Ile kosztuje połączenie z infolinią Orange?
Sprawdź ile kosztuje połączenie z konsultantem Biura Obsługi Klienta Orange
Jeśli chcesz się skontaktować z Biurem Obsługi Klienta Orange jako klient indywidualny (na przykład: zgłoszenie uszkodzenia/awarii), zadzwoń:
-
*100 z telefonu Orange
-
510 100 100 z innej sieci
Za połączenie zapłacisz zgodnie z cennikiem operatora z sieci którego wykonałeś połączenie.
Jeśli jesteś klientem biznesowym i chcesz na przykład: zgłosić uszkodzenie/awarię/nieprawidłowy zasięg, sprawdzić status zgłoszenia, wyjaśnić kwestie płatności, to zadzwoń do Biura Obsługi Klienta na numer:
-
*600 z telefonu Orange
-
510 600 600 z innej sieci
Za połączenie zapłacisz zgodnie z cennikiem operatora z sieci którego wykonałeś połączenie.
Chcesz kupić usługę w Orange? Niezależnie czy jesteś klientem indywidualnym, czy klientem biznesowym, zadzwoń:
-
801 234 567
Za połączenie zapłacisz zgodnie z cennikiem operatora z sieci którego wykonałeś połączenie. Infolinia jest czynna: pon.-pt. 8:00-22:00 sob.-nd. 10:00-20:00.
Jeśli chcesz sprawdzić stan swojego konta w usłudze na kartę w Orange, zadzwoń:
-
*200 (usługa "Powiedz ile")
Opłata za połączenie jest zgodna z Twoim cennikiem.