Co to jest autoryzacja połączeń przychodzących (Autorization to Reach Extension/KeyPass)?
To jest element działu: Jakie są dostępne usługi i rozwiązania do obsługi klienta w zakresie komunikacji przychodzącej (elementy Contact Center)
Autoryzacja połączeń przychodzących (ang. Autorization to Reach Extension, ang. KeyPass), to usługa pozwalająca na identyfikację i weryfikację uprawnienia do wdzwonienia się do systemu telekomunikacyjnego umożliwiającego na przykład dzwonienie po niższych stawkach powiedzmy z numeru komórkowego na numery zagraniczne.
W dziale: "Jakie są dostępne usługi i rozwiązania do obsługi klienta w zakresie komunikacji przychodzącej (elementy Contact Center)" zobacz również:
- stanowiska agentów do obsługi kampanii przychodzących
- kampanie telefoniczne przychodzące
- kampanie SMS przychodzące
- kampanie e-mail przychodzące
- kampanie fax-owe przychodzące
- automatyzacja połączeń przychodzących (np. numery VIP, pracownicy o odpowiednich umiejętnościach - Skills Based Routing)
- sterowanie mową dla połączeń przychodzących
- widget czatu na stronę www
- automatyczna obsługa czatu (Chatbot)
- automatyczna obsługa połączeń telefonicznych (Voicebot)
- widget do oddzwaniania na stronę www (Click to Contact)
- przycisk do dzwonienia ze strony - WebRTC (Click to Call)
- obsługa formularzy ze strony www
- komunikacja poprzez Social Media
- analiza skuteczności kanałów reklamowych (Call Tracking)
- system ticketowy i/lub dystrybucja zgłoszeń
Autoryzacja najczęściej polega na wpisaniu do panelu administracyjnego usługodawcy z którego usługi chcemy skorzystać numeru telefonicznego z którego zostanie zainicjowane połączenie telefoniczne oraz ustaleniu PIN-u, którym się posłużymy w procesie wdzwaniania się na numer dostępowy. Usługa autoryzacji nie będzie działać, jeśli będziemy dzwonić bez włączonej prezentacji numeru telefonicznego.