Krótkie kody Lebara Mobile
Sprawdź w jaki sposób zarządzać usługami w ofertach Lebara Mobile
Krótkie ekspresowe kody USSD do zarządzania usługami w ofercie Lebara Mobile:
Ekspresowe kody Lebara Mobile | Kod USSD |
Doładowanie konta kuponem, za pomocą vouchera lub karty zdrapki Lebara | *101* wpisz 14 cyfrowy numer z vouchera (telekod), wpisz znak # i naciśnij przycisk telefonowania (zielona słuchawka) Uwaga: W przypadku pięciokrotnego wpisania niepoprawnego kodu doładowującego numer zostanie zablokowany na 24 godziny i nie będzie można go doładować. Blokada ta zostanie automatycznie zdjęta po upływie 24 godzin. |
Sprawdzenie swojego numeru telefonu | *149# i naciśnij przycisk telefonowania |
Sprawdzenie stanu konta | *100# i naciśnij przycisk telefonowania |
Korzystanie z Internetu w Lebara Mobile
Przejdź do swoich ustawień internetowych i upewnij się, czy Twoja nazwa APN to internet Lebara a pole APN to: internet.t-d1.de
Aby aktywować te ustawienia internetowe, należy wyłączyć a następnie włączyć swój aparat komórkowy.
Aktywowanie poczty głosowej w Lebara Mobile
Zadzwonić na 3311 (9ct/min), wpisz standardowy PIN: 4321 potem utwórz swój własny numer pin wpisując go dwukrotnie (Twój osobisty pin nie może być zbyt łatwy, ponieważ system go nie zaakceptuje, na przykład nie może być 2233 lub 6789).
Odsłuchanie poczty głosowej z innego numeru w Lebara Mobile
Zadzwoń na numer 0049 171 252 3311 (opłata standardowa sieci) po czym zostaniesz zapytany o swój numer komórkowy i osobisty PIN.
Dezaktywowanie poczty głosowej w Lebara
Zadzwoń na ##002# , wprowadź kod, naciśnij przycisk telefonowania i (bardzo ważne!!!) wyłącz telefon, potem go włącz i po 5 godzinach Twoja poczta głosowa zostanie wyłączona.
Włączanie funkcji przekierowania połączeń telefonicznych w Lebara Mobile
Jeśli chcesz przekierować lub przekazać dalej połączenie, możesz to zrobić samodzielnie:
- Natychmiastowe przekierowanie wszystkich połączeń:
- Sprawdzanie statusu *#21#
- Ustawianie **21*[Numer docelowy]#
- Aktywowanie *21
- Dezaktywowanie #21# Usuń ##21#
- Przekierowanie nieodebranego połączenia:
- Sprawdzanie statusu *#61#
- Ustawianie **61*[Numer docelowy]#
- Aktywowanie *61#
- Dezaktywowanie #61#
- Usuwanie ##61#
- Czas oczekiwania na przekierowanie **61*[Numer docelowy]*11*[czas]# ([czas] w sekundach: 5 - 30)
- Przekierowanie połączenia w razie gdy numer jest zajęty:
- Sprawdzanie statusu *#67#
- Ustawianie **67*[Numer docelowy]#
- Aktywowanie *67#
- Dezaktywowanie #67#
- Usuwanie ##67#
- Przekierowanie połączenia w razie braku dostępności:
- Sprawdzanie statusu *#62#
- Ustawianie **62*[Numer docelowy]#
- Aktywowanie *62#
- Dezaktywowanie #62#
- Usuwanie ##62#
- Dezaktywowanie przekierowania:
- Wszystkie (również poczta głosowa) ##002#
- Tylko gdy zajęty, niedostępny i połączenia nieodebrane ##004#
źródło: Lebara Mobile
Zawsze sprawdź aktualne szybkie (ekspresowe) kody USSD na stronie internetowej swojego operatora.