Zespół sprzedażowy - nowoczesna strategia dla twojej firmy
News

Zespół sprzedażowy - nowoczesna strategia dla twojej firmy

19.03.2020
​Zespół sprzedażowy to jedna z najbardziej skutecznych strategii marketingowych dla przedsiębiorstw zajmujących się dystrybucją produktów wśród klientów. Jak działa zewnętrzny współdzielony zespół sprzedażowy? Czy taki model sprzedaży sprawdzi się w twojej firmie?

1. Czym jest zewnętrzny współdzielony zespół sprzedażowy?
2. Zadania agentów handlowych w zespole sprzedażowym
3. Jakie są korzyści takiego modelu sprzedaży?
4. Czy zespół sprzedażowy to dobra strategia dla twojej firmy?

Czym jest zewnętrzny współdzielony zespół sprzedażowy?

Zewnętrzny współdzielony zespół sprzedażowy stanowi alternatywę dla przedstawicielstwa handlowego realizowanego w formie outsourcingowej. Takie zespoły składają się z profesjonalnych, znakomicie przygotowanych do realizowania swoich obowiązków agentów handlowych. Każda z osób w grupie przechodzi szkolenia produktowe i sprzedażowe, dzięki czemu może skutecznie reprezentować przedsiębiorstwo przed klientami. Agenci handlowi pracują dla wielu firm jednocześnie, co pozwala obniżyć cenę skorzystania z takiej usługi, ponieważ jedno przedsiębiorstwo nie musi pokrywać kosztów realizacji zadań oraz całej pensji pracownika.

Zadania agentów handlowych w zespole sprzedażowym

Agenci handlowi należący do zewnętrznego współdzielonego zespołu sprzedażowego zajmują się między innymi tworzeniem materiałów POS (point of sale), kontrolowaniem dostępnego asortymentu sprzedawanych artykułów oraz śledzeniem centralnych akcji promocyjnych organizowanych przez firmę. Do ich obowiązków należy także atrakcyjne zaprezentowanie produktów klientom, co pozwala nie tylko na zwiększenie sprzedaży, ale również systematyczne budowanie zaufania i sympatii do marki.

Jakie są korzyści takiego modelu sprzedaży?

Zewnętrzny współdzielony zespół sprzedażowy to rozwiązanie, które posiada wiele zalet. Przede wszystkim pozwala to przedsiębiorcy skupić się na produkcji, reklamie i innych aspektach pracy (zamiast zajmowania się budowaniem od podstaw profesjonalnego zespołu przedstawicieli handlowych, co jest trudne i czasochłonne). Poza tym, współdzielenie zespołu sprzedażowego z innymi markami sprawia, że możliwe jest zoptymalizowanie kosztów związanych z tym elementem działalności.

Czy zespół sprzedażowy to dobra strategia dla twojej firmy?

Jeżeli zależy ci na zyskaniu profesjonalnego i skutecznego, a jednocześnie opłacalnego pod względem kosztów przedstawicielstwa handlowego, zewnętrzny współdzielony zespół sprzedażowy to rozwiązanie, które powinieneś wypróbować. Warto pamiętać, że fachowy marketing to podstawa działania każdej firmy sprzedającej swoje produkty, dlatego z pewnością powinieneś zainwestować w ten aspekt swojej działalności.

News Obsługa informatyczna - jak dobrać zakres usług it dla mojej firmy?

Dobór odpowiedniego zakresu obsługi informatycznej dla Twojej firmy jest istotny dla zapewnienia sprawnego funkcjonowania środowiska informatycznego. Jest wiele zmiennych, które decydują o kondycji infrastruktury IT w przedsiębiorstwie. W zależności od wielkości firmy, struktury organizacyjnej i spektrum potrzeb, należy dostosować zakres usług, aby bez zbędnego stresu zarządzać IT w firmie. Analiza środowiska IT jest kluczowa przy optymalizacji kosztów. Poniżej przedstawiamy kilka zagadnień, na które warto zwrócić uwagę przy wyborze podmiotu obsługującego nasze IT. czytaj więcej

News Szybka naprawa usterek IT dla Twojej firmy. Poznaj IT Service Management

Monitorowanie sieci informatycznej w firmie i sprawne usuwanie usterek to podstawa, by zapewnić optymalne warunki pracy dla każdego działu. Bez prawidłowo działającego systemu IT trudno zbudować duże przedsiębiorstwo i zadbać o jego dalszy rozwój zgodnie z nowoczesnymi standardami. Usługi informatyczne są zatem kluczowe dla współczesnych firm. Jeśli w przedsiębiorstwie nie ma jeszcze działu IT, warto stworzyć nowoczesny servicedesk, który zajmie się bieżącym monitorowaniem sieci i usuwaniem usterek.



1. IT service management a ciągłość działania systemów informatycznych

2. Intuicyjny helpdesk do zarządzania usługami IT

czytaj więcej

Wiadomości firmowe Centrala telefoniczna online - od czego zacząć i jak ją wdrożyć w swojej firmie?

Jeżeli jesteś początkującym przedsiębiorcą, na pewno zastanawiasz się jakie narzędzia wprowadzić do swojej firmy, aby jak najlepiej przygotować odpowiednie środowisko pracy dla swoich pracowników z Biura Obsługi Klienta. W tym celu warto poznać możliwości i funkcje, jakie posiada centrala telefoniczna online. czytaj więcej

News SXO, czyli SEO i UX - wspólna praca się opłaca

Wraz z rozwojem branży marketingowej pojawiają się wciąż nowe aktualizacje i trendy, co wielu właścicieli e-commerce przyprawia o zawrót głowy. Wybrane agencje rozszerzają jednak swoje usługi, aby odpowiadać na aktualne potrzeby rynku. W taki właśnie sposób powstało SXO. Co wchodzi w zakres tej usługi? Na czym ona polega? Na SXO składa się SEO i UX. Można więc powiedzieć, że elementy pozycjonowania łączą się z tym, czego doświadczają użytkownicy podczas pobytu na stronie internetowej. Działania SXO mają sprawić, że zyskasz więcej odwiedzin Twojej witryny, a czas pobytu na niej internautów będzie dłuższy niż kilka sekund. czytaj więcej