Co to jest billing on-line dla połączeń przychodzących?

To jest element działu: Jakie moduły i elementy rozwiązania pomogą Ci zarządzać systemem i wykupionymi usługami?

Billing on-line dla połączeń przychodzących, jest zestawieniem danych o połączeniach telefonicznych odebranych przez użytkowników wirtualnej centrali telefonicznej w firmie / organizacji od innych osób.

W dziale: "Jakie moduły i elementy rozwiązania pomogą Ci zarządzać systemem i wykupionymi usługami?" zobacz również:

 

Billing jest dostępny przez przeglądarkę stron internetowych po zalogowaniu się do systemu i pokazuje połączenia przychodzące od innych użytkowników systemu (połączenia z numerów wewnętrznych) oraz z numerów w publicznych sieciach telefonicznych (numery zewnętrzne). Ponadto najczęściej może zawierać takie informacje jak:

  • identyfikator (numer, nazwa) osoby dzwoniącej do użytkownika,
  • identyfikator (id, nazwa, numer wewnętrzny/miejski) użytkownika odbierającego połączenie,
  • datę i czas odebrania połączenia,
  • datę i czas rozłączenia połączenia,
  • czas trwania połączenia,
  • status połączenia (odebrane, nieodebrane),
  • informacja, czy połączenie zostało nagrane (wraz z bezpośrednim dostępem do nagrania rozmowy telefonicznej).

 

Najczęściej istnieje możliwość filtrowania danych billingowych wg różnych kategorii (po użytkownikach, numerach, datach, czasie trwania połączenia, statusach połączeń itp.) i pobrania tych danych po przefiltrowaniu. Formaty danych również mogą być różne w różnych systemach, niemniej najbardziej popularną formą są pliki .csv, .xls, .txt.