Co to jest logowanie do panelu usług na poziomie użytkownika?
To jest element działu: Jakie moduły i elementy rozwiązania pomogą Ci zarządzać systemem i wykupionymi usługami?
Logowanie do panelu usług na poziomie użytkownika jest dostępem stworzonym przez administratora systemu dla osoby pełniącej funkcję podadministratora, supervisora, użytkownika, gościa w danym systemie informatycznym (na przykład wirtualnej centrali telefonicznej lub systememie klasy omnichannel w ) z którego korzysta w firma / organizacja.
W dziale: "Jakie moduły i elementy rozwiązania pomogą Ci zarządzać systemem i wykupionymi usługami?" zobacz również:
- panel do zarządzania usługami
- logowanie do panelu usług na poziomie administratora
- billing on-line dla połączeń wychodzących
- billing on-line dla połączeń przychodzących
- możliwość integracji z innymi systemami (styk API)
- możliwość integracji z innymi systemami (styk CTI)
- bezpieczeństwo dla urządzeń IP
- autokonfiguracja urządzeń VoIP (Provisioning)
- dodatkowe poziomy SLA (SLA niestandardowe)
Użytkownik ma dostęp do wszystkich funkcji udostępnionych mu przez administratora w danym systemie informatycznym i może w dowolny sposób nimi zarządzać w ramach swoich kompetencji.