza. Oznacza to, że zarządzanie nią, powinno stać się absolutnie jednym z najważniejszych zadań dla każdego, komu zależy na budowaniu silnej marki.

 

Wracając jednak do kwestii opinii, pamiętaj, że Twoja rola nie ogranicza się wyłącznie do monitorowania pojawiających się komentarzy, ale przede wszystkim do aktywnej reakcji na nie. Dotyczy to opinii pozytywnych oraz negatywnych. Równie ważne jest, aby starać się zdobyć jak najwięcej rzetelnych, pozytywnych recenzji. Im jest ich więcej, tym większa szansa na osiągnięcie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania, a tym samym wyprzedzenie konkurencji.

 

Potrzebujesz pomocy w prowadzeniu, a może pozycjonowaniu wizytówki Google? To doskonały temat dla agencji PR Kraków. Nawiąż kontakt już dziś i daj się poznać klientom z jak najlepszej strony!

 

News Jak skutecznie wdrożyć ISO 9001 w organizacji: krok po kroku

ISO 9001 to międzynarodowy standard zarządzania jakością, który zapewnia przejrzystą strukturę procesów oraz pozwala na ciągłe doskonalenie przedsiębiorstwa. Jednym z najpopularniejszych tematów związanych z tym standardem jest wdrażanie iso 9001 krok po kroku, ponieważ dzięki właściwej implementacji normy firma staje się bardziej konkurencyjna, a jej usługi oraz produkty – bardziej wiarygodne dla klientów. W poniższym artykule przedstawimy, jakie korzyści płyną z wdrożenia systemu ISO 9001, na co zwrócić szczególną uwagę na każdym etapie prac oraz jakie działania są kluczowe, aby cały proces przebiegał zgodnie z planem i zakończył się sukcesem. czytaj więcej

News Dobry i tani telefon – czy to możliwe?

Smartfon jest nieodłączną częścią naszej codzienności, która wymaga nieograniczonego oraz ciągłego dostępu do informacji. Jest mały, poręczny i zawsze pod ręką. Służy nie tylko do dzwonienia czy wysyłania wiadomości, ale i do rozrywki, przeglądania social mediów, odpisywania na maile czy pracy zdalnej. Wybór modeli o przeróżnych parametrach jest ogromny – jednocześnie jednak staje się niebywale trudny. Czy da się kupić dobry i tani telefon? O tym w dzisiejszym artykule! czytaj więcej

News Monitory przemysłowe - na co zwrócić uwagę przy wyborze odpowiedniego modelu?

Wybór odpowiedniego monitora przemysłowego ma kluczowe znaczenie dla wielu firm, zwłaszcza tych działających w trudnych warunkach produkcyjnych i przemysłowych. W tego typu środowiskach standardowe rozwiązania IT mogą nie spełniać oczekiwań, dlatego coraz częściej przedsiębiorstwa decydują się na specjalistyczne monitory przemysłowe. Jakie cechy powinien mieć idealny monitor i dlaczego warto rozważyć rozwiązania dostępne na rynku? czytaj więcej

News Powerbanki - jak wybrać najlepszy model do podróży i codziennego użytku?

Powerbanki stały się jednym z niezbędnych akcesoriów dla wielu osób, zwłaszcza tych, które często podróżują lub korzystają z urządzeń mobilnych przez cały dzień. Niezależnie od tego, czy chcesz naładować swój telefon, tablet czy słuchawki bezprzewodowe, dobry powerbank to gwarancja, że twoje urządzenia nie rozładują się w najmniej oczekiwanym momencie. Wybór odpowiedniego modelu może być jednak trudny, biorąc pod uwagę mnogość dostępnych opcji na rynku. W tym poradniku dowiesz się, na co zwrócić uwagę, aby wybrać najlepszy powerbank do swoich potrzeb. czytaj więcej