Krótkie kody UPC

Sprawdź w jaki sposób zarządzać usługami w ofercie telefonii komórkowej w UPC

Krótkie ekspresowe kody USSD do zarządzania usługami w telefonie komórkowym od UPC:

Opis działania Krótki kod
Stan dostępnego pakietu minut na połączenia do krajowych sieci stacjonarnych i mobilnych

*102#

Stan dostępnego pakietu SMS/MMS do krajowych sieci mobilnych *103#
Stan dostępnego pakietu transmisji danych

*106#

Stan dostępnego pakietu transmisji danych w Unii Europejskiej (FUP)

*800#

Wyświetlanie własnego numeru

*121#

Zamówienie wiadomości konfiguracyjnej dla ustawień Internetu i MMS

*118*1#

Aktywacja i dezaktywacja poczty głosowej
  • Aktywacja: *002#
  • Dezaktywacja: #002#
Przekierowania połączenia przychodzącego na wskazany numer lub pocztę głosową.

Przekierowania na pocztę głosową są bezpłatne, za inne jak za połączenie na wskazany numer.

Bezwarunkowe:

  • Aktywacja: *21*numer#
  • Dezaktywacja: #21#
  • Sprawdzanie statusu: *#21#

Po nieodebraniu połączenia przychodzącego:
  • Aktywacja: *61*numer#
  • Dezaktywacja: #61#
  • Sprawdzanie statusu: *#61#

W przypadku braku zasięgu:
  • Aktywacja: *62*numer#
  • Dezaktywacja: #62#
  • Sprawdzanie statusu: *#62#

Gdy numer zajęty:
  • Aktywacja: *67*numer#
  • Dezaktywacja: #67#
  • Sprawdzanie statusu: *#67#
Calling Line Identification Restriction – blokada wyświetlania numeru
  • Włączenie na stałe: *31#
  • Wyłączenie na stałe: #31#
  • Sprawdzanie statusu: *#31#
  • Wyłączenie jednorazowe: #31#numer, na jaki dzwonisz
Informacji o nowych połączeniach przychodzących w trakcie trwania innego połączenia.

Osoba dzwoniąca usłyszy sygnał, że linia jest wolna (lub Muzykę na czekanie, jeśli masz aktywną tą usługę)
  • Aktywacja: *43#
  • Dezaktywacja: #43#
  • Sprawdzanie statusu: *#43#

Zawsze sprawdź aktualne szybkie (ekspresowe) kody USSD na stronie internetowej swojego operatora.

źródło: UPC