Co to jest analiza skuteczności kanałów reklamowych (Call Tracking)?
To jest element działu: Jakie są dostępne usługi i rozwiązania do obsługi klienta w zakresie komunikacji przychodzącej (elementy Contact Center)
Analiza skuteczności kanałów reklamowych (ang. Call Tracking), to narzędzie pomagające monitorować powiązania pomiędzy wyświetlanymi reklamami a prowadzoną komunikacją (głównie telefoniczną) z firmą korzystającą z tego rozwiązania.
W dziale: "Jakie są dostępne usługi i rozwiązania do obsługi klienta w zakresie komunikacji przychodzącej (elementy Contact Center)" zobacz również:
- stanowiska agentów do obsługi kampanii przychodzących
- kampanie telefoniczne przychodzące
- kampanie SMS przychodzące
- kampanie e-mail przychodzące
- kampanie fax-owe przychodzące
- autoryzacja połączeń przychodzących (Autorization to Reach Extension/KeyPass)
- automatyzacja połączeń przychodzących (np. numery VIP, pracownicy o odpowiednich umiejętnościach - Skills Based Routing)
- sterowanie mową dla połączeń przychodzących
- widget czatu na stronę www
- automatyczna obsługa czatu (Chatbot)
- automatyczna obsługa połączeń telefonicznych (Voicebot)
- widget do oddzwaniania na stronę www (Click to Contact)
- przycisk do dzwonienia ze strony - WebRTC (Click to Call)
- obsługa formularzy ze strony www
- komunikacja poprzez Social Media
- system ticketowy i/lub dystrybucja zgłoszeń
Call Tracking pomaga w określeniu, które reklamy lub podstrony internetowe są bardziej skuteczne, a które mniej, najczęściej w powiązaniu z interakcjami klientów odwiedzających na strony internetowe firm.