Co to jest automatyzacja połączeń przychodzących (np. numery VIP, pracownicy o odpowiednich umiejętnościach - Skills Based Routing)?
To jest element działu: Jakie są dostępne usługi i rozwiązania do obsługi klienta w zakresie komunikacji przychodzącej (elementy Contact Center)
Automatyzacja połączeń przychodzących (np. numery VIP, pracownicy o odpowiednich umiejętnościach - ang. Skills Based Routing), to usługi oferowane w systemach typu wirtualna centrala telefoniczna i omnichnnel (wielokanałowa obsługa klientów).
W dziale: "Jakie są dostępne usługi i rozwiązania do obsługi klienta w zakresie komunikacji przychodzącej (elementy Contact Center)" zobacz również:
- stanowiska agentów do obsługi kampanii przychodzących
- kampanie telefoniczne przychodzące
- kampanie SMS przychodzące
- kampanie e-mail przychodzące
- kampanie fax-owe przychodzące
- autoryzacja połączeń przychodzących (Autorization to Reach Extension/KeyPass)
- sterowanie mową dla połączeń przychodzących
- widget czatu na stronę www
- automatyczna obsługa czatu (Chatbot)
- automatyczna obsługa połączeń telefonicznych (Voicebot)
- widget do oddzwaniania na stronę www (Click to Contact)
- przycisk do dzwonienia ze strony - WebRTC (Click to Call)
- obsługa formularzy ze strony www
- komunikacja poprzez Social Media
- analiza skuteczności kanałów reklamowych (Call Tracking)
- system ticketowy i/lub dystrybucja zgłoszeń
Numery VIP to usługa polegająca na rozpoznawaniu przez system numerów, które:
- powinny być obsłużone w pierwszej kolejności bez zbędnej zwłoki (numery wpisane do bazy danych danego systemu telekomunikacyjnego są na przykład przesuwane na początek kolejki oczekujących na połączenie z konsultantem),
- mogą być obsłużone w przeciwieństwie do innych numerów i zostaną skierowane do konkretnego użytkownika lub usługi w systemie i nie zostaną odrzucone przez system.
Numery telefonów mogą być również automatycznie rozpoznawane ze względu na konieczność połączenia z konsultantem o właściwych kompetencjach. Dobrym przykładem będzie tu obsługa klientów w różnych językach lub kierowanie osób dzwoniących do odpowiednich konsultantów w dziale technicznym firmy