Prezentacja produktów
W profilu GMF istnieje możliwość dodania produktów, które oferujesz czy też usług, jakie świadczysz. Przyłóż się i przedstaw potencjalnym klientom swoją ofertę. Przygotuj unikalną, interesującą treść oraz adekwatną grafikę dla każdego opisywanego produktu. Ciekawym pomysłem jest zaprojektowanie kafelków utrzymanych w jednej stylistyce – najlepiej, by tworzyły one spójną oprawę graficzną wraz z logo i innymi elementami, które identyfikują Twoją firmę. Wpłynie to pozytywnie zarówno na odbiór wizualny, jak i odczucia odbiorców, którzy – uwaga – już w tym momencie wyrabiają sobie wstępną opinię na temat Twojego biznesu.
Dodawanie wpisów
W Google Moja Firma możesz skutecznie komunikować się z klientami i promować swoją działalność bezpłatnie. Dokładnie tak, jak robisz to w Social Mediach, dodając rożnego rodzaju posty. W przypadku GMF wpisy podzielone są tematycznie i mogą dotyczyć: nowości (aktualności), wydarzeń, ofert i produktów. Ogranicza Cię zatem tylko wyobraźnia! Postaraj się publikować przynajmniej 2 razy w tygodniu – taka aktywność niewątpliwie pomoże zwiększyć widoczność Twojej firmy w wynikach wyszukiwania Google, a także przyczyni się do lepszej interakcji z klientem.
Odpowiadanie na opinie
Współcześnie prowadzenie biznesu to coś więcej niż tylko dostarczenie produktu czy też wykonanie usługi i odebranie zapłaty. Coraz częściej klienci dzielą się swoimi wrażeniami i spostrzeżeniami w sieci. Pozostawiają opinie na profilu firmy na Facebooku, w rozmaitych aplikacjach, takich jak Booksy, ale głównie w wizytówce Google. Zauważ, że po wpisaniu nazwy firmy do wyszukiwarki, to właśnie ona – wizytówka Twojej firmy – ukazuje się jako pierwsza. Oznacza to, że zarządzanie nią, powinno stać się absolutnie jednym z najważniejszych zadań dla każdego, komu zależy na budowaniu silnej marki.
Wracając jednak do kwestii opinii, pamiętaj, że Twoja rola nie ogranicza się wyłącznie do monitorowania pojawiających się komentarzy, ale przede wszystkim do aktywnej reakcji na nie. Dotyczy to opinii pozytywnych oraz negatywnych. Równie ważne jest, aby starać się zdobyć jak najwięcej rzetelnych, pozytywnych recenzji. Im jest ich więcej, tym większa szansa na osiągnięcie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania, a tym samym wyprzedzenie konkurencji.
Potrzebujesz pomocy w prowadzeniu, a może pozycjonowaniu wizytówki Google? To doskonały temat dla agencji PR Kraków. Nawiąż kontakt już dziś i daj się poznać klientom z jak najlepszej strony!