Co to jest billing on-line dla połączeń przychodzących?
To jest element działu: Jakie moduły i elementy rozwiązania pomogą Ci zarządzać systemem i wykupionymi usługami?
Billing on-line dla połączeń przychodzących, jest zestawieniem danych o połączeniach telefonicznych odebranych przez użytkowników wirtualnej centrali telefonicznej w firmie / organizacji od innych osób.
W dziale: "Jakie moduły i elementy rozwiązania pomogą Ci zarządzać systemem i wykupionymi usługami?" zobacz również:
- panel do zarządzania usługami
- logowanie do panelu usług na poziomie administratora
- logowanie do panelu usług na poziomie użytkownika
- billing on-line dla połączeń wychodzących
- możliwość integracji z innymi systemami (styk API)
- możliwość integracji z innymi systemami (styk CTI)
- bezpieczeństwo dla urządzeń IP
- autokonfiguracja urządzeń VoIP (Provisioning)
- dodatkowe poziomy SLA (SLA niestandardowe)
Billing jest dostępny przez przeglądarkę stron internetowych po zalogowaniu się do systemu i pokazuje połączenia przychodzące od innych użytkowników systemu (połączenia z numerów wewnętrznych) oraz z numerów w publicznych sieciach telefonicznych (numery zewnętrzne). Ponadto najczęściej może zawierać takie informacje jak:
- identyfikator (numer, nazwa) osoby dzwoniącej do użytkownika,
- identyfikator (id, nazwa, numer wewnętrzny/miejski) użytkownika odbierającego połączenie,
- datę i czas odebrania połączenia,
- datę i czas rozłączenia połączenia,
- czas trwania połączenia,
- status połączenia (odebrane, nieodebrane),
- informacja, czy połączenie zostało nagrane (wraz z bezpośrednim dostępem do nagrania rozmowy telefonicznej).
Najczęściej istnieje możliwość filtrowania danych billingowych wg różnych kategorii (po użytkownikach, numerach, datach, czasie trwania połączenia, statusach połączeń itp.) i pobrania tych danych po przefiltrowaniu. Formaty danych również mogą być różne w różnych systemach, niemniej najbardziej popularną formą są pliki .csv, .xls, .txt.