Multimedia Polska S.A.
84-120 Władysławowo, Polska
Wtorek: 8:30 - 15:30
Środa: Nieczynne
Czwartek: 8:30 - 15:30
Piątek: 8:30 - 15:30
Sobota: Nieczynne
Niedziela: Nieczynne
Dodaj zdjęcia
Multimedia Polska jest jednym z czołowych polskich dostawców usługi Triple Play, łączącej w jednym pakiecie: telewizję, szerokopasmowy dostęp do internetu i telefonię stacjonarną.
13 listopada 2006 r. spółka zadebiutowała na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Oferta akcji Multimedia Polska SA była największą prywatną ofertą w historii warszawskiej giełdy, a jednocześnie największą pod względem wartości w 2006 r. - wyniosła łącznie 804 mln złotych. Pozyskane środki spółka przeznaczy na spłatę zadłużenia, inwestycje związane z wprowadzeniem telewizji cyfrowej w sieci kablowej, a także konsolidację rynku operatorów sieci kablowej.
Firma działa w całej Polsce w ponad 1,6 tys. miejscowościach. Z usług Multimedia Polska korzysta łącznie 575,5 tys. klientów. Ponad 146 tys. jest użytkownikami co najmniej dwóch usług (spośród telewizji, internetu i telefonu), z czego 32,5 tys. to abonenci usługi Triple Play (wszystkie trzy usługi łącznie).
Multimedia Polska należy do najbardziej innowacyjnych firm w Polsce. Jako jedna z pierwszych wprowadziła w roku:
- 2001 - szerokopasmowy dostęp do internetu;
- 2004 – usługę Triple Play zawierającą w jednym pakiecie telewizję, internet i telefon;
- 2005 – telefonię VoIP (Voice over IP – transmisja ruchu głosowego za pomocą protokołu IP, wykorzystywanego do dostarczania internetu) w sieci kablowej;
- 2006 – telewizję cyfrową IP TV dla abonentów telefonicznych.
Usługi:
Telewizja kablowa
Oprócz analogowej telewizji kablowej Spółka oferuje od kwietnia 2007 telewizję cyfrową IP TV dla klientów telefonicznych. Wprowadziła taką możliwość jako pierwszy operator w Polsce.
Abonenci telewizji kablowej mają do dyspozycji trzy pakiety (zawierające do 65 programów), a także dwa pakiety (do 48 programów) w przypadku IP TV. Firma oferuje także programy Premium (kanały HBO i Canal+).
Multimedia Polska przewiduje dalszy rozwój usług telewizyjnych. Planowane jest zaoferowanie usług interaktywnych takich jak możliwość dokonywania zakupów za pośrednictwem TV (T-commerce), dostęp do portali informacyjnych i portali gier, nagrywanie i cyfrowe odtwarzanie programów (DVR), usługi wideo na żądanie oraz połączenia wideokonferencyjne. Spółka zamierza także rozszerzyć paletę programów telewizyjnych zarówno w ofercie analogowej telewizji kablowej jak i IP TV.
Dostęp do internetu
Spółka oferuje dostęp do internetu za pośrednictwem sieci kablowej, a także sieci telefonicznych PSTN. Ponadto Multimedia Polska dostarcza usługi za pośrednictwem bezprzewodowej technologii Wi-Fi. Prędkości z jakimi klienci mogą pobierać dane to: 128 kb, 256 kb, 512 kb, 1 Mb i 2 Mb.
Telefonia stacjonarna
Multimedia Polska oferuje standardowe usługi telefoniczne i różnego rodzaju usługi dodatkowe. Dostarcza je poprzez klasyczne sieci telefoniczne PSTN, a także za pośrednictwem sieci telewizji kablowej w technologii VoIP (transmisja cyfrowa głosu) i HDT (transmisja analogowa). Multimedia Polska oferuje również m.in. hurtowe usługi telefoniczne na rzecz innych operatorów, a także NDS (Numer Dostępu Sieci) pozwalający na świadczenie usług dla klientów innych operatorów za pośrednictwem prefixu.
Obszary działalności Spółki Multimedia Polska
źódło: Multimedia Polska
Bądź pierwszy i dodaj opinię.