Co to jest automatyczna obsługa połączeń telefonicznych (Voicebot)?

To jest element działu: Jakie są dostępne usługi i rozwiązania do obsługi klienta w zakresie komunikacji przychodzącej (elementy Contact Center)

Automatyczna obsługa połączeń telefonicznych (ang. Voicebot) umożliwia komunikację głosową pomiędzy człowiekiem a maszyną. Osoby dzwoniące do danej firmy lub organizacji często mają te same lub bardzo podobne pytania i kwestie, dlatego wirtualny głos w telefonie może w takich sprawach swobodnie zastąpić agentów / konsultantów i na podstawie analizy zadawanych pytań, odpowiadać i wspierać dzwoniących w sposób często efektywniejszy niż człowiek (przez całą dobę).

W dziale: "Jakie są dostępne usługi i rozwiązania do obsługi klienta w zakresie komunikacji przychodzącej (elementy Contact Center)" zobacz również:

 

Jednak gdy Voicebot nie znajdzie właściwej odpowiedzi dla osoby dzwoniącej, zawsze może przekierować rozmowę do człowieka, który zajmie się bardziej skomplikowanymi i bardziej merytorycznymi kwestiami, niż te, które są dostępne w automatycznej komunikacji tworzonej na podstawie uprzednio zaimplementowanych w systemie omnichannel (wielokanałowa obsługa klientów) bazach danych.