Fixly - weź sprawy w swoje ręce
Najczęściej na potencjalnego klienta trzeba czekać. A gdyby odwrócić ten proces? Taką możliwość daje serwis Fixly.pl, który działa odwrotnie niż np. klasyczne ogłoszeniówki. Wykonawca wybiera interesujące go zapytania i, jeśli jest zainteresowany realizacją usługi, odpowiada klientowi. Dzięki temu sam decyduje o tym, które zlecenia są dla niego opłacalne i warte podjęcia pracy.
Fixly dopasowuje rodzaj zlecenia do lokalizacji oraz listy usług, które wykonawca dodał do swojego profilu. Wszystkie dostępne zapytania widoczne są w menu głównym. Jeśli wykonawca jest zainteresowany, to wysyła wizytówkę swojego profilu klientowi, który ostatecznie podejmuje decyzję o wyborze wykonawcy. Warto wiedzieć, że na Fixly na każde zapytanie o usługę odpowiedzieć może maksymalnie 5 wykonawców.
Dostępna jest również aplikacja mobilna Fixly PRO na urządzenia z systemem Android oraz iOS, która zawiera wszystkie funkcjonalności serwisu. Dzięki niej można wygodnie zdobywać zlecenia z poziomu telefonu bądź tabletu. Fixly do tej pory kojarzyło się z budowami i remontami, ale duża popularność serwisu wśród użytkowników sprawiła, że zakres dostępnych usług znacznie się rozszerzył. Od teraz zlecenia będą mogły znajdować osoby z branży motoryzacyjnej, finansowej, reklamowej, technologicznej czy nawet kosmetycznej.
Konto wykonawcy na Fixly można bezpłatnie zarejestrować tutaj - https://fixly.pl/rejestracja/wykonawca.
Postaw (na) stronę internetową
Chcąc zaistnieć w Internecie, zdecydowanie warto mieć swoją stronę WWW. Nie tylko po to, by klienci mogli nas znaleźć w wyszukiwarce, bowiem własna witryna firmowa pomaga również w budowaniu wizerunku profesjonalisty. Założenie strony o charakterze internetowej wizytówki nie jest niczym specjalnie drogim, podobnie jak koszty jej utrzymania.
Zlecenia z polecenia
Osoby poszukujące wykonawcy często korzystają z rekomendacji swoich bliskich. Podstawą tego, by być polecanym, jest oczywiście dobrze wykonana praca. Równie ważne jest jednak zadbanie o wywarcie dobrego wrażenie na kliencie. Nie od dziś wiadomo, że jesteśmy lepiej zapamiętani, gdy wzbudzimy sympatię - o takich osobach zdecydowanie chętniej mówi się innym. Jak dbać o wizerunek? Kulturalna rozmowa, dotrzymywanie umów, otwarcie na problemy i wątpliwości klienta to podstawy, które są gwarancją bycia pozytywnie odbieranym przez innych.
Promuj się podczas podróży
Gdziekolwiek się nie udamy, jesteśmy ambasadorami swojej firmy. Warto o tym pamiętać i mieć pod ręką wizytówkę bądź ulotkę reklamową. Jeśli mamy samochód firmowy, warto wykorzystać go jako sposób na darmową promocję swoich usług i nakleić logo wraz z numerem telefonu i adresem e-mail. Ma to również znaczenie wizerunkowe - wygląda po prostu profesjonalnie.
News Usługi Prawne dla Spółdzielni Mieszkaniowych - Jak Radca Prawny Może Pomóc?
Jeśli jesteś członkiem zarządu spółdzielni mieszkaniowej, doskonale wiesz, jak skomplikowane mogą być kwestie prawne związane z zarządzaniem nieruchomościami. Dlatego warto zatrudnić doradcę prawnego specjalizującego się w usługach dla spółdzielni mieszkaniowych. czytaj więcejNews Jak zostać operatorem drona?
Drony to bezzałogowe statki powietrzne, sterowane z ziemi przez operatora. Ich poruszanie się w przestrzeni reguluje prawo lotnicze, które dokładnie określa warunki do użytkowania drona. W przypadku posiadania takiego urządzenia do celów prywatnych nie jest konieczny kurs na drona, jednakże jest on wymagany do użytkowania w celach komercyjnych. czytaj więcejNews Co powinien wpisać w CV technik telekomunikacji?
Technik szerokopasmowej komunikacji elektronicznej to zawód, do którego powstania przyczyniła się Polska Izba Komunikacji Elektronicznej (PIKE). Osoba, która ukończy 4-letnią szkołę zawodową, zajmuje się obsługą systemów telewizji kablowych, a także produkcją, montażem i serwisem sprzętu wykorzystywanego przez sieci szerokopasmowe. Tymczasem technik telekomunikacji zajmuje się transmisją różnych informacji na odległość. Jak napisać CV, aby móc ubiegać się to o stanowisko? Co należy umieścić w curriculum vitae? Podpowiadamy.
czytaj więcej