P4 Sp. z o.o.

Ogólna ocena 1.00
Ilość głosów 1
Dodaj ocenę
Salon Play Łęczna Wamex
Ul. Jana Pawła II 99
21-010 Łęczna, Polska
infolinia: 790 031 045
email: leczna|playada.pl| |leczna|playada.pl
pn-pt: 09:00-17:00
sb: 09:00-15:00
nd (handlowe): nieczynne

Dodaj zdjęcia

Usługi świadczone przez: Play

Karta SIM Play

Sprawdź oferty Play: Telefon, Internet, Telewizja i wybierz najlepsze rozwiązanie dla siebie.

 

Sieć PLAY to jedna z czterech sieci komórkowych w Polsce, która działa na własnej infrastrukturze teletechnicznej - posiada własne stacje bazowe i własną infrastrukturę która je łączy.

 

Na terenie Polski dostępna jest duża liczba salonów oraz punktów, które obsługują klientów, w których można kupić usługi i rozwiązania mobilne oferowane przez Play. Odwiedzając salon Play, możesz skorzystać z szerokiej oferty rozwiązań dopasowanych do Twoich potrzeb:

ROZMOWY TELEFONICZNE:

  • Abonament
  • Na kartę
  • Mix
  • Junior Box
  • Formuła stacjonarna
  • Play NEXT
  • Українська

DOSTĘP DO INTERNETU I TRANSMISJA DANYCH:

  • Abonament
  • Na kartę
  • Elastyczny
  • Z laptopem lub tabletem
  • Internet z routerem
  • Internet poza miastem
  • Strefa gracza

TELEWIZJA

  • PLAY NOW TV z TV BOX
  • PLAY NOW
  • Netflix
  • HBO GO
  • CHILI

USŁUGI DODANE

  • Play360
  • TIDAL
  • Ochrona internetu
  • Ubezpieczenia
  • Zakupy mobilne

Do usług możesz dobrać sprzęt z szerokiej gamy telefonów, smartfonów, tabletów, modemów oraz innych urządzeń zapewniających komunikację mobilną i stacjonarną.

 

Sieć PLAY działa komercyjnie od 16 marca 2007. Jest marką, należącą do firmy P4 Sp. z o.o.

 

Zobacz również:

Krótkie kody USSD do zarządzania usługami w Play:

Opinie i oceny
Ogólna ocena: 1.00
Ilość głosów: 1
Dodaj ocenę

Opinia negatywna. Klient przenosi nr tel z Play na kartę do innej sieci na abonament. Na koncie karty Play pozostała niewykorzystana kwota ok 50 zł. Klient PRZED przeniesieniem pytał się o zwrot tych środków, czy jest taka możliwość - pani konsultantka powiedziała żeby przyszedł PO przeniesieniu nr do innej sieci. Klient PO przeniesieniu nr przyszedł, pyta się pana konsultanta o zwrot środków z karty Play - pan konsultant mówi (Dane konsultanta do wiadomości redakcji), że żądanych środków nie ma na koncie. Klient wyjaśnia, że był przed przeniesieniem i powiedziano mu, że o zwrot należy pytać po przeniesieniu. Ten pan konsultant (Dane konsultanta do wiadomości redakcji) klienta potraktował jak głupca, bełkotał jakieś niezrozumiałe rzeczy: mówił żeby doładować komuś innemu i sprawdzić czy są środki. Powinien wydać WNIOSEK o zwrot - czego nie zrobił, albo choć poinformować, że jest taka możliwość. Dodam jeszcze, że w chwili rozmowy obecna była druga konsultantka, która nie potrafiła zareagować na kpiny z klienta przez konsultanta (Dane konsultanta do wiadomości redakcji). Uważajcie na tego konsultanta, który nie ma zielonego pojęcia jak odnosić się do klientów. Wszystko działo się w punkcie Play Wamex Łęczna Klient zadzwonił na infolinię Play i miła pani telefonicznie złożyła wniosek BEZ żadnych problemów. Pieniądze zostały zwrócone, oczywiście nie cała kwota ale jednak pieniądze BYŁY.

Inne salony w pobliżu

1 Salon Play Łęczna Wamex

Ul. Jana Pawła II 99
21-010 Łęczna, Polska
przejdź